جستجوی پیشرفته

محصولات خردکن و غذاساز

لوازم خانگی برقی فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی لوازم خردکن و غذاساز از جمله قهوه خردکن ،چرخ گوشت، آسیاب، همزن برقی و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

آسیاب و همزن 

  •  همزن فیلیپس سری دیلی کالکشن مدل HR3705 Daily Collection شرکت فیلیپس مدل HR3705 یک همزن ۳۰۰ وات در این همزن همه چیز در نقطه تعادل قرار گرفته‌ اند که این دقیقا همان چیزی است که از محصولات سری روزانه انتظار می‌رود. سرعت چرخش پره های این مدل در ۵ درجه قابل تنظیم هستند و برای استفاده از دستگاه در بالاترین سرعت قابل پشتیبانی توسط موتور نیز می‌توانید از دکمه...

    بیشتر
  • همزن برقی سه کاره دسینی Dessini 777 Hand Mixer 1200W اين همزن برقی مدل 777 دارای موتور پرقدرت (با ۸سرعت مختلف در گردش) می باشد همزن Dessini دارای ۴ پره به همراه دو ميله همزن براحتی بر روی بدنه اصلی نصب گرديده و قابل استفاده برای كاربردهای مختلف می باشد.

    بیشتر
  • همزن برقی دستی میکسی Mexxi همزن برقی دستی میکسی Mexxi دارای موتور 250 وات پرقدرت با 5 سرعت گردش می باشد که بوسیله سوئیچ تعبیه شده بر روی بدنه قابل کنترل می باشد.

    بیشتر
  • بلندر یا مخلوط کن  نیمه صنعتی مباشی مدل ME-CBL7878  بلندر یا مخلوط کن  نیمه صنعتی مباشی مدل ME-CBL7878 با قدرت 1500 وات دارای ظرفیت پارچ 2 لیتری و تنظیم 10 سرعت به بازار عرضه شده است. این دستگاه یک مخلوط‌کن نیمه صنعتی است و فضای زیادی را هم در آشپزخانه اشغال نمی‌کند.

    بیشتر
  • گوشت کوب برقی نوا مدل NHB-106FP3 این توانایی را به شما می‌ دهد که گوناگونی بیشتری به منوی غذایی خود بدهید و با سهولت و سرعت فرایند آماده ‌سازی مواد اولیه‌ غذا و دسر، تجربه‌ و لحظات آشپزی شیرین‌ تری داشته باشید.

    بیشتر
  • همزن برقی مباشی مدل ME-HM8003 همزن برقی مباشی مدل ME-HM8003 با قدرت 250 وات عملکرد توربو یکی از لوازمی است که امروزه استفاده های فراوانی در آشپزخانه دارد، تا حدی که می توان گفت که در صورت نداشتن آن تقریبا جای خالی اش در آشپزخانه به شدت حس می شود.

    بیشتر
  • همزن خمیرزن کنوود مدل KM241 با قدرت 900 وات برای میکس کردن انواع غذاها کاربرد بسزایی دارد. در قسمت بالای همزن حرفه ای کنوود ، مخلوط کن از جنس لاکی قابل نصب شدن می باشد.

    بیشتر
  • همزن برقی مباشی مدل ME-SBM1001 با قدرت 600 وات برای میکس کردن انواع غذاها کاربرد بسزایی دارد. در قسمت بالای همزن حرفه ای مباشی ، مخلوط کن از جنس لاکی قابل نصب شدن می باشد.

    بیشتر
  • همزن برقی مباشی مدل ME-SBM1105 با قدرت 1200 وات و 6 تنظیم سرعت برای میکس کردن انواع غذاها کاربرد بسزایی دارد. در قسمت بالای همزن حرفه ای مباشی ، مخلوط کن از جنس لاکی قابل نصب شدن می باشد.

    بیشتر
  • همزن کاسه دار دسینی مدل DS-505 محصولی خوش ساخت و منحصر به فرد با طراحی ارگونومیک است که با توان 250 وات تولید و عرضه شده. کاربری این مدل بسیار آسان بوده و از قابلیت تنظیم سرعت در سه حالت به همراه عملکرد توربو نیز بهره می برد.

    بیشتر
  • گوشت کوب برقی پاناسونیک مدل MX-SS1 قابلیت‌های همزن و خردکن را هم برای کاربر به ارمغان می‌آورد. موتور در نظر گرفته شده برای این مدل یک نمونه 600 واتی است و جنس بدنه آن ترکیبی از پلاستیک و استیل ضدزنگ است. 

    بیشتر
  • همزن کاسه دار پاناسونیک مدل MK-GB1 یک همزن با طراحی زیبا، موتور پرتوان و قیمت مناسب از اولویت های شما در انتخاب کالاست می توانید به خرید همزن برقی پاناسونیک  MK-GB1  بپردازید. این همزن که از نوع کاسه دار می باشد برای مصارف خانگی بسیار مناسب و پر کاربرد است و از قدرت خوبی بهره می برد.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف