جستجوی پیشرفته

لوازم خانگی

ارائه ی جدیدترین لوازم خانگی اسپرسوساز، اتو ، جاروبرقی ، مایکروویو ، گوشت کوب ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، همزن،ساندویچ ساز و ... با تضمین کیفیت و اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار ایران در فروشگاه اینترنتی سیف کالا. فروشگاه اینترنتی سیف کالا، وارد کننده ی مستقیم لوازم خانگی به کشور می باشد. 

* نکته : کالاهای فروشگاه اینترنتی سیف کا...

لوازم خانگی

ارائه ی جدیدترین لوازم خانگی اسپرسوساز، اتو ، جاروبرقی ، مایکروویو ، گوشت کوب ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، همزن،ساندویچ ساز و ... با تضمین کیفیت و اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار ایران در فروشگاه اینترنتی سیف کالا. فروشگاه اینترنتی سیف کالا، وارد کننده ی مستقیم لوازم خانگی به کشور می باشد. 

* نکته : کالاهای فروشگاه اینترنتی سیف کالا توسط فروشگاههای معتبر وارد کننده کالا شهرستان گناوه تامین می شود گارانتی تمامی محصولات دارای گارانتی شرکتی است که از  تامین کنندگان  تهیه و به همراه کالا تهیه و ارسال می شود. در هنگام دریافت کارت گارانتی دقت لازم را فرمایید در صورت شک و شبه در هنگام ثبت و تایید کارت گارانتی توسط خدمات دهنده شرکت گارانتی همان لحظه یا تا 48 ساعت بعد از تحویل گیری کالا به سایت سیف کالا از طریق شماره تلفن 09176664997 یا ایمیل info@cifkala.ir تماس بگیرید بعد از گذشت 48 ساعت از تحویل کالا سیف کالا هیچگونه مسولیتی در قبال پشتیبانی محصول و گارانتی ندارد .

سیف کالا با هیچکدام از شرکت های گارانتی قراردادی ندارد و فقط از تامین کننده کالا با دریافت وجه تهیه و به همراه کالا ارسال می شود .

بیشتر

لوازم خانگی 

زیرشاخه ها

  • لوازم خانگی برقی

    لوازم خانگی برقی

    فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی لوازم خانگی برقی از جمله یخچال قهوه ساز ،جاروبرقی، بخار شو آبمیوه گیری و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • آسیاب و همزن

    محصولات خردکن و غذاساز

    لوازم خانگی برقی فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی لوازم خردکن و غذاساز از جمله قهوه خردکن ،چرخ گوشت، آسیاب، همزن برقی و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • لوازم پخت و پز برقی

    محصولات پخت و پز برقی

    لوازم خانگی برقی فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی پخت و پز برقی و غذاساز از جمله کباب پز،ساندویچ ساز، مایکروویو، توستر، بخارپز و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • تهویه سرمایش و گرمایش

    تهویه سرمایش و گرمایش

    خرید اینترنتی لوازم تهویه سرمایش و گرمایش کولر اسپیلت و پنجره ای پنکه های رومیزی با برندهای معتبر و ارسال به سراسر کشور

  • لوازم شخصی

    لوازم شخصی برقی

    طراوت و زیبایی رازهای فراوانی دارد و شما برای آرایش و مراقبت های زیبایی به محصولاتی مطمئن، با کیفیت و مناسب نیاز دارید. فروشگاه اینترنتی سیف کالا با ضمانت اصالت کالا و تضمین بهترین قیمت برای محصولات آرایشی خود تلاش دارد تا تجربه بهترین خرید اینترنتی را برای شما رقم بزند.
  • ترازو

    ترازو

    فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی ترازو آشپزخانه از جمله انواع ترازو آشپزخانه ، صنعتی، فروشگاهها و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • لوازم یدکی خانگی
  • لوازم مسافرتی
  • آب سرد کن رومیزی نیکایی مدل  NWD-1209  توان کمپرسورآبسردکن: 150 واتتوان المنت آبگرمکن: 420 واتبرق مصرفی: 220-240 ولت و 50-60 هرتزنوع دستگاه: ایستاده رومیزیابعاد: طول 32، عرض 31 و ارتفاع 95 سانتی متروزن: 19 کیلوگرمرنگ: سفید استخوانی

    بیشتر
  • پفیلاساز پاپ کرن ساز فوما مدل FU-1366 پاپ کورن یا همان ذرت بوداده، یکی از محبوب ترین تنقلات بچه ها و حتی بزرگ ترهاست ذرت بوداده یا پاپ کورن جزو خوردنی‌های سالم بوده و منبع طبیعی ترکیبات فنولیک، آنتی اکسیدان‌ها، فیبرها و مواد معدنی است که اثرات مثبتی روی بدن دارند.

    بیشتر
  • آبمیوه گیری براون BRAUN مدل J500 این آبمیوه گیری تک کاره، با بدنه‌ی استیل، مخزن تفاله و تیغه‌ی استیل ضد‌زنگ ساخته‌شده است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به قابلیت تنظیم سرعت به دو حالت، فن‌آوری ضد چکه، فیلتر قابل شستشو، قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرف‌شویی، دارای دهانه ضدزنگ و بدنه‌ی یکپارچه مشکی اشاره...

    بیشتر
  • آبمیوه گیری 700 وات کنوود آبمیوه گیری 700 وات کنوود با بدنه پلاستیکی و مجهز به ناودون ضد چکه ، دارای تیغه استیل ضد زنگ با دهانه ورودی میوه بزرگ که می توانید میوه ها را بدون برش زدن یا با کمترین برش وارد دستگاه کنید .

    بیشتر
  • ساندویچ ساز کنوود KENWOOD دو کاره مدل SM-740 ساندویچ ساز کنوود KENWOOD دو کاره مدل SM-740 قابلیت تهیه انواع ساندویچ ها از قبیل ساندویچ های توست شده ، صفحه گریل برای انواع کباب ها ، توان  1300 وات دارای 4 عدد خانه مربع شکل به صورت دوبل (8 عدد خانه مثلثی) برای تهیه ساندویچ می باشد 

    بیشتر
  • سرخ‌ کن فیلیپس مدل HD9238 سرخ‌ کن فیلیپس مدل HD9238 یکی از سرخ کن‌های سری Airfyer شرکت فیلیپس است که زیبایی و کارایی را باهم دارد. این سرخ‌کن با ظاهری مشکی و براق بسیار زیباست و دسته‌ی قرمزرنگ آن این زیبایی را بسیار بیشتر می‌کند.

    بیشتر
  • سرخ کن فیلیپس مدل Philips Daily Collection HD9216 AirFryer سرخ کن فیلیپس مدل 9216 یک سرخ کن رژیمی ساده هست بدون صفحه دیجیتال و یا لمسی با کیفیت کاری فوق العاده ، برای این سرخ کن فقط کافی است یک اسپری روغن بر روی غذا بگیرید .

    بیشتر
  • غذا‌سازفیلیپس مدل  HR7778 غذا‌ساز فیلیپس مدل  HR7778، محصولی با ظرفیت و کیفیت ساخت بالا، توان مصرفی مناسب و قابلیت‌ های ویژه است که برای هر آشپزخانه‌، بهترین گزینه به‌ حساب می‌ آید. در نظر داشته باشید فیلیپس شرکتی هلندی است که بیش از یک قرن سابقه‌ دارد.

    بیشتر
  • چای ساز ووگاتی مدل VE-35 چای ساز وسیله ای است که برای دم کردن چای و گرم نگه داشتن آن استفاده می شود. چای ساز دارای یک قوری و کتری می باشد، کتری که به وسیله ی المنت داخلی گرم می شود و قوری که بر روی صفحه ی گرم نگهدارنده قرار می گیرد. 

    بیشتر
  • چای ساز پیرکس کنوود مدل KW-3366 چای ساز وسیله ای است که برای دم کردن چای و گرم نگه داشتن آن استفاده می شود. چای ساز دارای یک قوری و کتری می باشد، کتری که به وسیله ی المنت داخلی گرم می شود و قوری که بر روی صفحه ی گرم نگهدارنده قرار می گیرد. 

    بیشتر
  • چایی ساز مایر مدل MR-1944 چای ساز وسیله ای است که برای دم کردن چای و گرم نگه داشتن آن استفاده می شود. چای ساز دارای یک قوری و کتری می باشد، کتری که به وسیله ی المنت داخلی گرم می شود و قوری که بر روی صفحه ی گرم نگهدارنده قرار می گیرد. 

    بیشتر
  • آب‌ مرکبات‌ گیری ایمان iman مدل xj-30  آب‌ مرکبات‌ گیری ایمان iman مدل xj-30 با قدرت توان مصرفی 40 وات دستگاهی تک‌ کاره است و برای آب‌ گیری مرکبات استفاده می‌شود. سری این دستگاه طراحی خاصی دارد و برای آب‌گیری انواع مرکبات کوچک و درشت همچون پرتقال و لیموشیرین و لیمو ترش مناسب است.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف