جستجوی پیشرفته

لوازم خانگی

ارائه ی جدیدترین لوازم خانگی اسپرسوساز، اتو ، جاروبرقی ، مایکروویو ، گوشت کوب ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، همزن،ساندویچ ساز و ... با تضمین کیفیت و اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار ایران در فروشگاه اینترنتی سیف کالا. فروشگاه اینترنتی سیف کالا، وارد کننده ی مستقیم لوازم خانگی به کشور می باشد. 

* نکته : کالاهای فروشگاه اینترنتی سیف کا...

لوازم خانگی

ارائه ی جدیدترین لوازم خانگی اسپرسوساز، اتو ، جاروبرقی ، مایکروویو ، گوشت کوب ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، همزن،ساندویچ ساز و ... با تضمین کیفیت و اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار ایران در فروشگاه اینترنتی سیف کالا. فروشگاه اینترنتی سیف کالا، وارد کننده ی مستقیم لوازم خانگی به کشور می باشد. 

* نکته : کالاهای فروشگاه اینترنتی سیف کالا توسط فروشگاههای معتبر وارد کننده کالا شهرستان گناوه تامین می شود گارانتی تمامی محصولات دارای گارانتی شرکتی است که از  تامین کنندگان  تهیه و به همراه کالا تهیه و ارسال می شود. در هنگام دریافت کارت گارانتی دقت لازم را فرمایید در صورت شک و شبه در هنگام ثبت و تایید کارت گارانتی توسط خدمات دهنده شرکت گارانتی همان لحظه یا تا 48 ساعت بعد از تحویل گیری کالا به سایت سیف کالا از طریق شماره تلفن 09176664997 یا ایمیل info@cifkala.ir تماس بگیرید بعد از گذشت 48 ساعت از تحویل کالا سیف کالا هیچگونه مسولیتی در قبال پشتیبانی محصول و گارانتی ندارد .

سیف کالا با هیچکدام از شرکت های گارانتی قراردادی ندارد و فقط از تامین کننده کالا با دریافت وجه تهیه و به همراه کالا ارسال می شود .

بیشتر

لوازم خانگی 

زیرشاخه ها

  • لوازم خانگی برقی

    لوازم خانگی برقی

    فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی لوازم خانگی برقی از جمله یخچال قهوه ساز ،جاروبرقی، بخار شو آبمیوه گیری و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • آسیاب و همزن

    محصولات خردکن و غذاساز

    لوازم خانگی برقی فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی لوازم خردکن و غذاساز از جمله قهوه خردکن ،چرخ گوشت، آسیاب، همزن برقی و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • لوازم پخت و پز برقی

    محصولات پخت و پز برقی

    لوازم خانگی برقی فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی پخت و پز برقی و غذاساز از جمله کباب پز،ساندویچ ساز، مایکروویو، توستر، بخارپز و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • تهویه سرمایش و گرمایش

    تهویه سرمایش و گرمایش

    خرید اینترنتی لوازم تهویه سرمایش و گرمایش کولر اسپیلت و پنجره ای پنکه های رومیزی با برندهای معتبر و ارسال به سراسر کشور

  • لوازم شخصی

    لوازم شخصی برقی

    طراوت و زیبایی رازهای فراوانی دارد و شما برای آرایش و مراقبت های زیبایی به محصولاتی مطمئن، با کیفیت و مناسب نیاز دارید. فروشگاه اینترنتی سیف کالا با ضمانت اصالت کالا و تضمین بهترین قیمت برای محصولات آرایشی خود تلاش دارد تا تجربه بهترین خرید اینترنتی را برای شما رقم بزند.
  • ترازو

    ترازو

    فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی ترازو آشپزخانه از جمله انواع ترازو آشپزخانه ، صنعتی، فروشگاهها و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • لوازم یدکی خانگی
  • لوازم مسافرتی
  • دستگاه میکرودرم بخاردار بابلیس چهار کاره با چهار سری مختلف با کاربردهای متفاوت می باشد. سری سوهانی میکرودرم برای لایه برداری سطحی پوست کاربرد دارد که منجر به روشن شدن پوست هم می گردد.

    بیشتر
  • مشکلی که اکثر خانم ها با آن درگیر هستند موخوره است که می توان بدون کوتاهی مو و به راحتی توسط دستگاه موخوره گیر مک استایلر آن را بر طرف کرد . مو خوره گیر مک MAC مدل MC-22 دستگاهی با طراحی بسیار زیبا و آرگونومیک ، موجب دستگیری آسان و راحتی در استفاده می شود .

    بیشتر
  • برس پاکسازی صورت جاندلی Jundeli مدل JDL-802 دستگاهی با برس چرخان برای پاکسازی و لایه‌برداری پوست است.

    بیشتر
  • دستگاه موزن لمسی فلولس Flawless، محصولی جدید با قابلیت بسیار بالاست که دارای تیغه های بسیار تیزی می باشد و شما می توانید در همه جا، حتی مسافرت و یا در محیط کار، اتومبیل و منزل از این محصول به راحتی استفاده کنید. دستگاه اصلاح صورت Flawless با استفاده از شارژر کار می کند. این محصول ضد آب بوده و قابلیت تمیز کردن موهای بدن و صورت را بدون نیاز به لمس و بدون...

    بیشتر
  • دستگاه میکرودرم ابریژن فیلیپس مدل HP-1867 برای پاکسازی پوست، روشن سازی پوست، از بین بردن جوش های سرسیاه، از بین بردن چربی صورت و لک های پوستی قابل استفاده است.

    بیشتر
  • دستگاه میکرودرم خانگی دایموند یک روش کاملا فیزیکی و مکانیکی است که برخلاف لایه برداری شیمیایی و اسید که موجب صدمه به پوست می گردند این روش بسیار امن می باشد و حتی برای پوست های بسیار حساس قابل استفاده است. مناسب برای آقایان و بانوان جوش ها، دانه های سر سیاه و چربی اضافی پوست برای تمیز و شاداب نگهداشتن پوست

    بیشتر
  • میوه و سبزی خشک کن آنالوگ دسینی مدل 1000 قادر به خشک کردن انواع میوه ها، صیفی جات و گل هاست. ضخامت مناسب به منظور خشک‌ نمودن مواد مصرفی حدود ۵ میلی متر است. 

    بیشتر
  • میوه و سبزی خشک کن لمسی دسینی مدل 1000 قادر به خشک کردن انواع میوه ها، صیفی جات و گل هاست. ضخامت مناسب به منظور خشک‌ نمودن مواد مصرفی حدود ۵ میلی متر است. 

    بیشتر
  • دستگاه میوه خشک کن Fuma fu-731 مجهز به جریان هوای گرم و حرارت ایده آل برای خشک کردن سریع تر میوه های شما در هر فصلی از سال می باشد بدون آنکه محدودیتی در اجرای این کار به وجود بیاورد. میوه خشک کن Fuma fu-731 مجهز به 5 سینی ویژه برای قرار دادن راحت تر انواع میوه ها مانند سیب/ آناناس/ زخال اخته و حتی انگور و دیگر میوه های مختلف می باشد.

    بیشتر
  • سرخ کن مدل HD9240 با ظرفیت 1.2 کیلوگرمی که دارد می تواند مواد غذایی زیادی را نسبت به سرخ کن های دیگر ، در خود جای دهد . صفحه ی دیجیتالی این محصول به شما کمک می کند که راحت تر بتوانید دما (60 تا 200 درجه سانتی گراد ) و زمان ( تا 60 دقیقه ) پخت را برای تهیه ی غذایی ایده آل تنظیم کنید .

    بیشتر
  • فیلیپس Philips شرکتی هلندی است که بیش از یک قرن سابقه‌ی کار دارد. این شرکت از سال 1891 میلادی آغاز به کار کرده و در زمینه‌های مختلفی ازجمله ابزار سلامت، آرایشی و بهداشتی، لوازم شخصی، لوازم‌خانگی و... فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد.

    بیشتر
  • دستگاه شمع روزیا مدل Rozia HL3577 دستگاه ذوب وکس روزیا مدل HL3577 می توانيد به راحتی با انجام حداقل سه بار اپیلاسیون با وکس از شر موهای زايد صورت و بدنتان خلاص شويد بعد از چند بار اپلاسيون با وکس پيازهای مو ضعيف شده و باعث می شود تارهای مو نازک و بی رنگ شوند.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف