جستجوی پیشرفته

لوازم خانگی

ارائه ی جدیدترین لوازم خانگی اسپرسوساز، اتو ، جاروبرقی ، مایکروویو ، گوشت کوب ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، همزن،ساندویچ ساز و ... با تضمین کیفیت و اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار ایران در فروشگاه اینترنتی سیف کالا. فروشگاه اینترنتی سیف کالا، وارد کننده ی مستقیم لوازم خانگی به کشور می باشد. 

* نکته : کالاهای فروشگاه اینترنتی سیف کا...

لوازم خانگی

ارائه ی جدیدترین لوازم خانگی اسپرسوساز، اتو ، جاروبرقی ، مایکروویو ، گوشت کوب ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، همزن،ساندویچ ساز و ... با تضمین کیفیت و اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار ایران در فروشگاه اینترنتی سیف کالا. فروشگاه اینترنتی سیف کالا، وارد کننده ی مستقیم لوازم خانگی به کشور می باشد. 

* نکته : کالاهای فروشگاه اینترنتی سیف کالا توسط فروشگاههای معتبر وارد کننده کالا شهرستان گناوه تامین می شود گارانتی تمامی محصولات دارای گارانتی شرکتی است که از  تامین کنندگان  تهیه و به همراه کالا تهیه و ارسال می شود. در هنگام دریافت کارت گارانتی دقت لازم را فرمایید در صورت شک و شبه در هنگام ثبت و تایید کارت گارانتی توسط خدمات دهنده شرکت گارانتی همان لحظه یا تا 48 ساعت بعد از تحویل گیری کالا به سایت سیف کالا از طریق شماره تلفن 09176664997 یا ایمیل info@cifkala.ir تماس بگیرید بعد از گذشت 48 ساعت از تحویل کالا سیف کالا هیچگونه مسولیتی در قبال پشتیبانی محصول و گارانتی ندارد .

سیف کالا با هیچکدام از شرکت های گارانتی قراردادی ندارد و فقط از تامین کننده کالا با دریافت وجه تهیه و به همراه کالا ارسال می شود .

بیشتر

لوازم خانگی 

زیرشاخه ها

  • لوازم خانگی برقی

    لوازم خانگی برقی

    فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی لوازم خانگی برقی از جمله یخچال قهوه ساز ،جاروبرقی، بخار شو آبمیوه گیری و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • آسیاب و همزن

    محصولات خردکن و غذاساز

    لوازم خانگی برقی فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی لوازم خردکن و غذاساز از جمله قهوه خردکن ،چرخ گوشت، آسیاب، همزن برقی و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • لوازم پخت و پز برقی

    محصولات پخت و پز برقی

    لوازم خانگی برقی فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی پخت و پز برقی و غذاساز از جمله کباب پز،ساندویچ ساز، مایکروویو، توستر، بخارپز و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • تهویه سرمایش و گرمایش

    تهویه سرمایش و گرمایش

    خرید اینترنتی لوازم تهویه سرمایش و گرمایش کولر اسپیلت و پنجره ای پنکه های رومیزی با برندهای معتبر و ارسال به سراسر کشور

  • لوازم شخصی

    لوازم شخصی برقی

    طراوت و زیبایی رازهای فراوانی دارد و شما برای آرایش و مراقبت های زیبایی به محصولاتی مطمئن، با کیفیت و مناسب نیاز دارید. فروشگاه اینترنتی سیف کالا با ضمانت اصالت کالا و تضمین بهترین قیمت برای محصولات آرایشی خود تلاش دارد تا تجربه بهترین خرید اینترنتی را برای شما رقم بزند.
  • ترازو

    ترازو

    فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی ترازو آشپزخانه از جمله انواع ترازو آشپزخانه ، صنعتی، فروشگاهها و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • لوازم یدکی خانگی
  • لوازم مسافرتی
  • پلوپز 10 نفره تفال مدل RK8121 پلوپز RK8121 تفال یکی از محصولات با کیفیت عرضه شده به بازار است. ازمولتی کوکر 860 وات تفال با 45 عملکرد که دارا است میتوان به عنوان کامل ترین پلوپز نام برد.

    بیشتر
  • پلوپز تفال مدل RK7088 یک محصول بسیار پیشرفته، با توان مصرفی و ظرفیت زیاد است که کارایی‌ های فراوانی دارد. این پلوپز، دارای ظرفیت 5 لیتر (10 پیمانه)، توان مصرفی 750 وات می باشد. که به همراه یک صفحه ‌نمایش LCD، طراحی و ساخته ‌شده است. همچنین جنس بدنه‌ی این محصول پلاستیک و ظرف آن سرامیک است.

    بیشتر
  • پلوپز 10 نفره تفال مدل RK9018 با طراحی زیبا و ارگونومیک، دستیار آشپزی هوشمند برای پخت و پز غذاهای متنوع و ایده آلی محسوب می شود. 

    بیشتر
  • چای ساز تیلیونیکس مدل TTM5000 با توان قدرت 2200 وات پنل لمسی چای و انواع دمنوش ها را در زمان کوتاهی فراهم می سازد. گنجایش کتری 1.7 لیتر و ظرفیت قوری چای ساز به 1.2 لیتر می رسد.

    بیشتر
  • چای ساز مایر مدل MR-2066A  با ظرفیت کتری 1.5 تا 2.0 لیتر و ظرفیت قوری 1.0 تا 1.5 لیتر صفحه گرم نگه دارنده کتری یکی از جدیدترین مدل های چای ساز این کمپانی معروف می باشد که دارای ویژگی هایی عالی و قیمتی مناسب است 

    بیشتر
  • گوشت کوب برقی پاناسونیک مدل MX-SS1 قابلیت‌های همزن و خردکن را هم برای کاربر به ارمغان می‌آورد. موتور در نظر گرفته شده برای این مدل یک نمونه 600 واتی است و جنس بدنه آن ترکیبی از پلاستیک و استیل ضدزنگ است. 

    بیشتر
  • آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-M176P می‌توان انواع آبمیوه‌های مختلف از‌قبیل آب‌هویج و نوشیدنی‌هایی نظیر شیرموز را به بهترین نحو ممکن تهیه کرد. 

    بیشتر
  • آبمیوه گیری تک کاره پاناسونیک مدل MJ-DJ01  که از جنس بدنه‌ و تیغه‌ی استیل ضدزنگ، مخزن آبمیوه گیری 1.5 لیتری به همراه قابلیت تنظیم سرعت به دو حالت تولیدشده است. همچنین این محصول به مخزن تفاله‌ هم مجهز است.

    بیشتر
  • همزن کاسه دار پاناسونیک مدل MK-GB1 یک همزن با طراحی زیبا، موتور پرتوان و قیمت مناسب از اولویت های شما در انتخاب کالاست می توانید به خرید همزن برقی پاناسونیک  MK-GB1  بپردازید. این همزن که از نوع کاسه دار می باشد برای مصارف خانگی بسیار مناسب و پر کاربرد است و از قدرت خوبی بهره می برد.

    بیشتر
  • قدرت : 1400 وات فشار : حداکثر 110 بار دمای اب : حداکثر 40 درجه مصرف اب : 360 لیتر در ساعت گارانتی عودت مبلغ 7 روزه سیف کالا

    بیشتر
  • 400 وات 5 سرعته دکمه توربو جمع کردن آسان سیم برق کاسه 3 لیتری دستگیره بدون لغزش استفاده به صورت دستی و ثابت

    بیشتر
  •  خمیر‌زن عملکرد توربو  قدرت 300 وات دارای 5 عدد تنظیم سرعت دارای 2 عدد پره همزن از جنس فلز

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف