جستجوی پیشرفته

اسپرسوساز

پس از اختراع دستگاه اسپرسوساز تحول بزرگی در تهیه قهوه به وجود آمد. اسپرسو، نام نوشیدنی این دستگاه است. این قهوه بر اثر گذراندن آب نزدیک به نقطه جوش از پودر قهوه موجود در سبد پرتافیلتر به دست می آید. این قهوه نسبتا غلیظ، همراه با کرما یا خامه ای زیبا بر سطح آن است.

اسپرسوساز

پس از اختراع دستگاه اسپرسوساز تحول بزرگی در تهیه قهوه به وجود آمد. اسپرسو، نام نوشیدنی این دستگاه است. این قهوه بر اثر گذراندن آب نزدیک به نقطه جوش از پودر قهوه موجود در سبد پرتافیلتر به دست می آید. این قهوه نسبتا غلیظ، همراه با کرما یا خامه ای زیبا بر سطح آن است.

بیشتر

اسپرسو ساز و قهوه ساز 

زیرشاخه ها

  • اسپرسوساز خانگی

    اسپرسو ساز ها امروز یکی محبوب ترین قهوه ساز ها در بین طرفداران قهوه می باشد اسپرسوساز ها در انواع مختلف برقی با انواع برندهای بارنی دلونگی نوا هانوور کورس دلمونتی گاستینو گاستربک که مناسب استفاده برای مصارف خانگی کافی شاپ های کوچک می باشند. 

  • اسپرسو ساز صنعتی

    اسپرسو ساز ها امروز یکی محبوب ترین قهوه ساز ها در بین طرفداران قهوه می باشد اسپرسوساز ها در انواع مختلف برقی با انواع برندهای بارنی دلونگی نوا هانوور کورس دلمونتی گاستینو گاستربک که مناسب استفاده برای مصارف کافی شاپ ها می باشند. 

  • اسپرسوساز نسپرسو

    اسپرسوساز «نسپرسو» دستگاهی ساده و کاربردی با عملکرد تمام‌ اتومات برای تهیه‌ی نوشیدنی‌های متنوع از کپسول‌های خوش‌طعم نسپرسو است. کافی است کاربر پس از گذاشتن لیوان خود زیر خروجی و قراردادن کپسول دلخواهش داخل دستگاه، کمی منتظر باشد تا قهوه با طعم موردنظرش آماده شده و داخل لیوان کوچک سرازیر شود.

  • اسپرسوساز بیالتی موکونا Bialetti Mokona اسپرسو ساز بیالتی موکونا Bialetti Mokona با طراحی منحصر به فرد یکی از بهترین دستگاه های خانگی به شمار می‌رود. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که شما می‌توانید از پودر یا پد قهوه و یا کپسول‌های آماده قهوه بیالتی در آن استفاده کنید.

    بیشتر
  • فرانسه ساز و آسیاب بلک اندکر مدل Black&Decker PRCM500این قهوه ساز هوشمند دارای یک تایمر دیجیتال 24 ساعته است به طور کامل قابل برنامه ریزی برای قهوه در زمان مورد نظر است. صفحه گرمایی این دستگاه قهوه را گرم نگه می دارد. از ویژگی این دستگاه عطر و طعم را حفظ می کند .

    بیشتر
  • اسپرسوساز نوا مدل 146 این دستگاه با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب نوا 146 است. نوا 146 مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده میشود.

    بیشتر
  • اسپر ساز و قهوه جوش مایر Espresso Maier MR435 این دستگاه با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب مایر آلمان مدل 436 است. مایر مدل 436 با فشار بخار 20 بار و قدرت توان مصرفی 1350 وات مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده میشود.

    بیشتر
  • اسپرسوساز و قهوه ساز قدرتمند کورس مدل COURS 1692 این دستگاه با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب است. کورس مدل COURS 1692 با فشار بخار 15 با و با ظرفیت توان 1100 وات مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده میشود. مصرف این اسپرسوساز برای مصارف خانگی مناسب است . این دستگاه...

    بیشتر
  • اسپرسوساز و قهوه ساز قدرتمند کورس مدل COURS 1693 این دستگاه با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب است. کورس مدل COURS 1693 با فشار بخار 15 با و با ظرفیت توان 1100 وات مجهز به نشانگر دما،سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده میشود. مصرف این اسپرسوساز برای مصارف خانگی مناسب است 

    بیشتر
  • اسپرسوساز قدرتمند دلمونتی با فشار بخار 15 بار  طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است.اسپرسو ساز دلمونتی با قدرت بخار ۱۵ بار یک قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود.

    بیشتر
  • طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است.اسپرسو ساز سینبو با قدرت بخار ۱۵ بار یک قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود.

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی 2003 اسپرسو ساز و کاپوچینو ساز خانگی مباشی با فشار بخار 15 بار  قابل استفاده در منزل و محل کار دارای نازل بخار برای تهیه فوم شیر برای کاپوچینو و ... 

    بیشتر
  • قهوه ساز دلونگی که ترکیبی است از یک اسپرسو ساز پمپ دار و همچنین قهوه ساز فرانسه با طراحی عالی که هردو قهوه را با بهترین کیفیت برای شما آماده می کند. فشار ۱۵ بار پمپ قسمت اسپرسو و همچنین فیلتر مخصوص آن کیفیت اسپرسو و کرم عالی آن را تضمین می کند. با سیستم کاپوچینو ساز و نازل بخار حرفه ای آن همچون یک باریستا قادر خواهید بود فوم شیر را تهیه نمایید.

    بیشتر
  • قهوه ساز و اسپرسوساز هانوور آلمان HANNOVER HEM003 طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است.اسپرسو ساز هانوور با قدرت بخار 18 بار و توان مصرفی 1800 وات یک قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود.

    بیشتر
  • قهوه ساز و اسپرسوساز فوما ژاپن با فشار بخار 20 بار FUMA FU-1520 طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است.اسپرسو ساز فوما با قدرت بخار 20 بار و توان مصرفی 850 وات یک قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف