جستجوی پیشرفته

لوازم خانگی

ارائه ی جدیدترین لوازم خانگی اسپرسوساز، اتو ، جاروبرقی ، مایکروویو ، گوشت کوب ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، همزن،ساندویچ ساز و ... با تضمین کیفیت و اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار ایران در فروشگاه اینترنتی سیف کالا. فروشگاه اینترنتی سیف کالا، وارد کننده ی مستقیم لوازم خانگی به کشور می باشد. 

* نکته : کالاهای فروشگاه اینترنتی سیف کا...

لوازم خانگی

ارائه ی جدیدترین لوازم خانگی اسپرسوساز، اتو ، جاروبرقی ، مایکروویو ، گوشت کوب ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، همزن،ساندویچ ساز و ... با تضمین کیفیت و اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار ایران در فروشگاه اینترنتی سیف کالا. فروشگاه اینترنتی سیف کالا، وارد کننده ی مستقیم لوازم خانگی به کشور می باشد. 

* نکته : کالاهای فروشگاه اینترنتی سیف کالا توسط فروشگاههای معتبر وارد کننده کالا شهرستان گناوه تامین می شود گارانتی تمامی محصولات دارای گارانتی شرکتی است که از  تامین کنندگان  تهیه و به همراه کالا تهیه و ارسال می شود. در هنگام دریافت کارت گارانتی دقت لازم را فرمایید در صورت شک و شبه در هنگام ثبت و تایید کارت گارانتی توسط خدمات دهنده شرکت گارانتی همان لحظه یا تا 48 ساعت بعد از تحویل گیری کالا به سایت سیف کالا از طریق شماره تلفن 09176664997 یا ایمیل info@cifkala.ir تماس بگیرید بعد از گذشت 48 ساعت از تحویل کالا سیف کالا هیچگونه مسولیتی در قبال پشتیبانی محصول و گارانتی ندارد .

سیف کالا با هیچکدام از شرکت های گارانتی قراردادی ندارد و فقط از تامین کننده کالا با دریافت وجه تهیه و به همراه کالا ارسال می شود .

بیشتر

لوازم خانگی 

زیرشاخه ها

  • لوازم خانگی برقی

    لوازم خانگی برقی

    فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی لوازم خانگی برقی از جمله یخچال قهوه ساز ،جاروبرقی، بخار شو آبمیوه گیری و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • آسیاب و همزن

    محصولات خردکن و غذاساز

    لوازم خانگی برقی فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی لوازم خردکن و غذاساز از جمله قهوه خردکن ،چرخ گوشت، آسیاب، همزن برقی و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • لوازم پخت و پز برقی

    محصولات پخت و پز برقی

    لوازم خانگی برقی فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی پخت و پز برقی و غذاساز از جمله کباب پز،ساندویچ ساز، مایکروویو، توستر، بخارپز و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • تهویه سرمایش و گرمایش

    تهویه سرمایش و گرمایش

    خرید اینترنتی لوازم تهویه سرمایش و گرمایش کولر اسپیلت و پنجره ای پنکه های رومیزی با برندهای معتبر و ارسال به سراسر کشور

  • لوازم شخصی

    لوازم شخصی برقی

    طراوت و زیبایی رازهای فراوانی دارد و شما برای آرایش و مراقبت های زیبایی به محصولاتی مطمئن، با کیفیت و مناسب نیاز دارید. فروشگاه اینترنتی سیف کالا با ضمانت اصالت کالا و تضمین بهترین قیمت برای محصولات آرایشی خود تلاش دارد تا تجربه بهترین خرید اینترنتی را برای شما رقم بزند.
  • ترازو

    ترازو

    فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی ترازو آشپزخانه از جمله انواع ترازو آشپزخانه ، صنعتی، فروشگاهها و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • لوازم یدکی خانگی
  • لوازم مسافرتی
  • کتری برقی المپیا مدل OE-44 کتری برقی کتری برقی المپیا مدل OE-44 جز محصولات برقی پر طرفدار هستند، چرا که امکان جوش آمدن فوری آب برای مصارف شخصی و مهمانی ها را فراهم می نماید.کتری برقی المپیا مدل OE-44 دارای بدنه تمام استیل ضد زنگ با دسته،درب و پایه پلاستیک مخصوص می باشد.

