جستجوی پیشرفته

اسپرسوساز

پس از اختراع دستگاه اسپرسوساز تحول بزرگی در تهیه قهوه به وجود آمد. اسپرسو، نام نوشیدنی این دستگاه است. این قهوه بر اثر گذراندن آب نزدیک به نقطه جوش از پودر قهوه موجود در سبد پرتافیلتر به دست می آید. این قهوه نسبتا غلیظ، همراه با کرما یا خامه ای زیبا بر سطح آن است.

اسپرسوساز

پس از اختراع دستگاه اسپرسوساز تحول بزرگی در تهیه قهوه به وجود آمد. اسپرسو، نام نوشیدنی این دستگاه است. این قهوه بر اثر گذراندن آب نزدیک به نقطه جوش از پودر قهوه موجود در سبد پرتافیلتر به دست می آید. این قهوه نسبتا غلیظ، همراه با کرما یا خامه ای زیبا بر سطح آن است.

بیشتر

اسپرسو ساز و قهوه ساز 

زیرشاخه ها

  • اسپرسوساز خانگی

    اسپرسو ساز ها امروز یکی محبوب ترین قهوه ساز ها در بین طرفداران قهوه می باشد اسپرسوساز ها در انواع مختلف برقی با انواع برندهای بارنی دلونگی نوا هانوور کورس دلمونتی گاستینو گاستربک که مناسب استفاده برای مصارف خانگی کافی شاپ های کوچک می باشند. 

  • اسپرسو ساز صنعتی

    اسپرسو ساز ها امروز یکی محبوب ترین قهوه ساز ها در بین طرفداران قهوه می باشد اسپرسوساز ها در انواع مختلف برقی با انواع برندهای بارنی دلونگی نوا هانوور کورس دلمونتی گاستینو گاستربک که مناسب استفاده برای مصارف کافی شاپ ها می باشند. 

  • اسپرسوساز نسپرسو

    اسپرسوساز «نسپرسو» دستگاهی ساده و کاربردی با عملکرد تمام‌ اتومات برای تهیه‌ی نوشیدنی‌های متنوع از کپسول‌های خوش‌طعم نسپرسو است. کافی است کاربر پس از گذاشتن لیوان خود زیر خروجی و قراردادن کپسول دلخواهش داخل دستگاه، کمی منتظر باشد تا قهوه با طعم موردنظرش آماده شده و داخل لیوان کوچک سرازیر شود.

  • قهوه ساز مایر 435  با فشار بخار 15 بار طراحی عالی يك دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردی برای مصارف خانگی و يا كافه های كوچك است.اسپرسو ساز مایر 435 با قدرت بخار 15 بار يك قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود. اسپرسوساز مایر مناسب مصارف خانگی و یا کافه های کوچک که قادر است روزانه 20 فنجان اسپرسو تولید کند .

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینو ساز جیپاس GEEPAS GCM6108 اسپرسوساز جیپاس با فشار بخار 15 بار  با قدرت توان مصرفی 960 الی 1140 واتطراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک و قادر است روزانه 20 فنجان اسپرسو تولید کند .  اسپرسوساز و کاپوچینو...

    بیشتر
  • قهوه ساز اسپرسو حرفه ای 5 بار فشار بخار SCM-2937 سینبو قهوه و اسپرسوسازحداکثر فشار کارکرد 5 بارحجم مخزن 0.24L یا 4 فنجان اسپرسو 

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینوساز دلونگی مدل EC220 سیستم کاپوچینوساز یا به عبارت ساده‌تر کف‌ساز این مدل همانند دستگاه‌های حرفه‌ای‌تر از ترکیب بخار‌آب، هوا و شیر، کفی غلیظ و مناسب را برای تهیه‌ی کاپوچینو آماده می‌سازد.  دارای سیستم کاپوجینو ساز   فشار بخار: 15 بار توان مصرفی: 1100 وات

    بیشتر
  • قهوه ساز نیما ژاپن Coffee Makers NIMA NCK-450 قهوه ساز نیما ژاپن دارای فیلتر قابل نظافت و ظرفیت 10-12 فنجان و درارای نشانگر سطح آب و با قدرت توان  800 وات

    بیشتر
  • اسپرسوساز بارنی  Barni BN-99932 قهوه ساز بارنی Barni یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است قهوه ساز بارنی مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم با تولید 19 بار فشار استفاده می‌شود.

    بیشتر
  • دستگاه قهوه ساز اسپرسو رمانتیک مدل ROMANTIC RL-822 قهوه ساز و اسپرسوساز رمانتیک با کیفیت عالى،فشار بخار 15 بار،850 وات،مخزن اب 1.2 لیترى داراى امکانات کاپ وارمر،نازل بخار،کاسه گروپ تک شات و دبل شات مجزا،کاسه تخلیه اب،مجهز به ساکشن تخلیه اب اضافه سطح روى قهوه داخل کاسه کروپ،گرم شدن یک دقیقه اى...)کیفیت قهوه واقعا دیدنى هست.

    بیشتر
  • اسپرسو ساز و قهوه ساز سانفورد ژاپن مدل SF1399ECM اسپرسو ساز قهوه ساز سانفورد یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است قهوه ساز سانفورد مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم با تولید 15 بار فشار استفاده می‌شود.

    بیشتر
  • اسپرسو ساز و قهوه ساز فوما ژاپن FUMA اسپرسو ساز FUMA FU-1510 با فشار بخار 5بار و قدرت 800 وات ، رنگ مشکی و پوششی از جنس شیشه ،پلاستیک و استیل بادوام، انواع قهوه ها  و اسپرسو Espresso و کاپوچینو Cappuccino را در زمانی اندک برای شما تهیه می کند.

    بیشتر
  • اسپرسو ساز حرفه ای مدل 7189 FRIGIDAIRE قهوه اسپرسو ساز حرفه ای مدل 7189 FRIGIDAIRE با بدنه ی زیبای تمام استیل ضد زنگ دارای سینی چکه ای حرکتی است که به راحتی قابل تمیز کردن است . فشار پمپ این دستگاه 15 بار و مناسب مصارف خانگی و کافه های کوچک می باشد .

    بیشتر
  • دستگاه قهوه ساز و فرانسه ساز ونیز VENIZ 2030 قهوه ساز و فرانسه ساز ونیز مدل 2030 مناسب استفاده در منزل و محل کار و کافه های کوچک می باشد و قهوه ساز و فرانسه ساز ونیز مدل 2030 امکان گرم نگهدارنده قهوه را دارا می باشد . ظرفیت مخزن این نوع فرانسه ساز 600 سی سی است .

    بیشتر
  • دستگاه قهوه ساز قهوه فرانسه ونیز VENIZ 2040 قهوه ساز و فرانسه ساز ونیز مدل 2040 مناسب استفاده در منزل و محل کار و کافه های کوچک می باشد و قهوه ساز و فرانسه ساز ونیز مدل 2040 امکان گرم نگهدارنده قهوه را دارا می باشد . ظرفیت مخزن این نوع فرانسه ساز 1000 سی سی است .

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف