دلیل اصلی این موضوع سیاست سیف کالا در ارائه کمترین قیمت و ارائه بیشترین خدمات به مشتریان می باشد.

ما آگاهیم که در عصر اینترنت و شبکه های اجتماعی هیچ متغییری برای موفقیت یک کسب و کار، بالاتر از میزان رضایت مشتریان نمی باشد، برای همین سعی کرده ایم بجای پرداخت هزینه های گزاف برای تبلیغات، حاشیه سود خود را کاهش داده و در کنار ارائه خدمات بیشتر و بهتر، رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب نماییم؛ و این یعنی بازی برد-برد برای ما و شما.

دلیل اصلی قیمت پایین تر ما نسبت به دیگر فروشگاه های اینترنتی این است که دفتر مرکزی فروشگاه در شهر " بندر گناوه " واقع در استان بوشهر می باشد که یکی از بنادر اصلی ترانزیت در کشور می باشد که اولین مقصد محصولات خارجی به درون کشور می باشد. برای رسیدن این محصولات به دست فروشگاه ها در سایر نقاط کشور نیاز است این محصولات از چندین واسط بگذرد تا به دست فروشگاه برسد و به همین دلیل آن فروشگاه ها مجبور به فروش محصول به قیمت بالاتری خواهند بود.

گفتنی است که برخی از محصولات را خود ما بصورت مستقیم از خارج از کشور خریداری کرده و مستقیم در فروشگاه به فروش می رسانیم به همین دلیل است که محصولاتی مانند لوازم خانگی صوتی و تصویری لوازم روشنایی اسباب بازی صنایع دستی سوغاتی و ....  را ارزان تر از همه ی فروشگاه های دیگر می توانیم به فروش برسانیم.


چگونه مطمئن شوم کالای خریداری شده، کالای اصلی است؟

سیف کالا صرفا کالاهای اصل را در سایت به فروش می رساند. نماینده های برند های معروف با صرف هزینه های زیاد برای حفظ انحصار واردات آن برند و همینطور تامین هزینه های خدمات پس از فروش ، کالاها را با قیمتی بسیار بالا به بازار عرضه می کنند. در صورتی که دقیقا همان کالا ها توسط وارد کننده های محلی با قیمتی بسیار مناسب تر وارد می شوند ، در بسیاری از مواقع همین کالا ها به نمایندگی ها فرستاده می شوند و همین اجناس توسط این شرکت ها گارانتی می شوند و با قیمتی بسیار بسیار بالاتر در دیگر نقاط کشور به فروش می رسند.

با اطمینان خاطر از بابت اصالت کالاهای عرضه شده در فروشگاه و همچنین برای جلب رضایت و اطمینان خاطر مشتریان گرامی به همراه تمامی کالاها ضمانت اصل بودن کالا ها را ارائه می کنیم که مشتری را قادر به استرداد کالا تا 7 روز بعد از تحویل کالا می کند.

بازار اینترنتی سیف کالا ، یک برند معتبر است. یک برند معتبر به دلیل ارزشی که برای برند خود قائل است، تحت هیچ شرایطی، اعتبار برند خود را برای منافع جزئی زیر سوال نمی برد ، "رضایت مشتری و تجربه ی خریدی خوب" مهمترین ارزش و شعار تیم سیف کالا محسوب می شود، استراتژی ما ایجاد روابط بلند مدت با مشتری می باشد نه فقط یک فروش به مشتری و اتمام. در واقع وظیفه ی ما در قبال مشتریانمان پس از فروش سنگین تر می شود.

فروش پایان یک معامله نیست آغاز یک تعهد است.

سیف کالا تمام تلاش خود را می کند تا تجربه ی خریدی خوب و مطمعن را در فضای اینترنت برای تمام مشتریان خود رقم بزند و با خدمات پس از فروش خود موجبات رضایت مشتریان را فراهم کند.

قابل توجه :

فروشگاه اینترنتی سیف کالا حتی در برخی موارد ( به دلیل حاشیه ی سود کم ) بخاطر نوسان قیمت ها متحمل ضرر در هنگام ارسال کالا شده ایم ، اما بدلیل جلب رضایت مشتری ، سفارش ایشان را لغو نکرده یا اینکه قیمت به روز شده (گران تر ) را به ایشان اعلام نکرده ایم و با ارسال سفارش برای مشتری با همان قیمتِ زمان سفارش ، سعی در جلب رضایت مشتری و ساختن تجربه ی خریدی خوب برای ایشان داشته ایم.

نظرات کاربران
(1)
  • محمدی
    1396-09-22

    چرا من قیمت اجناسو نمیبینم ؟

    پاسخ مدیر:

    اجناس موجود نیستند

دیدگاه خود را بنویسید
*
*