    بیشتر
  • کتری برقی استیل طرح دسینی DESSINI  کتری برقی استیل طرح دسینی مدل KD990 جز محصولات برقی پر طرفدار هستند، چرا که امکان جوش آمدن فوری آب برای مصارف شخصی و مهمانی ها را فراهم می نماید.  کتری برقی دسینی مدل KD990 دارای بدنه تمام استیل ضد زنگ با دسته،درب و پایه پلاستیک مخصوص می باشد.

    بیشتر
  • چرخ گوشت کنوود Kenwood با بدنه فلزی مدل MG510  چرخ گوشت کنوود Kenwood مدل MG 510 دارای موتور قدرتمند 1600 وات می باشد. دستگاه دارای طرح زیبا و بدنه فلزی می باشد. قدرت دستگاه امکان چرخ کردن گوشت را به میزان 2 کیلوگرم در دقیقه فراهم می کند .چرخ گوشت کنوود دارای امکان سوسیس ساز و کبه ساز می باشد. قطعات لازم برای تهیه سوسیس در دستگاه قرار داده شده است.

    بیشتر
  • کتری برقی فوما مدل FU-997 Fuma Electric Kettle کتری برقی فوما مدل FU-997 محصولی است زیبا و کاربردی از شرکت نامبرده است که با ظرفیت 1.7 لیتر و توان مصرفی 2200 وات، همواره چای و آب داغ مورد نیاز شما را در آشپزخانه یا محل کارتان مهیا می سازد. کتری فوما مدل FU-997 از استیل ضد زنگ ساخته شده و بر روی بدنه آن نشانگر میزان آب مشاهده می شود 

    بیشتر
  • ساندویچ ساز وگاتی مدل VE-S1 ساندویچ ساز وگاتی مدل VE-S1 مناسب برای تهیه غذاهایی سریع برای جمع های دوستانه صفحات پخت ساندویچ قابل جدا شدن هستند ، صفحات را می توان به راحتی جدا و تمیز کرد ، این صفحات در برابر لغزش و خش مقاوم هستن.

    بیشتر
  • کتری برقی طرح تفال TEAFAELL کتری برقی طرح تفال از شکیل ترین و با کیفیت ترین کتری های برقی است. قسمت داخلی این کتری تمام استیل است و روکش بدنه آن ضد سوختگی و حرارت می باشد که جنس آن پلاستیکی بوده و در رنگ بندی های بسیار زیبا موجود است.

    بیشتر
  • کتری برقی طرح تفال  استیل TEAFAELL کتری برقی طرح تفال استیل TEAFAELL با توان 1800 وات و گنجایش 2 لیتر یک دستگاه مناسب برای مصارف خانگی است طراحی کتری به صورت بی سیم بوده و کتری را می توان با هر زاویه ای از 0 تا 360 درجه روی پایه مخصوص خود قرار داد.

    بیشتر
  • کتری برقی  استیل سانی Sunny کتری برقی استیل سانی Sunny با توان قدرتی 1800 وات از شکیل ترین و با کیفیت ترین کتری های برقی است. قسمت بیرونی این کتری تمام استیل است 

    بیشتر
  • کتری برقی استیل هایگر آلمان HAEGER کتری برقی هایگر آلمان HAEGER با توان قدرتی 2000 وات از شکیل ترین و با کیفیت ترین کتری های برقی است.  توان ٢٠٠٠ واتبدنه استيل زد زنگحجم ٢ ليترچرخش ٣٦٠ درجهخاموشي خودكار هنگام خالي بودن كتري و جوش آمدن آب

    بیشتر
  • آبمیوه گیری همیلتون Hamilton مدل JH-144 آبمیوه گیری همیلتون Hamilton مدل JH-144 با توان 600 وات و سرعت موتور 15000-17500 دور در دقیقه دستگاهی کاربردی با عملکرد ساده جهت مصارف خانگی است و به شما این امکان را می دهد تا به راحتی آب انواع میوه جات را گرفته و نوش جان نمایید.

    بیشتر
  • سشوار سايونا 2000 وات مدل SY-1300 سشوار سايونا 2000 وات مدل SY-1300 با بهره گیری از موتور AC دارای قدرت پرتاب باد بسیار بالایی است و در دسته سشوار های حرفه ای قرار می گیرد.

    بیشتر
  • سشوار موزر 7000 وات مدل Mos-410 سشوار موزر 7000 وات مدل Mos-410 با بهره گیری از موتور AC دارای قدرت پرتاب باد بسیار بالایی است و در دسته سشوار های حرفه ای قرار می گیرد.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف