جستجوی پیشرفته

لوازم خانگی

ارائه ی جدیدترین لوازم خانگی اسپرسوساز، اتو ، جاروبرقی ، مایکروویو ، گوشت کوب ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، همزن،ساندویچ ساز و ... با تضمین کیفیت و اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار ایران در فروشگاه اینترنتی سیف کالا. فروشگاه اینترنتی سیف کالا، وارد کننده ی مستقیم لوازم خانگی به کشور می باشد. 

* نکته : کالاهای فروشگاه اینترنتی سیف کا...

لوازم خانگی

ارائه ی جدیدترین لوازم خانگی اسپرسوساز، اتو ، جاروبرقی ، مایکروویو ، گوشت کوب ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، همزن،ساندویچ ساز و ... با تضمین کیفیت و اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار ایران در فروشگاه اینترنتی سیف کالا. فروشگاه اینترنتی سیف کالا، وارد کننده ی مستقیم لوازم خانگی به کشور می باشد. 

* نکته : کالاهای فروشگاه اینترنتی سیف کالا توسط فروشگاههای معتبر وارد کننده کالا شهرستان گناوه تامین می شود گارانتی تمامی محصولات دارای گارانتی شرکتی است که از  تامین کنندگان  تهیه و به همراه کالا تهیه و ارسال می شود. در هنگام دریافت کارت گارانتی دقت لازم را فرمایید در صورت شک و شبه در هنگام ثبت و تایید کارت گارانتی توسط خدمات دهنده شرکت گارانتی همان لحظه یا تا 48 ساعت بعد از تحویل گیری کالا به سایت سیف کالا از طریق شماره تلفن 09176664997 یا ایمیل info@cifkala.ir تماس بگیرید بعد از گذشت 48 ساعت از تحویل کالا سیف کالا هیچگونه مسولیتی در قبال پشتیبانی محصول و گارانتی ندارد .

سیف کالا با هیچکدام از شرکت های گارانتی قراردادی ندارد و فقط از تامین کننده کالا با دریافت وجه تهیه و به همراه کالا ارسال می شود .

بیشتر

لوازم خانگی 

زیرشاخه ها

  • لوازم خانگی برقی

    لوازم خانگی برقی

    فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی لوازم خانگی برقی از جمله یخچال قهوه ساز ،جاروبرقی، بخار شو آبمیوه گیری و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • آسیاب و همزن

    محصولات خردکن و غذاساز

    لوازم خانگی برقی فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی لوازم خردکن و غذاساز از جمله قهوه خردکن ،چرخ گوشت، آسیاب، همزن برقی و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • لوازم پخت و پز برقی

    محصولات پخت و پز برقی

    لوازم خانگی برقی فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی پخت و پز برقی و غذاساز از جمله کباب پز،ساندویچ ساز، مایکروویو، توستر، بخارپز و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • تهویه سرمایش و گرمایش

    تهویه سرمایش و گرمایش

    خرید اینترنتی لوازم تهویه سرمایش و گرمایش کولر اسپیلت و پنجره ای پنکه های رومیزی با برندهای معتبر و ارسال به سراسر کشور

  • لوازم شخصی

    لوازم شخصی برقی

    طراوت و زیبایی رازهای فراوانی دارد و شما برای آرایش و مراقبت های زیبایی به محصولاتی مطمئن، با کیفیت و مناسب نیاز دارید. فروشگاه اینترنتی سیف کالا با ضمانت اصالت کالا و تضمین بهترین قیمت برای محصولات آرایشی خود تلاش دارد تا تجربه بهترین خرید اینترنتی را برای شما رقم بزند.
  • ترازو

    ترازو

    فروشگاه اینترنتی سیف کالا تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی ترازو آشپزخانه از جمله انواع ترازو آشپزخانه ، صنعتی، فروشگاهها و ... را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم،

  • لوازم یدکی خانگی
  • لوازم مسافرتی
  • چای ساز 7007 دسینی چای ساز 7007 دسینی با توان 2200 وات و ظرفیت کتری 2 لیتر و ظرفیت قوری 1/2 لیتر در دو رنگ مشکی و سفید این چای ساز دارای ویژگی های مثل دو درجه آب یکی حالت جوش و دیگری حالت گرم نگهدارنده بوده و ترموستات قابل تنظیم -فیلتر از جنس استیل ضد زنگ-چرخش 360 درجه-وجود لامپ LED داخل کتری می باشد .

    بیشتر
  • چای ساز همیلتون HTS 997 چای ساز HTS-997 همیلتون با بدنه استیلی که دارد جلوه خاصی به این وسیله داده و دارای نشانگر حرارت دیجیتالی می باشدو نیزکتری دارای ظرفیت ۱٫۷ لیتری می باشد

    بیشتر
  •  همزن فیلیپس سری دیلی کالکشن مدل HR3705 Daily Collection شرکت فیلیپس مدل HR3705 یک همزن ۳۰۰ وات در این همزن همه چیز در نقطه تعادل قرار گرفته‌ اند که این دقیقا همان چیزی است که از محصولات سری روزانه انتظار می‌رود. سرعت چرخش پره های این مدل در ۵ درجه قابل تنظیم هستند و برای استفاده از دستگاه در بالاترین سرعت قابل پشتیبانی توسط موتور نیز می‌توانید از دکمه...

    بیشتر
  • همزن برقی سه کاره دسینی Dessini 777 Hand Mixer 1200W اين همزن برقی مدل 777 دارای موتور پرقدرت (با ۸سرعت مختلف در گردش) می باشد همزن Dessini دارای ۴ پره به همراه دو ميله همزن براحتی بر روی بدنه اصلی نصب گرديده و قابل استفاده برای كاربردهای مختلف می باشد.

    بیشتر
  • ترازوی دیجیتال مدل TS-200 هوشمند باریستا، مناسب ترین ترازو برای باریستا ها و کافی من های خانگی است. این ترازو همراه با تایمر و  با ماکزیمم اندازه گیری 10 کیلو گرم و دقت 0.1 گرم، دقت و کیفیت کار شما را افزایش می‌دهد. تایمر این ترازو برای وزن انواع میوه و سبزیجات خشکبار حبوبات در آشپزخانه و همچنین عملیات دم آوری قهوه های نسل سوم بسیار کارآمد است .

    بیشتر
  • همزن برقی دستی میکسی Mexxi همزن برقی دستی میکسی Mexxi دارای موتور 250 وات پرقدرت با 5 سرعت گردش می باشد که بوسیله سوئیچ تعبیه شده بر روی بدنه قابل کنترل می باشد.

    بیشتر
  • نان پز برقی دسینی مدل 555 تنور برقی خانگی دسینی مدل 555 دستگاهی جالب و کارآمد برای کسانی است که به دنبال تهیه‌ نان در منزل هستند. این تنور در واقع یک سطح داغ تخت است که می‌ توان خمیر را روی آن پهن کرد تا نان تهیه شود. می‌توان انواع نان‌های ترکیبی را روی این تنورها تهیه کرد.

    بیشتر
  • نقد و بررسی جاروبرقی پاناسونیک مدل mc-cg715 جاروبرقی پاناسونیک مدل 715 علاوه بر قدرت و زیبایی در طراحی از امکانات متعددی نیز برخوردار است که از مهم‌ ترین آن‌ ها می‌توان به قابلیت دمنده اشاره کرد. 

    بیشتر
  • نان پز خانگی کنوود مدل RX-508 امروزه بسیاری از بانوان به دلیل علاقه با نان تازه و نداشتن وقت کافی برای تهیه روزمره آن، دستگاه نان پز یا روتی ساز خانگی کنوود مدل RX-508 را در منزل خود دارند.

    بیشتر
  • بلندر یا مخلوط کن  نیمه صنعتی مباشی مدل ME-CBL7878  بلندر یا مخلوط کن  نیمه صنعتی مباشی مدل ME-CBL7878 با قدرت 1500 وات دارای ظرفیت پارچ 2 لیتری و تنظیم 10 سرعت به بازار عرضه شده است. این دستگاه یک مخلوط‌کن نیمه صنعتی است و فضای زیادی را هم در آشپزخانه اشغال نمی‌کند.

    بیشتر
  • تنور برقی خانگی ساچی مدل NL-RM-1855 دستگاهی جالب و کارآمد برای کسانی است که به دنبال تهیه‌ غذاهای متنوع هستند. این تنور درواقع یک سطح داغ محدب سایز 40 سانتیمتر است که می‌توان خمیر را روی آن پهن کرد تا نان تهیه شود.

    بیشتر
  • گوشت کوب برقی نوا مدل NHB-106FP3 این توانایی را به شما می‌ دهد که گوناگونی بیشتری به منوی غذایی خود بدهید و با سهولت و سرعت فرایند آماده ‌سازی مواد اولیه‌ غذا و دسر، تجربه‌ و لحظات آشپزی شیرین‌ تری داشته باشید.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف