محصولات جدید

  • اجاق برقی تک شعله سانفورد مدل SF5015HPT اجاق برقی تک شعله سانفورد مدل SF5015HPT با قدرت 500 وات به صورت تک شعله طراحی شده است از اندازه بسیار جمع و جوری بهره می برد و جای بسیار کمی را در آشپزخانه اشغال می کند. 

    بیشتر
  • قهوه جوش و ترک ساز برقی  سینبو مدل Sinbo SCM 2928 قهوه جوش و ترک ساز برقی سینبو مدل SCM 2928 با بدنه ای از جنس پلاستیک مقاوم و دارا بودن کفی برق به صورت مجزا فولاد ضد زنگ (مخصوص مواد غذایی) قابل استفاده در منزل یا محل کار برای قهوه، چای و دمنوش قهوه ترک طراحی شده است. حجم قهوه جوش ترک سانیفر حدود 0.3 لیتر است و در هر بار استفاده قابلیت تهیه 3 کاپ قهوه...

    بیشتر
  • کف ساز دستی استیل می توانید بدون دردسر، کف و فوم شیری عالی و با دوام تهیه کنید. کافی است تا کمی شیر ترجیحا کم چرب را داخل آن بریزید و کف ساز دستی استیل را بر روی شعله قرار بدهید. پس از گذشت چند دقیقه آن را برداشته و با دسته تعبیه شده بر روی آن چندین بار پمپ کنید. کف شیر شما آماده است. 

    بیشتر
  • آسیاب دستی فلزی با طراحی زیبا و کاربردی، علاوه بر زیبایی، به شما این امکان را می دهد تا به بهترین و راحت ترین حالت ممکن قهوه ی خود را آسیاب کنید. درجه آسیاب هایی که با این دستگاه آسیاب قهوه می توان آسیاب فرنچ پرس,آسیاب اسپرسوساز,آسیاب موکاپات استفاده کرد

    بیشتر
  • فنجان دوتایی قاشق دار سرامیکی فنجان دوتایی قاشق دار جنس این فنجان دوتایی از سرامیک بوده که دارای دو عدد قاشق از جنس پلاستیک می باشد. طراحی خلاقانه این محصول به گونه ای است که نظر هر مخاطب را به خود جلب کرده است. رنگی که برای این فنجان به کاربرده شده رنگ زرد نشانه شادابی است.

    بیشتر
  • دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز نیمه صنعتی مباشی مدل 2014 اسپرسوساز و کاپوچینوساز نیمه صنعتی مباشی مدل 2014  با فشار بخار 20 بار و با ظرفیت توان 1140 وات مجهز به نشانگر درجه حرارت، سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

    بیشتر
  • نقد و بررسی اسپرسو ساز بارنی نیمه صنعتی مدل cm5700 این محصول مجهز به آسیاب قهوه با تیغه‌های استیل و مخروطی (سنگ آسیابی) با دهانه 58 میلی‌ متر و تنظیم درجه اسیاب ومجهز به سویچ قطع و وصل اتوماتیک می باشد.

    بیشتر
  • مینی پرسو قهوه ساز دستی پودری قابل حمل Sport Coffee مینی پرسو اسپرسو ساز Sport Coffee جمع و جور ، کم وزن و همه کاره. شما هرگونه پودر قهوه را میتوانید استفاده کنید با قابلیت امتحان طعم های متفاوت. جهت داشتن یک اسپرسو شات با طعم واقعی که تمام افراد حرفه ای قهوه دوست خواهند داشت از این دستگاه می توان استفاده کرد.

    بیشتر
  • ترازوی دیجیتال مدل TS-200 هوشمند باریستا، مناسب ترین ترازو برای باریستا ها و کافی من های خانگی است. این ترازو همراه با تایمر و  با ماکزیمم اندازه گیری 10 کیلو گرم و دقت 0.1 گرم، دقت و کیفیت کار شما را افزایش می‌دهد. تایمر این ترازو برای وزن انواع میوه و سبزیجات خشکبار حبوبات در آشپزخانه و همچنین عملیات دم آوری قهوه های نسل سوم بسیار کارآمد است .

    بیشتر
  • ترازو دیجیتال جیبی زرگری قابلیت اندازه گیری گرم و اونس خاموشی خودکار در 30 ثانیه دارای نمایشگر LCD قابلیت تنظیم صفر نحوه تنظیم: اتوماتیک حداکثر وزن قابل اندازه گیری: 200 گرم

    بیشتر
  • پمپ آب اسپرسوساز خانگی ULKA مدل EFM پمپ آب اسپرسوساز ULKA مدل EFM یکی از قطعات اصلی دستگاه های اسپرسوساز خانگی است  قدرت پمپ الکا با توانی معادل 40 وات می باشد که جزء قویترین مدل ها در نوع خود است . پمپ آب اسپرسوساز ULKA مدل EFM مناسب برای تمامی مدل های اسپرسوساز نوا  139 ، نوا 140 ،نوا 146 ، نوا 148 نوا 149 مناسب است. همچنین...

    بیشتر
  • اجاق برقی نیوشی مدل NS-2303 اجاق برقی نیوشی مدل NS-2303 به صورت تک شعله طراحی شده است از اندازه بسیار جمع و جوری بهره می برد و جای بسیار کمی را در آشپزخانه اشغال می کند. 

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف