بازاریان گناوه چه می‌خواهد؟ آیا وعده مسیولین محقق می‌شود؟

جمعی از بازاریان گناوه در اعتراض به محدودیت‌های اعمال شده در واردات کالاهای ته‌لنجی درب فرمانداری گناوه تجمع کردند.

به گزارش سیف کالا به نقل از خبرگزاری گناوه‌آنلاین؛ الیاس احمدحسینی- روز یک‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ جمعی از بازاریان گناوه در اعتراض به محدودیت‌های اعمال شده در واردات کالاهای ته‌لنجی درب فرمانداری گناوه تجمع کردند. پس از دقایقی محمد تقی صفری فرماندار و محمد اسدی معاون سیاسی و امنیتی در بین بازاریان حاضر شدند. پس از آن تعدادی از بازاریان به نمایندگی از طرف تجمع‌کنندگان نسبت به مصوبه ممنوعیت واردات کالاهایی نظیر کفش، پوشاک، لوازم آرایشی- بهداشتی، لوازم جانبی موبایل، پتو و… ضمن اعتراض، گفتند: بیش از ۷۰ درصد بازار تجاری گناوه را این اصناف تشکیل می‌دهند و این ممنوعیت باعث بدهکاری و ورشکستگی آنان شده است. از طرفی با گذشت بیش از شش ماه از سال تنها مجوز یک سفر برای لنج‌ها صادر شده که تاکنون لنج‌ها به دلیل مصوبه جدید حاضر به سفر نشده‌اند و همین باعث افزایش ۴۰۰ درصدی کرایه بار از دبی شده است!
همچنین تعدادی از بازاریان که کالاهای ضروری خود را از دیگر بنادر استان تامین می‌کنند نیز گرفتار گشت‌های بین راهی و توقیف و تعزیرات و جریمه‌های سنگین شده‌اند.
در پاسخ صفری فرماندار و محمد اسدی معاون سیاسی ضمن تشریح اقدامات و فعالیت‌های خود پیرامون این موضوع قول دادند این مشکل را به زودی حل خواهد کرد و بازاریان را به آرامش دعوت کردند. پس از این معترضین محل را ترک کردند.

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*