جستجوی پیشرفته

لوازم خانگی

ارائه ی جدیدترین لوازم خانگی اسپرسوساز، اتو ، جاروبرقی ، مایکروویو ، گوشت کوب ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، همزن،ساندویچ ساز و ... با تضمین کیفیت و اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار ایران در فروشگاه اینترنتی سیف کالا. فروشگاه اینترنتی سیف کالا، وارد کننده ی مستقیم لوازم خانگی به کشور می باشد. 

* نکته : کالاهای فروشگاه اینترنتی سیف کا...

لوازم خانگی

ارائه ی جدیدترین لوازم خانگی اسپرسوساز، اتو ، جاروبرقی ، مایکروویو ، گوشت کوب ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، همزن،ساندویچ ساز و ... با تضمین کیفیت و اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار ایران در فروشگاه اینترنتی سیف کالا. فروشگاه اینترنتی سیف کالا، وارد کننده ی مستقیم لوازم خانگی به کشور می باشد. 

* نکته : کالاهای فروشگاه اینترنتی سیف کالا توسط فروشگاههای معتبر وارد کننده کالا شهرستان گناوه تامین می شود گارانتی تمامی محصولات دارای گارانتی شرکتی است که از  تامین کنندگان  تهیه و به همراه کالا تهیه و ارسال می شود. در هنگام دریافت کارت گارانتی دقت لازم را فرمایید در صورت شک و شبه در هنگام ثبت و تایید کارت گارانتی توسط خدمات دهنده شرکت گارانتی همان لحظه یا تا 48 ساعت بعد از تحویل گیری کالا به سایت سیف کالا از طریق شماره تلفن 09176664997 یا ایمیل info@cifkala.ir تماس بگیرید بعد از گذشت 48 ساعت از تحویل کالا سیف کالا هیچگونه مسولیتی در قبال پشتیبانی محصول و گارانتی ندارد .

سیف کالا با هیچکدام از شرکت های گارانتی قراردادی ندارد و فقط از تامین کننده کالا با دریافت وجه تهیه و به همراه کالا ارسال می شود .

بیشتر

لوازم خانگی 

زیرشاخه ها

  • لوازم خانگی برقی

    لوازم خانگی برقی

    فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی لوازم خانگی برقی از جمله یخچال قهوه ساز ،جاروبرقی، بخار شو آبمیوه گیری و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • آسیاب و همزن

    محصولات خردکن و غذاساز

    لوازم خانگی برقی فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی لوازم خردکن و غذاساز از جمله قهوه خردکن ،چرخ گوشت، آسیاب، همزن برقی و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • لوازم پخت و پز برقی

    محصولات پخت و پز برقی

    لوازم خانگی برقی فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی پخت و پز برقی و غذاساز از جمله کباب پز،ساندویچ ساز، مایکروویو، توستر، بخارپز و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • تهویه سرمایش و گرمایش

    تهویه سرمایش و گرمایش

    خرید اینترنتی لوازم تهویه سرمایش و گرمایش کولر اسپیلت و پنجره ای پنکه های رومیزی با برندهای معتبر و ارسال به سراسر کشور

  • لوازم شخصی

    لوازم شخصی برقی

    طراوت و زیبایی رازهای فراوانی دارد و شما برای آرایش و مراقبت های زیبایی به محصولاتی مطمئن، با کیفیت و مناسب نیاز دارید. فروشگاه اینترنتی سیف کالا با ضمانت اصالت کالا و تضمین بهترین قیمت برای محصولات آرایشی خود تلاش دارد تا تجربه بهترین خرید اینترنتی را برای شما رقم بزند.
  • ترازو

    ترازو

    فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی ترازو آشپزخانه از جمله انواع ترازو آشپزخانه ، صنعتی، فروشگاهها و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • لوازم یدکی خانگی
  • لوازم مسافرتی
  • تمپر قاشق دار سایز 51 پلاستیکی مناسب اندازه گیری و تمپ کردن قهوه .این محصول مناسب برای کارکردن دستگاه های اسپرسو ساز خانگی و کافه های بسیار کوچک می باشد.

    بیشتر
  • اسپرسوساز قدرتمند دلمونتی با فشار بخار 15 بار  طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است.اسپرسو ساز دلمونتی با قدرت بخار ۱۵ بار یک قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود.

    بیشتر
  • آسیاب قهوه برقی مدل COFFEE MILL 0005 + ویدیو توانایی آسیاب کردن قهوه بصورت یکدست در درجه های مختلف دارای کیفت ساخت بسیار بالاست آسیاب قهوه برقی مدل 0005  برای کافه های کوچک و استفاده ی خانگی طراحی شده است و مجهز به 16 درجه برای تنظیم زبری و نرمی پودر قهوه است.

    بیشتر
  • آسیاب قهوه گتر « Gater » دارای تیغه های سرامیکی است که قهوه را به خوبی آسیاب می کند. جنس بدنه ی این آسیاب از پلکسی، پلاستیک و دسته‌ی آن از فلز استیل ساخته شده است که ظاهری زیبا به آن می بخشد.

    بیشتر
  • قهوه ساز دلونگی که ترکیبی است از یک اسپرسو ساز پمپ دار و همچنین قهوه ساز فرانسه با طراحی عالی که هردو قهوه را با بهترین کیفیت برای شما آماده می کند. فشار ۱۵ بار پمپ قسمت اسپرسو و همچنین فیلتر مخصوص آن کیفیت اسپرسو و کرم عالی آن را تضمین می کند. با سیستم کاپوچینو ساز و نازل بخار حرفه ای آن همچون یک باریستا قادر خواهید بود فوم شیر را تهیه نمایید.

    بیشتر
  • تمپر قهوه حرفه ای سایز 58 میلی‌متر برای دستگاههای اسپرسو ساز صنعتی طراحی و ساخته شده است. کف فلزی تمپر قهوه از جنس استیل  و دسته ی آن از چوب درخت گردو و چنار ساخته ساخته شده است و دارای استحکام بسیار زیاد و جذابیتی فوق العاده است .

    بیشتر
  • لیوان قهوه ساز و کاپوچینوساز کافه مجیک COFFEE MAGIC یک محصول عالی و همچنین فوق العاده برای درست کردن قهوه و همچنین کاپوچینو می باشد قهوه ساز و کاپوچینوساز کافه مجیک COFFEE MAGIC دارای طراحی بسیار خلاقانه ای است و برای گرم نگه داشتن قهوه داخل لیوان درب ویکیوم دار روی لیوان قرار داده شده است

    بیشتر
  • قهوه ایلی اسپرسو illy espresso کافئین متوسط  Medium Roast رست: مدیوم  تعادلی فوق العاده از تمام ویژگی های اساسی قهوه واقعی نتیجه یک قهوه معتبر ایتالیایی  ویژگی ها: مناسب برای انواع اسپرسوتلخی متوسطعطر فوق العاده با رایحه کارامل، شکلات و عسلطعمی کاملا متعادلتهیه شده از دانه های یکدست عربیکابسته بندی شده به صورت پودر در قوطی فلزی

    بیشتر
  • چرخ گوشت پاناسونیک Panasonic مدل MK-G1800 با توان 1800 وات دستگاهی قدرتمند و کارآمد برای چرخ کردن گوشت در اندازه های مختلف است. بدنه دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده تا وزن سبک تری داشته باشد و راحت تر بتوان آن را جابجا کرد. لوله ناودانی چرخ گوشت پس از جاسازی توسط پیچ اطمینان در جای خود محکم و ثابت می گردد. سینی فلزی دستگاه نیز اندازه خوبی داشته و می توان...

    بیشتر
  • سرخ کن اکتی فرای تفال FZ 7510 محصول کشور فرانسه است که می تواند یک کیلو گرم مواد غذایی را تنها با يک قاشق روغن ‌سرخ کند در سرخ‌ کن‌ اکتی فرای تفال FZ 7510 از جريان هوای داغ جهت پخت و سرخ کردن مواد غذایی استفاده می شود که در اين بين خبری از تماس مستقيم روغن داغ با مواد غذایی نیستیم. 

    بیشتر
  • سرخ کن اکتي فراي تفال FZ 7100 محصول کشور فرانسه است که می تواند یک کیلو گرم مواد غذایی را تنها با يک قاشق روغن ‌سرخ کند در سرخ‌ کن‌ اکتی فرای تفال FZ 7100 از جريان هواي داغ جهت پخت و سرخ کردن مواد غذايي استفاده می شود که در اين بين خبري از تماس مستقيم روغن داغ با مواد غذايي نیستیم. 

    بیشتر
  • اتو بخار تفال Tefal FV4911 با طراحی زیبا مجهز به کفه ای از جنس سرامیک ضد خش بوده و دارای مخزن آبی به ظرفیت 270 میلی لیتر مناسب برای مصارف خانگی می باشد. قیمت اتو بخار تفال Tefal FV4911 در سایت به روز می باشد ، برای خرید اتو بخار تفال Tefal FV4911  میتوانید از طریق سایت اقدام نمایید.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف