بررسی تلویزیون ال جی LG 32LF550D

نمایش: 2077
(0 رای)

تلویزیون ال جی LG 32LF550D صفحه نمایش 32 اینچ

تلویزیون ال جی LG 32LF550D صفحه نمایش 32 اینچ با رزولوشن 1366x768 و نسبت تصویر 16:9 محصولی بی نظیر از LG است. می‌توانید این تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید،  تلویزیون LG 32LF550 دارای یک ورودی HDMI و یک درگاه USB است.

تلویزیون LG 32LF550D یکی از ساخته های میان رده ال‌جی که اندازه کوچکی دارد و از شاخصه های طراحی تازه این تولید کننده کره ای پیروی می‌نماید. این تلویزیون که از طراحی خوبی برخوردار است تلاش موثری در حذف لبه های قاب تصویر دارد و با قطر 5.6 سانتی متر عادی به نظر می‌رسد. شما می‌توانید تلویزیون LG 32LF550D را به سادگی بر روی دیوار نصب کنید، تلویزیون 32LF550 دارای یک ورودی HDMI و یک درگاه USB است و در کنار این دو درگاه امروزی شما می‌توانید ورودی کامپوننت و کامپوزیت را نیز استفاده نمایید.

تلویزیون LG 32LF550D بیشینه روشنایی قابل قبولی دارد و برای نمایش تصاویر سریع اگر چه بهترین نیست اما از همتایان خود چیزی کم ندارد. رنگ‌ها در این قاب بدون اغراق نمایش داده می‌شوند و حالت‌های متنوعی برای هرچه بهتر شدن تصویر در اختیار دارید. تصویر تمام ماجرا نیست، این تلویزیون به وسیله دو اسپیکر 5 واتی تک جهته قادر است تا مجموعا 10 وات صدا تولید نماید. 

دنیای هیولا / MONSTER WORLD

در تلویزیون LG 32LF550 جهان هیولا یک بازی اکشن فوق العاده و نهایی است. آیتم های مختلف را در حالی که از هیولا ها و پامپکینز ها می پرهیزید دریافت کنید . هنگامی که شما تمامی هیولا ها را از بین بردید می توانید برای آیتم های بیشتر به مراحل بعدی بروید .


BOBBLE PONG

شوت کنید و حباب ها را بترکانید . یک بازی در تلویزیون LG 32LF550 که شما را برای مدتی مشغول و هیجان زده خواهد کرد . BOBBLE PONG به طور وسیعی در بین تمامی گروه های سنی محبوبیت یافته و مهارت یافتن در آن بسیار آسان است . با استفاده از پیکان سه عدد یا بیشتر از حباب های همرنگ را کنار هم جفت کنید . حباب های جفت شده ترکیده خواهند شد و امتیاز شما نیز افزایش می یابد .


VALENTINE


میل فوق العاده خود به شیرینی را با این بازی پازل زمینه شکلاتی ارضا کنید . در LG 32LF550 قطعات شکلات را با دنال کردن دستور پخت هر یک از آنها تطابق داده و آن را کامل کنید .

صدای فراگیر مجازی

با استفاده از تلویزیون LG 32LF550 با صدای فراگیر مجازی که یک میدان صوتی وسیع را به شما ارائه می دهد خود را در بطن اکشن و یا فیلم قرار دهید .

طراحی متالیک

با تلویزیون LG 32LF550 فضای خانه خود را با طراحی متالیک مدرن و یکپارچه که با دکوراسیون منزل شما می آمیزد , غنی کنید .


صرفه جویی انرژی هوشمند

این ویژگی شامل کنترل نور پس زمینه برای تنظیم روشنایی , عملکرد خاموش کردن صفحه نمایش که تصویر را به هنگام پخش فایل های صوتی خاموش می کند و حالت استند بای با عملکرد صفر که به تلویزیون LG 32LF550 امکان می دهد به صورت موثر در خاموشی موقت بسر ببرد , می باشد  .

سنسور حرکتی سازگار با محیط زیست


این یک ویژگی درخشان در تلویزیون LG 32LF550 است که به وسیله تنظیم اندک روشنایی صفحه نمایش وابسته به سرعت تصویر , مصرف انرژی را کاهش می دهد .

مشخصات

اندازه صفحه : 32 اینچ
تکنولوژی صفحه : LED
نوع صفحه : تخت
کشور سازنده : مصر
تصویر

کیفیت تصویر : HD
رزولوشن : 1366x768
نسبت تصویر : 16:9
نوع BLU : مستقیم
زاویه دید : 178 درجه
سایر توضیحات تصویر : Real Cinema 24p - Dynamic Clear White -Active Noise Reduction - Triple XD Engine
صدا

توان خروجی صدا : 10 وات
تعداد بلندگوها : 2 عدد
توان بلندگوها : 5W + 5W
سایر توضیحات صدا : DTS Dolby Digital Clear Voice II Optical Sound Sync Wireless Sound Sync
امکانات

بازی : ندارد
رابط هوشمند : دارد
گیرنده دیجیتال : دارد
تله تکست : دارد
OSD Language : دارد
قفل والدین : دارد
خاموش کردن خودکار : دارد
درگاه های ارتباطی

کامپوننت (Component) : دارد
کامپوزیت (Composite) : دارد
درگاه USB : دارد
تعداد درگاه های USB 2.0 : یک 1
درگاه USB 3.0 : ندارد
ورودی HDMI : دارد
تعداد ورودی های HDMI : دو 2
ورودی تیونر : دارد
خروجی هدفون : دارد
خروجی صدای دیجیتال : دارد

ریموت کنترل : دارد
باتری : دارد


سایر توضیحات

سایر توضیحات : دارای رابط پخش MHL قابلیت پخش تصاویر با فرمت Divx HD
قابلیت اتصال به دیوار : دارد
اقلام همراه : دفترچه راهنما - پایه و پیچ های اتصال -کابل برق

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*