جستجوی پیشرفته

لوازم خانگی

ارائه ی جدیدترین لوازم خانگی اسپرسوساز، اتو ، جاروبرقی ، مایکروویو ، گوشت کوب ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، همزن،ساندویچ ساز و ... با تضمین کیفیت و اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار ایران در فروشگاه اینترنتی سیف کالا. فروشگاه اینترنتی سیف کالا، وارد کننده ی مستقیم لوازم خانگی به کشور می باشد. 

* نکته : کالاهای فروشگاه اینترنتی سیف کا...

لوازم خانگی

ارائه ی جدیدترین لوازم خانگی اسپرسوساز، اتو ، جاروبرقی ، مایکروویو ، گوشت کوب ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، همزن،ساندویچ ساز و ... با تضمین کیفیت و اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار ایران در فروشگاه اینترنتی سیف کالا. فروشگاه اینترنتی سیف کالا، وارد کننده ی مستقیم لوازم خانگی به کشور می باشد. 

* نکته : کالاهای فروشگاه اینترنتی سیف کالا توسط فروشگاههای معتبر وارد کننده کالا شهرستان گناوه تامین می شود گارانتی تمامی محصولات دارای گارانتی شرکتی است که از  تامین کنندگان  تهیه و به همراه کالا تهیه و ارسال می شود. در هنگام دریافت کارت گارانتی دقت لازم را فرمایید در صورت شک و شبه در هنگام ثبت و تایید کارت گارانتی توسط خدمات دهنده شرکت گارانتی همان لحظه یا تا 48 ساعت بعد از تحویل گیری کالا به سایت سیف کالا از طریق شماره تلفن 09176664997 یا ایمیل info@cifkala.ir تماس بگیرید بعد از گذشت 48 ساعت از تحویل کالا سیف کالا هیچگونه مسولیتی در قبال پشتیبانی محصول و گارانتی ندارد .

سیف کالا با هیچکدام از شرکت های گارانتی قراردادی ندارد و فقط از تامین کننده کالا با دریافت وجه تهیه و به همراه کالا ارسال می شود .

بیشتر

لوازم خانگی 

زیرشاخه ها

  • لوازم خانگی برقی

    لوازم خانگی برقی

    فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی لوازم خانگی برقی از جمله یخچال قهوه ساز ،جاروبرقی، بخار شو آبمیوه گیری و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • آسیاب و همزن

    محصولات خردکن و غذاساز

    لوازم خانگی برقی فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی لوازم خردکن و غذاساز از جمله قهوه خردکن ،چرخ گوشت، آسیاب، همزن برقی و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • لوازم پخت و پز برقی

    محصولات پخت و پز برقی

    لوازم خانگی برقی فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی پخت و پز برقی و غذاساز از جمله کباب پز،ساندویچ ساز، مایکروویو، توستر، بخارپز و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • تهویه سرمایش و گرمایش

    تهویه سرمایش و گرمایش

    خرید اینترنتی لوازم تهویه سرمایش و گرمایش کولر اسپیلت و پنجره ای پنکه های رومیزی با برندهای معتبر و ارسال به سراسر کشور

  • لوازم شخصی

    لوازم شخصی برقی

    طراوت و زیبایی رازهای فراوانی دارد و شما برای آرایش و مراقبت های زیبایی به محصولاتی مطمئن، با کیفیت و مناسب نیاز دارید. فروشگاه اینترنتی سیف کالا با ضمانت اصالت کالا و تضمین بهترین قیمت برای محصولات آرایشی خود تلاش دارد تا تجربه بهترین خرید اینترنتی را برای شما رقم بزند.
  • ترازو

    ترازو

    فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی ترازو آشپزخانه از جمله انواع ترازو آشپزخانه ، صنعتی، فروشگاهها و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • لوازم یدکی خانگی
  • لوازم مسافرتی
  • سشوار کنوود Kenwood با قدرت 5000 وات مدل KW-1001 سشوار کنوود Kenwood مدل KW-1001 با بهره گیری از موتور AC دارای قدرت پرتاب باد بسیار بالایی است و در دسته سشوار های حرفه ای قرار می گیرد.

    بیشتر
  • گوشتکوب برقی فیلیپس Philips مدل HR1600 گوشتکوب برقی فیلیپس Philips مدل HR1600 با توان 550 وات جهت مخلوط کردن مواد غذایی مانند سوپ، سس و تهیه انواع پوره کاربرد دارد. طراحی باریک بدنه امکان به دست گرفتن آسان را در حین کار فراهم می کند. طراحی مثلثی تیغه ها موجب مخلوط شدن بهتر مواد غذایی می شود که در نتیجه مخلوطی بسیار نرم و یکدست را ارائه می دهد.

    بیشتر
  • همزن کاسه دار حرفه ای یورولوکس مدل EU-SM3970KSB همزن مدل EU-SM3970KSB  یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی شرکت یورولوکس است که در دسته‌ همزن‌ های کاسه‌دار قرار می‌گیرد. کاسه‌ این دستگاه، 6 لیتر گنجایش دارد قدرت دستگاه 1500 وات و از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است .

    بیشتر
  • آبکش های ۶ تکه پانج دسته دار یونیک unique تمام استیل اصل در ۶ سایز متفاوت آبکش‌های استیل  پانچ یونیک در مقایسه با سایر آبکشهای دیگر از کیفیت فوق العاده  بالاتری در برابر ضربه و وزن زیاد برخوردارند. حتی از لحاظ بهداشتی هم می‌توان گفت در رده‌ بالاتری قرار دارند. آبکش استیل پانچ که شامل ۶ عدد آبکش با ابعاد و عمق‌های متنوع بوده و برای استفاده در منزل  پیشنهاد...

    بیشتر
  • پلو پز دسینی مدل Dessini 3003 Electric دسینی برند معروف و معتبر ایتالیایی مونتاژ در چین در تولید محصولات آشپزخانه زبان زد است. پلوپز ۱۳ کاره صفحه نمایش LED حلقه سیلیکون قابل جابه جایی برای جلوگیری از باکتری دارای صفحه برای بخار پز عملکرد حافظه قطع برق تا ۲۴ ساعت ۱۰ مکانیزم امنیتی سیستم امنیتی از دستگاه در مقابل با افزایش دما محافظت می کند.

    بیشتر
  • چایساز دسینی مدل Dessini 8008 چایساز مدل 8008 یکی دیگر از چای ساز های جدید شرکت دسینی می باشد این چای ساز دارای توان 2200 می باشد که کتری و قوری این چای ساز به ترتیب دارای ظرفیت 2 لیتر و 1.2لیتر می باشد. 

    بیشتر
  • دستگاه کره گیر  و دوغ زن خانگی 7 لیتری کره گیر و دوغ زن خانگی 7 لیتری موتور تایوانی ساخت ایران بصورت برقی و رومیزی طراحی شده و از کیفیت بالایی برخوردار است، کره گیر و دوغ زن خانگی از جدیدترین تکنولوژی جهانی بهره گیری نموده و مصرف کنندگان می توانند با استفاده از این دستگاه دوغ و کره ای لذیذ از ماست تهیه کنند.

    بیشتر
  • دستگاه کره گیر و دوغ زن خانگی 5 لیتری کره گیر و دوغ زن خانگی 5 لیتری موتور تایوانی ساخت ایران بصورت برقی و رومیزی طراحی شده و از کیفیت بالایی برخوردار است، کره گیر و دوغ زن خانگی از جدیدترین تکنولوژی جهانی بهره گیری نموده و مصرف کنندگان می توانند با استفاده از این دستگاه دوغ و کره ای لذیذ از ماست تهیه کنند.

    بیشتر
  • دستگاه کره گیر  و دوغ زن خانگی 13 لیتری کره گیر و دوغ زن خانگی موتور تایوانی 13 لیتری ساخت ایران با قدرت توان مصرفی 36 وات بصورت برقی و رومیزی طراحی شده و از کیفیت بالایی برخوردار است، کره گیر و دوغ زن خانگی از جدیدترین تکنولوژی جهانی بهره گیری نموده و مصرف کنندگان می توانند با استفاده از این دستگاه دوغ و کره ای لذیذ از ماست تهیه کنند.

    بیشتر
  • زودپز پلوپز برقی همه کاره جیپاس Geepas زودپز، پلوپز کاره جیپاس یک نام قدیمی و با اصالت در بین پلوپزهای موجود در بازار می باشد که سالهاست با همان شکل و شمایل قدیمی و بدون تغییر مانده و امروزه بیشتر به عنوان کالای قدیمی و با اصالت شناخته می شود، این پلوپز با کیفیت خوب و کاربرد ساده و آسان برای تمامی خانواده هاست .

    بیشتر
  • ماشین اصلاح موزر LI+PRO915 ماشین اصلاح موزر LI+PRO915 دارای تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ است ماشین اصلاح Li Pro ساخته شده توسط شرکت موزر Moser می‌تواند موهای سر و صورت را کوتاه کند.

    بیشتر
  • ماشین اصلاح مدل AT890 ماشین اصلاح مدل AT890 دارای تیغه‌‌های دولبه و سر متحرک است و تیغه‌های متحرک و قابل‌ انعطاف آن باعث می‌شود در تماس با پوست صورت، مخصوصاً نواحی انحنا دار مثل گردن و چانه مشکلی نداشته باشید و از پوست شما در برابر بریدگی و خراش محافظت می‌کند.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف