چطوری از ریش تراش موزر برقی استفاده کنم ؟

نمایش: 46040
(15 رای)

چطوری از ریش تراش موزر برقی استفاده کنم ؟

برای استفاده از ریش تراش موزر برقی ، ریش را باید در جهت خلاف رویش موهایتان بتراشید. البته این کار به نوع ماشین ریش تراش شما هم بستگی دارد. ماشین های ریش تراش مخصوصاً انواع جدید آنها به هیچ وجه موجب زخم شدن پوست صورت شما نمی شوند با این حال توصیه می شود این کار را به آرامی و با صبر و حوصله انجام دهید. هنگام تراشیدن ریش بهتر است با دست دیگر اندکی پوست صورت را بکشید.

ریش تراش موزر برقی دارای 1 کلید جهت خاموش و روشن کردن دستگاه که در سمت چپ ریش تراش قرار دارد . هم چنین 1 کلید جهت انتخاب ارتفاع برش مو که در سمت راست ریش تراش می باشد . هنگامی که دکمه انتخاب ارتفاع را بزنید می توانید از طریق اهرم تنظیم کننده اصلاح مو را در 5 حالت مختلف تنظیم نمایید .

نکته : اگر صبح‌ ها می ‌خواهید ریش خود را اصلاح کنید، حداقل 20 دقیقه پس از برخاستن از خواب این کار را انجام دهید تا پُف صورت بخوابد.

خرید این وسیله چه سودی دارد ؟

اگر از استفاده تیغ و ژیلت جهت اصلاح صورت خسته شده اید و استفاده از آن برایتان مشکل و خطرناک است . ما خرید ریش تراش موزر برقی را به شما پیشنهادمی کنیم . و شما را برای همیشه از شر تیغ و ژیلت و... خلاص می کند .

این ریش تراش کاملا بهداشتی ساخت کشور آلمان می باشد که یکی از پرفروش ترین محصولات ارایشی و بهداشتی در ایران می باشد.

شما با استفاده از این ریش تراش از داشتن پوست صورتی بهمراه چین و چروک و رویش موهایی زبر با ماندگاری کم بر روی سر و صورت خود در امان می مانید.

نحوه نظافت و نگهداری ریش تراش موزر برقی چگونه است ؟

1- دستگاه را هرگز به داخل آب فرو نبرید .

2- پس از هر بار استفاده ، موها را بوسیله برس نظافت ( که درون جعبه موجود است ) از روی تیغه پاک کنید .

3- دستگاه را فقط با یک دستمال لطیف که کمی مرطوب شده باشد تمیز نمایید. جهت حفظ کیفیت برش و افزایش عمر دستگاه ، لازم است که تیغه ی برش مرتبا طی فواصل مختلف روغن کاری شود .

4-پس از استفاده از دستگاه سر پوش پلاستیکی و محافظ ( درون جعبه موجود است ) را روی تیغه قرار دهید ، دستگاه را همیشه با محافظ تیغه نگهداری نمایید .

روش تنظیم تیغ ریش تراش موزر برقی به چه صورت است ؟

زمانیکه تیغ قطع مو عقب می رود و درجه ی کوتاه کردن مو کم می شود. برای تنظیم تیغ ریش تراش به شرح ذیل عمل می شود :

مرحله اول : ابتدا دکمه ی تنظیم موقعیت تیغ را به سمت جلو فشار دهید.تا جاییکه تغییر دکمه تنظیم موقعیت تیغ را مشاهده نمایید.

مرحله دوم : دکمه ی تنظیم موقعیت تیغ را به سمت عقب بکشید. دسته ی تنظیم موقعیت تیغ را به وسیله ی انگشت دست فشار دهید تا تیغ ماشین به سمت عقب جا به جا شود. سپس دسته ی تنظیم جا به جا شده و تیغ قطع مو به عقب انتقال می یابد.

روش روغن کاری تیغ ریش تراش موزر برقی چگونه است ؟

مرحله اول : قاب پلاستیکی محافظ تیغ را از روی تیغ به صورت کشویی بیرون بیاورید.

مرحله دوم : به وسیله ی برس موهای اضافی را در قسمت های مختلف تیغ پاک کنید.

مرحله سوم : با روغن مخصوص تیغ را روغن کاری کنید تا از خورندگی و فرسودگی تیغ ها جلوگیری شود بعد از روغن کاری ، دستگاه را چند بار روشن و خاموش کنید تا روغن کاملاً قسمت های مختلف را پوشش دهد.

نکته : تمامی مراحل فوق بعد از بستن قطعات کامل ریش تراش و زمانی که دستگاه خاموش است و سیم آن به برق متصل نیست باید انجام شود.

ویژگی ها:

- اتصال از طریق برق خانگی با سیم

- جنس تیغه استیل ضدزنگ

- کم صدا و پرقدرت

- دارای قدرت 10 وات

- دارای 5 دنده مختلف جهت ارتفاع اصلاح

- دارای پیچ تنظیم دستگاه

- دارای 1 عدد شانه در اندازه‌ی 4.5 میلی‌متر برای اصلاح موهای سر و صورت

- دارای روغن و برس تمیز کننده

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*