جستجوی پیشرفته

لوازم خانگی

ارائه ی جدیدترین لوازم خانگی اسپرسوساز، اتو ، جاروبرقی ، مایکروویو ، گوشت کوب ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، همزن،ساندویچ ساز و ... با تضمین کیفیت و اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار ایران در فروشگاه اینترنتی سیف کالا. فروشگاه اینترنتی سیف کالا، وارد کننده ی مستقیم لوازم خانگی به کشور می باشد. 

* نکته : کالاهای فروشگاه اینترنتی سیف کا...

لوازم خانگی

ارائه ی جدیدترین لوازم خانگی اسپرسوساز، اتو ، جاروبرقی ، مایکروویو ، گوشت کوب ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، همزن،ساندویچ ساز و ... با تضمین کیفیت و اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار ایران در فروشگاه اینترنتی سیف کالا. فروشگاه اینترنتی سیف کالا، وارد کننده ی مستقیم لوازم خانگی به کشور می باشد. 

* نکته : کالاهای فروشگاه اینترنتی سیف کالا توسط فروشگاههای معتبر وارد کننده کالا شهرستان گناوه تامین می شود گارانتی تمامی محصولات دارای گارانتی شرکتی است که از  تامین کنندگان  تهیه و به همراه کالا تهیه و ارسال می شود. در هنگام دریافت کارت گارانتی دقت لازم را فرمایید در صورت شک و شبه در هنگام ثبت و تایید کارت گارانتی توسط خدمات دهنده شرکت گارانتی همان لحظه یا تا 48 ساعت بعد از تحویل گیری کالا به سایت سیف کالا از طریق شماره تلفن 09176664997 یا ایمیل info@cifkala.ir تماس بگیرید بعد از گذشت 48 ساعت از تحویل کالا سیف کالا هیچگونه مسولیتی در قبال پشتیبانی محصول و گارانتی ندارد .

سیف کالا با هیچکدام از شرکت های گارانتی قراردادی ندارد و فقط از تامین کننده کالا با دریافت وجه تهیه و به همراه کالا ارسال می شود .

بیشتر

لوازم خانگی 

زیرشاخه ها

  • لوازم خانگی برقی

    لوازم خانگی برقی

    فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی لوازم خانگی برقی از جمله یخچال قهوه ساز ،جاروبرقی، بخار شو آبمیوه گیری و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • آسیاب و همزن

    محصولات خردکن و غذاساز

    لوازم خانگی برقی فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی لوازم خردکن و غذاساز از جمله قهوه خردکن ،چرخ گوشت، آسیاب، همزن برقی و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • لوازم پخت و پز برقی

    محصولات پخت و پز برقی

    لوازم خانگی برقی فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی پخت و پز برقی و غذاساز از جمله کباب پز،ساندویچ ساز، مایکروویو، توستر، بخارپز و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • تهویه سرمایش و گرمایش

    تهویه سرمایش و گرمایش

    خرید اینترنتی لوازم تهویه سرمایش و گرمایش کولر اسپیلت و پنجره ای پنکه های رومیزی با برندهای معتبر و ارسال به سراسر کشور

  • لوازم شخصی

    لوازم شخصی برقی

    طراوت و زیبایی رازهای فراوانی دارد و شما برای آرایش و مراقبت های زیبایی به محصولاتی مطمئن، با کیفیت و مناسب نیاز دارید. فروشگاه اینترنتی سیف کالا با ضمانت اصالت کالا و تضمین بهترین قیمت برای محصولات آرایشی خود تلاش دارد تا تجربه بهترین خرید اینترنتی را برای شما رقم بزند.
  • ترازو

    ترازو

    فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی ترازو آشپزخانه از جمله انواع ترازو آشپزخانه ، صنعتی، فروشگاهها و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • لوازم یدکی خانگی
  • لوازم مسافرتی
  • اتو بخار تفال Tefal FV4944  از اتوهای سری 4 تفال با کیفیت بالای ساخت و قدرت بخار دهی مناسب و کفه سرامیک و وزن متوسط ساخت کشور فرانسه می باشد ، این مدل اتو از اپشن بالایی برخوردار است. قیمت اتو بخار تفال  Tefal FV4944  در سایت به روز می باشد ، برای خرید اتو بخار تفال Tefal FV4944  میتوانید از طریق سایت اقدام نمایید.

    بیشتر
  • دستگاه ساندویچ ساز FU-451 فوما دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر بفردی می باشد که در ابعاد و وزن مناسبی تولید شده است و جابجایی آن کاری بسیار راحت و آسان می باشد. همچنین افرادی که مشکل کمبود جا برای نگه داری وسایل آشپزخانه را دارند با خیال راحت می توانند نسبت به خرید کالا اقدام کنند.

    بیشتر
  • نان پز و پیتزا پز رمانتیک مدل BRD-30 تنور نان پز و پیتزا پز برقی رمانتیک مدل BRD-30 سایز صفحه 30 سانتیمتر یک محصول کاربردی و جدید است که برای مصارف خانگی و محیط داخلی ساخته شده است تا بتوانید به راحتی نان و پیتزا تازه و دلخواه خود را در منزل تهیه فرمایید. این دستگاه برای پخت نان طراحی شده که نوعی نان مسطح می باشد که روی تابه فلزی تخت پخته می شود .

    بیشتر
  • تنور نان پز و پیتزا پز برقی رمانتیک سایز صفحه 40 سانتیمتر یک محصول کاربردی و جدید است که برای مصارف خانگی و محیط داخلی ساخته شده است تا بتوانید به راحتی نان و پیتزا تازه و دلخواه خود را در منزل تهیه فرمایید. این دستگاه برای پخت نان طراحی شده که نوعی نان مسطح می باشد که روی تابه فلزی تخت پخته می شود .

    بیشتر
  • بخارشوی کرچر Karcher SC2 Steam Cleaner، محصولی بسیار پیشرفته، با توان مصرفی و ظرفیت بالاست که از قابلیت‌های ویژه‌ای بهره می‌برد. این بخارشوی که برای شست‌وشوی زمین، شیشه و دیوار مناسب است. قیمت بخارشوی کرچر SC2 در سایت به روز می باشد، برای خرید بخارشوی کارشر SC2 میتوانید از طریق سایت اقدام نمایید.

    بیشتر
  • بخارشوی کارچر Karcher SC3 Steam Cleaner محصولی بسیار پیشرفته، با توان مصرفی و ظرفیت بالاست که از قابلیت‌های ویژه‌ای بهره می‌برد. این بخارشوی که برای شست‌وشوی زمین، شیشه و دیوار مناسب است. قیمت بخارشوی کارچر SC3 در سایت به روز می باشد،برای خرید بخارشوی کارچر SC3 میتوانید از طریق سایت اقدام نمایید.

    بیشتر
  • پلوپز کنوود Kenwood RC 410 یکی از محصولات بسیار با کیفیت شرکت کنوود است.ظرف برنج این محصول دارای ظرفیت 1.8 لیتری است که گنجایش 10 پیمانه برنج را دارا است.

    بیشتر
  • پلوپز کنوود Kenwood RC 417 یکی از محصولات بسیار با کیفیت شرکت کنوود است. جنس بدنه ی این محصول از استیل و دسته های ان مقاوم در برابر حرارت و نسوز است.درب این محصول برای مشاهده ی درون ان از شیشه میباشد.

    بیشتر
  • دستگاه آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500SS جزء آن دسته از دستگاه های ایده آل برای آن دسته از افرادی ست که به سلامت خود اهمیت بسیار زیادی می دهند و آبمیوه جات را در وعده های غذایی خود قرار می دهند. قیمت آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500SS در سایت به روز می باشد،برای خرید آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500SS میتوانید از طریق سایت اقدام نمایید.

    بیشتر
  • آبسرد کن رومیزی نوا Nova آبسردکن رومیزی نوا مدل NWD-1028 دارای خروجی آب سرد و گرم حرارت آب گرم تا 90 درجه ، سرمای آب تا 10 درجه مخزن آب سرد 3.8 لیتر مخزن آب گرم 1 لیتر جنس مخزن استیل ضد زنگ و قدرت 800 وات می باشد .

    بیشتر
  • بخاری برقی فن دار شرکت آلونسا Alonsa مدل AL-1170 دستگاهی کوچک و کاربردی و کم مصرف است که توسط این شرکت معتبر عرضه ‌شده است. این محصول بدنه‌ پلاستیکی باکیفیتی دارد و قابلیت فعالیت به‌عنوان فن را نیز دارد و در هوای گرم می‌تواند به‌عنوان پنکه از آن استفاده کرد. ابعاد کوچک این بخاری برقی امکان استفاده از آن روی میز را به کاربر می‌دهد.

    بیشتر
  • بخاری برقی فن دار رومیزی رنوا چرخشی 45 درجه ای دارای ظاهری زیباست و فضای کمی را اشغال می کند، و به همین جهت قابلیت استفاده از آن روی میز وجود دارد .

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف