هنگام استفاده از درگاه های الکترونیکی بانکی به هیچ وجه از فیلتر شکن استفاده نکنید

هنگام استفاده از درگاه های الکترونیکی بانکی به هیچ وجه از فیلتر شکن استفاده نکنید با توجه به حساسیت های تراکنش بانکی و وی پی ان های خطرناک در زمان اتصال به درگاههای بانکی با خطا مواجه می شوید در صورت تکمیل خرید خود حتما فیلترشکن را خاموش کنید .

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا : سرهنگ علی موالی رییس پلیس فتا قم در تشریح این خبر گفت: کلاهبرداران برای اینکه بتوانند اعتماد شهروندان را جلب کنند در طراحی درگاههای جعلی پرداخت به جهت سرقت اطلاعات بانکی افراد از لوگو، آرم بانکها و نشان اپلیکیشن هایی معتبر بانکی سوء استفاده می کنند.

این مقام انتظامی گفت: شهروندان توجه نمایند وجود تصاویرلوگو، آرم بانک ها و موسسات دولتی و اپلیکیشنهای معتبر در درگاههای جعلی دلیلی بر امن بودن خدمات آن درگاه یا اپلیکیشن نیست یعنی در واقع از تصاویر برای کلاهبرداری سوء استفاده شده است. 

وی به شهروندان توصیه کرد: هنگام استفاده از درگاه های الکترونیکی بانکی در فضای مجازی به هشدارهای های پلیس فتا توجه کنند و حتما شاخصه های امنیتی درگاههای الکترونیکی پرداخت را به دقت کنترل نمایند؛ همچنین هنگام استفاده از درگاه های الکترونیکی به هیچ وجه از فیلتر شکن استفاده نکنند که اگر نشانی درگاه قبلا فیلتر شده باشد، مشخص شود . 

این مقام مسئول بیان کرد : شهروندان نشانی درگاه های جعلی بانکی را حتما به نزدیکترین پایگاه پلیس فتا خبر دهند یا در قسمت ارتباطات مردمی سایت پلیس فتا ثبت کنند تا در رصد اطلاعاتی پلیس فتا قرار گیرد.

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*