محصولات جدید

  • اسپرسوساز زیگما مدل 222 zigma اسپرسوساز زیگما مدل 222 zigma با فشار بخار 15 بارو قدرت 850 وات مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده میشود.

    بیشتر
  • همزن برقی سه کاره دسینی Dessini 777 Hand Mixer 1200W اين همزن برقی مدل 777 دارای موتور پرقدرت (با ۸سرعت مختلف در گردش) می باشد همزن Dessini دارای ۴ پره به همراه دو ميله همزن براحتی بر روی بدنه اصلی نصب گرديده و قابل استفاده برای كاربردهای مختلف می باشد.

    بیشتر
  •  همزن فیلیپس سری دیلی کالکشن مدل HR3705 Daily Collection شرکت فیلیپس مدل HR3705 یک همزن ۳۰۰ وات در این همزن همه چیز در نقطه تعادل قرار گرفته‌ اند که این دقیقا همان چیزی است که از محصولات سری روزانه انتظار می‌رود. سرعت چرخش پره های این مدل در ۵ درجه قابل تنظیم هستند و برای استفاده از دستگاه در بالاترین سرعت قابل پشتیبانی توسط موتور نیز می‌توانید از دکمه...

    بیشتر
  • آسیاب قهوه برقی مدل 600N آسیاب قهوه برقی مدل 600N با قدرت 100 وات توانایی آسیاب کردن قهوه بصورت یکدست در 8 درجه های مختلف دارای کیفت ساخت بسیار بالا از ویژگی های مهم این آسیاب پودر کردن قهوه به صورت نرم است.با خرید این آسیاب شما دارای یک آسیاب با دوام و کارایی بسیار بالا و بسیار کم صدا هستید .

    بیشتر
  • چای ساز همیلتون HTS 997 چای ساز HTS-997 همیلتون با بدنه استیلی که دارد جلوه خاصی به این وسیله داده و دارای نشانگر حرارت دیجیتالی می باشدو نیزکتری دارای ظرفیت ۱٫۷ لیتری می باشد

    بیشتر
  • چای ساز 7007 دسینی چای ساز 7007 دسینی با توان 2200 وات و ظرفیت کتری 2 لیتر و ظرفیت قوری 1/2 لیتر در دو رنگ مشکی و سفید این چای ساز دارای ویژگی های مثل دو درجه آب یکی حالت جوش و دیگری حالت گرم نگهدارنده بوده و ترموستات قابل تنظیم -فیلتر از جنس استیل ضد زنگ-چرخش 360 درجه-وجود لامپ LED داخل کتری می باشد .

    بیشتر
  • اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2016 دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی مدل ME-ECM2016 تمام استیل با طراحی زیبا با گرمای عالی با فشار بخار 20 بار و با ظرفیت توان 1350 وات مجهز به نشانگر درجه حرارت، سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

    بیشتر
  • دستگاه اسپرسوساز کی لایو مدل EK-CM12D با گرمای عالی نشان دهنده قدرت بسیار خوب است. اسپرسوساز کی لایو مدل EK-CM12D با فشار بخار ۱۵ بار و با ظرفیت توان ۸۵۰ وات مجهز به نشانگر فشار پمپ ،سیستم قطع دستی و نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

    بیشتر
  • دستگاه اسپرسوساز ندوا مدل NCM-150EXPS با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب است. اسپرسوساز ندوا مدل NCM-150EXPS با فشار بخار ۱۵ بار و با ظرفیت توان ۸۵۰ وات مجهز به نشانگر فشار پمپ ،سیستم قطع دستی و نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

    بیشتر
  • چرخ گوشت فوما مدل FU-1790 چرخ گوشت فوما مدل FU-1790 با قدرت موتور 3300 وات توانایی چرخ کردن 1.2 کیلوگرم گوشت در دقیقه را برای این مدل امکان پذیر کرده است.

    بیشتر
  • پاور بانک سامسونگ با ظرفیت 10000میلی آمپر معمولا با چنین مدلی می‌ توان تا 3 بار به صورت کامل یک گوشی موبایل را شارژ کرد که البته این میزان به ظرفیت باتری گوشی‌ تان بستگی دارد. این شارژر همراه 220 گرم وزن دارد و با ابعاد 14 در 7 سانتی‌متری و ضخامت حدودا 1.5 سانتی‌متری، حمل ساده‌ای دارد و فضای زیادی را در جیبتان اشغال نمی‌کند.

    بیشتر
  • کارت‌ خوان سایوتیم مدل SY-T18 کارت‌ خوان سایوتیم مدل SY-T18 با رنگ های متنوع پشتیبانی از کارت حافظه حداکثر تا 32 گیگابایت سرعت انتقال اطلاعات حداکثر تا 480 مگابیت بر ثانیه ابعاد کوچک و وزن کم می‌تواند به‌ راحتی همیشه همراهتان باشد.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف