پرسش و پاسخ دستگاه اسپرسوساز بارنی مدل CM6851

سوالات مصرف کنندگان چرا عقربه دستگاه اسپرسوساز بارنی مدل CM6851 فشار بیشتر از 6 ،9 یا 10 بالاتر نمی رود و چرا وقتی که روشن میکنی و قهوه میگیری بعد کف شیر رو گرفتی بخوای دوباره قهوه بگیری نیم ساعت باید صبر کنی نا دوباره چراغش ثابت بشه آیا دستگاه من خراب است و ایراد دارد؟

خیر دستگاه شما خراب نیست و عیب یا ایرادی ندارد در ادامه به تعدادی از پرسش های شما می پردازیم .

سوالات کاربران و مصرف کنندگان  درباره عقربه 

سوال : سوالی دارم وقتی با این دستگاه قهوه میزنم آمپرسنج چقد بالا میره؟ برای من بیشتر از 10 امپر نمیره مثلا شده برای شما رو 15 یا بیشتر بیاد؟

سوال : گیج دستگاه با اینکه 20 بار فشار هست ولی بالاتر از 6 نمیره. ولی قهوه با کیفیتی میده. قطع کن خودکار خیلی عالی هست. برای فوم گیری از شیر و هات چاکلت هم مناسب هیت

پاسخ : این درجه فشار اب پشت پرتافیلتر را نشون می دهد چون بویلر قدرتمندی دارد این دستگاه نیاز به قهوه ی ریزتری دارد تا فشار بیشتری وارد شود هر چه دان قهوه ریزتر باشد عقربه نیز بیشتر چرخش میکند و فشار بالاتری نشان می دهد بهترین فشار در حالت کار و استفاده بین 9 تا 12 بار است .

سوالات کاربران و مصرف کنندگان  درباره روشن و خاموش شدن دستگاه در هنگام کار 

سوال : چرا این دستگاه وقتی که روشن میکنی و قهوه میگیری بعد کف شیر رو گرفتی بخوای دوباره قهوه بگیری نیم ساعت باید صبر کنی تا دوباره چراغش ثابت بشه ؟

جواب : در اکثر دستگاه های نیمه اتوماتیک بعد از فوم گیری و ساخت کف شیر برای اینکه دوباره بتوانید از دستگاه اسپرسو تهیه کنید باید دستگاه را سرد کنید و دمای دستگاه را پائین بیاورید جهت پائین آوردن دمای دستگاه دکمه دستگاه را درحالت عصاره گیری قرار دهید و کلید ولوم بخار بچرخانید با این کار در عرض چند ثانیه دمای دستگاه شروع به پائین آمدن میکند و می توانید عصاره گیری (تهیه اسپرسو) را انجام دهید.

این موضوع به وضوح در دفترچه راهنما به عنوان نکته مهم قید شده البته چون دفترچه فارسی نیست اکثرا فکر می کنند دستگاه خراب است .

نکته مهم دیگه اینکه عقربه روی دستگاه نشان دهنده میزان فشار برحسب بار است و هنگام عصاره گیری براساس میزان ریزی و درشتی آسیاب عقربه بالا می رود و این موضوع هم نشان خراب بودن عقربه نیست

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*