جستجوی پیشرفته

محصولات خردکن و غذاساز

لوازم خانگی برقی فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی لوازم خردکن و غذاساز از جمله قهوه خردکن ،چرخ گوشت، آسیاب، همزن برقی و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

آسیاب و همزن 

  • خردکن یک دو سه فوما مدل Fu-491 وسیله‌ای کوچک و کم حجم است که جهت آماده سازی غذا مورد استفاده قرار می گیرد. خردکن ها جزء محصولات دوست داشتنی در آشپزخانه هستند که بسیار پرکاربردند و حضور آن ها الزامی است. خرد کردن پیاز، سبزیجات، هویچ، خیار و... می تواند برای تهیه یک وعده‌ی غذایی و یا یک سالاد خوشمزه بسیار وقت گیر باشد.

    بیشتر
  • چرخ گوشت کنوود Kenwood با بدنه فلزی مدل MG510  چرخ گوشت کنوود Kenwood مدل MG 510 دارای موتور قدرتمند 1600 وات می باشد. دستگاه دارای طرح زیبا و بدنه فلزی می باشد. قدرت دستگاه امکان چرخ کردن گوشت را به میزان 2 کیلوگرم در دقیقه فراهم می کند .چرخ گوشت کنوود دارای امکان سوسیس ساز و کبه ساز می باشد. قطعات لازم برای تهیه سوسیس در دستگاه قرار داده شده است.

    بیشتر
  • گوشتکوب برقی فیلیپس Philips مدل HR1600 گوشتکوب برقی فیلیپس Philips مدل HR1600 با توان 550 وات جهت مخلوط کردن مواد غذایی مانند سوپ، سس و تهیه انواع پوره کاربرد دارد. طراحی باریک بدنه امکان به دست گرفتن آسان را در حین کار فراهم می کند. طراحی مثلثی تیغه ها موجب مخلوط شدن بهتر مواد غذایی می شود که در نتیجه مخلوطی بسیار نرم و یکدست را ارائه می دهد.

    بیشتر
  • همزن کاسه دار حرفه ای یورولوکس مدل EU-SM3970KSB همزن مدل EU-SM3970KSB  یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی شرکت یورولوکس است که در دسته‌ همزن‌ های کاسه‌دار قرار می‌گیرد. کاسه‌ این دستگاه، 6 لیتر گنجایش دارد قدرت دستگاه 1500 وات و از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است .

    بیشتر
  • چرخ گوشت دسینی مدل Dessini 404 Meat Mincer چرخ گوشت دسینی مدل ۴۰۴ با برند ایتالیای دسینی مونتاژ در کشور چین است که از ویژگی های زیادی برخوردار بوده و یک محصول مفید برای مصارف خانگی است. قدرت بالای این دستگاه چرخ کردن مقدار زیادی گوشت را در زمانی کم ممکن می سازد.

    بیشتر
  • گوشت کوب سه کاره فوما مدل FU-617 گوشت کوب سه کاره فوما مدل FU-617 توانایی انجام سه کار مختلف خرد کردن، همزن و گوشت کوب تیغه های این گوشت کوب از جنس فولاد ضد زنگ بوده به همین خاطر از هر نظر کم نمیاره و کارای که این گوشت کوب داره از صرف هزینه های گزاف جلوگیری کرده و همچنین در اشپزخانه فضای کم تری نسبت به هم نوعان خود اشغال می کند

    بیشتر
  • همزن کاسه دار جیپاس مدل GEEPAS 6102 میکسر یا همزن کاسه دار جیپاس مدل GEEPAS 6102 یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی شرکت جیپاس است که در دسته‌ همزن‌ های کاسه‌دار قرار می‌گیرد. کاسه‌ این دستگاه، 4.2 لیتر گنجایش دارد قدرت دستگاه 350 وات و از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است .توان : 350 وات جنس بدنه : پلاستیک جنس کاسه : استیل ضد زنگ نوع همزن : کاسه دار چرخشی...

    بیشتر
  • همزن کاسه دار جیپاس مدل GEEPAS GSM43013 میکسر یا همزن کاسه دار جیپاس مدل GEEPAS GSM43013 یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی شرکت جیپاس است که در دسته‌ همزن‌ های کاسه‌دار قرار می‌گیرد. کاسه‌ این دستگاه، 5 لیتر گنجایش دارد قدرت دستگاه 600 وات و از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است .توان : 600 وات...

    بیشتر
  • گوشت کوب 4 کاره بوش آلمان BS-1158 گوشت کوب 4 کاره بوش آلمان مونتاژ در کشور چین جز دستگاه‌های ساده ای است که کاربردهای زیادی دارد و نقش مهمی در تهیه غذا دارد. از قابلیت های این گوشت کوب می توان به خردکن ، آسیاب ، گوشتکوب و همزن اشاره کرد که دارای تیغه های فولادی ضد زنگ و ظرف یک لیتری جداگانه است، شما می توانید این وسیله را از فروشگاه سیف کالا و درب منزل...

    بیشتر
  • گوشت کوب جیپاس مدل GHB6136 گوشت کوب جیپاس مدل GHB6136 با در نظر گرفتن قدرت 400 وات توانائی مخلوط کردن و پوره کردن مواد غذایی داراست. این محصول باکیفیت، دارای دوسرعت کند وتند می باشد که برحسب نوع مواد غذایی نرم وسفت قدرت آن را میتوان تنظیم کرد.

    بیشتر
  • گوشت کوب و همزن جیپاس مدل GHB6148 گوشت کوب و همزن جیپاس مدل GHB6148 با قدرت 400 وات توانائی مخلوط کردن و پوره کردن مواد غذایی داراست. این محصول باکیفیت، دارای دو سرعت کند وتند می باشد که برحسب نوع مواد غذایی نرم و سفت قدرت آن را می توان تنظیم کرد.

    بیشتر
  • چرخ گوشت فوما مدل FU-1790 چرخ گوشت فوما مدل FU-1790 با قدرت موتور 3300 وات توانایی چرخ کردن 1.2 کیلوگرم گوشت در دقیقه را برای این مدل امکان پذیر کرده است.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف