محصولات جدید

  • اسپرسو ساز و کاپوچینوساز بارنی مدل CM5403 اسپرسوساز بارنی دستگاهی خانگی با فشار بخار 20 بار دارای توان مصرفی 1100 وات این مدل امکانات متنوع و بسیار کاربردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند گزینه‌ای مناسب نیز برای کافی‌شاپ‌ ها و رستوران‌ ها باشد.

    بیشتر
  • اسپرسوساز Gemilai CRM3601  اسپرسوساز Gemilai CRM3601 دستگاهی حرفه‌ ای و نیمه صنعتی ا فشار بخار 15 بار دارای توان مصرفی 1450 وات این مدل امکانات متنوع و بسیار کاربردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها باشد.

    بیشتر
  • قهوه لاوازا پودری Qualita Rossa ( دو عددی ) قهوه لاوازا کوالیتا روزا پودری محصولی از شرکت پر آوازه  لاوازا ایتالیا می باشد که در بسته بندی 2 عدد قهوه 250 گرمی به بازار عرضه می شود . این محصول ترکیبی از قهوه های عربیکا و روبوستا آمریکای جنوبی و آفریقا می باشد و دارای نت و ویژگی های عطری و طعمی شکلاتی بوده و روست آن مدیوم (متوسط ) و تلخی آن نیز متوسط می باشد .

    بیشتر
  • ماگ همزن و مخلوط کن قهوه و شیر Self Stirring Mug ماگ همزن Self Stirring Mug شیشه ای یک وسیله عالی برای تهیه نوشیدنی های مختلف از جمله کاپوچینو ، کافی میکس ، شربت و… است این محصول با بدنه شفاف شیشه ای نشکن و درب پلاستیکی محکم و کیپ شونده یکی از محبوب ترین ماگ های موجود در بازار است. رنگ بندی شاد و متنوع این محصول ،امن بودن و استفاده آسان از آن از مزیت های...

    بیشتر
  • میکروفون اکو دار فلش خور مدل WS-669 میکروفون WS-669 با قدرت 5 وات واقعا یک میکروفن همه کاره و جالب بوده که می تواند تمام خواسته های شما را برآورده نماید. این محصول در واقع هم میکروفن و هم اسپیکر است که دارای دکمه هایی برای تنظیم بلندی صدا، ولوم، باس ، اکو می باشد تا بهترین نتیجه دلخواه را داشته باشید.سازگاری با گوشی های اندروید و ios دارای سیستم پخش...

    بیشتر
  • موکاپات ساده سه کاپ مدل KENZ KP1-3CUP  اسپرسوساز موکاپات ساده سه کاپ مدل KENZ KP1-3CUP روگازی محصول شرکت کینز اسپانیا دارای بدنه بسیار مقاوم آلومینیومی برای استفاده بیشتر و برای مسافرت ها کوهنوردی و ... می باشد .

    بیشتر
  • همزن کف شیرساز پاسیو مدل Frulla Latte این همزن شیر با 2 عدد باتری قلمی معمولی کار می کند. دارای سر چرخشی است که با سرعت زیاد چرخیده و به دلیل داشتن فنرهای مارپیچ باعث کف کردن شیر می شود.

    بیشتر
  • مشخصات ویژگی ها و امکانات اسپرسوساز نیکایی مدل Espresso Maker NEM1690A اسپرسوساز نیکایی با فشار بخار 15 بار و قدرت توان مصرفی 850 وات طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است. نیکایی 1690 مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

    بیشتر
  • آسیاب قهوه نیمه صنعتی مدل 019 آسیاب قهوه نیمه صنعتی مدل 019 معروف به 3019 دارای 8 درجه تنظیم نوع قهوه یک آسیاب با قدرت 200 وات برای مصارف خانگی و همچنین کافه ها می باشد . آسیاب 019 دارای ظاهری خوب با هاپر قهوه با ظرفیت 750 گرم و همچنین مخزن قهوه پودر شده از جنس پلکسی گلس با مقاوت بالا است که مانع از پخش شدن پودر قهوه در محیط می شود.

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینوساز  ندوا مدل 150 دستگاه اسپرسوساز ندوا مدل NCM-150EXPS با فشار بخار 15 بار و با ظرفیت توان 850 وات مجهز به نشانگر فشار پمپ ،سیستم قطع دستی و نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

    بیشتر
  • تمپر و پیمانه قهوه سایز 51 تمپر و پیمانه قهوه سایز 51 میلی متر محصولی مناسب برای تِمپ انواع قهوه در پرتافیلتر های 51 میلی متری می باشد. جنس این محصول از پلاستیک فشرده است و دارای استحکام و ایستایی قابل توجهی است که این امر باعث می شود تا ابزار مناسبی برای تمپ کردن و فشردن سطح قهوه باشد.

    بیشتر
  • بسته 25 عددی تمپر و پیمانه قهوه سایز 51 تمپر و پیمانه قهوه سایز 51 میلی متر محصولی مناسب برای تِمپ انواع قهوه در پرتافیلتر های 51 میلی متری می باشد. جنس این محصول از پلاستیک فشرده است و دارای استحکام و ایستایی قابل توجهی است که این امر باعث می شود تا ابزار مناسبی برای تمپ کردن و فشردن سطح قهوه باشد.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف