بازار بندر گناوه دبی ایران

نمایش: 4936
(1 رای)

سیف کالا : مجاورت شهر گناوه با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس تعاملات گسترده تجار این بندر با کشورهای عربی را در پی داشته است و معاملات تجاری بین بازرگان کشورهای عربی با تجار و بازاریان گناوه، این بندر را به یکی از پر رونق‌ترین بازارهای ایران بدل کرده است.

به گزارش فروشگاه اینترنتی سیف کالا بازارهای گسترده و تجار متعدد بند گناوه سبب شده است تا بازار این بندر توان بالایی برای تامین اجناس خارجی مورد نیاز مردم و مسافران و گردشگران را در این شهر فراهم کرده است.

هر ساله خیل عظیم مسافران از نقاط نزدیک و دور کشور به استان‌های جنوبی کشور سفر می‌کنند، برای خرید به بازار گناوه می‌روند تا خرید خود را انجام دهند و رهاوردی مناسب با قیمتی نازل را تهیه کنند.

اغلب اجناس موجود در بازار گناوه وارداتی هستند و این بازار به بازار اجناس خارجی معروف است. اجناس خارجی مارک‌دار و یا بی‌مارک به وفور در این بازار یافت می‌شود.

یکی از بازاریان گناوه می گوید : در سال‌های اخیر فروش بسیار خوبی در ایام سال داشتیم و حتی فرصتی برای استراحت ناهار خوردن هم نداشتیم.

امسال به علت بالا رفتن قیمت دلارو ارز درهم امارات ، قیمت اجناس ما نیز بالا رفته است و با وجود حضور گسترده مسافران به دلیل بالا بودن قیمت‌ها میزان خرید کمتر شده است ولی همچنان بازار بندر گناوه پرشور به رونق خود ادامه می دهد .

نظرات کاربران
(1)
  • اکبر کوراوند
    1399-11-05

    درود من به عنوان شغل دوم میتوانم در اصفهان برای اجناس دبی بازاریابی کنم.
    در خدمتم

دیدگاه خود را بنویسید
*
*