جستجوی پیشرفته

محصولات نوشیدنی ساز

فروش محصولات نوشیدنی چون اسپرسوساز قهوه ساز قهوه جوش آبمیوه گیری و ... با انواع برندهای دلونگی ، نوا، بارنی ، ساچی، گاستینو ، سامسونگ ال جی سونی فیلیپس و ... ارسال به سراسر کشور توسط فروشگاه اینترنتی سیف کالا 

اسپرسو ساز 

زیرشاخه ها

  • بر اساس برند

    محصولات قهوه ساز

    فروش محصولات نوشیدنی چون اسپرسوساز قهوه ساز قهوه جوش و ... با انواع برندهای دلونگی ، نوا، بارنی ، ساچی، گاستینو ،هانوور،مایر آلمان،ونیز ، فیلیپس و ... ارسال به سراسر کشور  

  • بر اساس قیمت

    محصولات قهوه ساز بر اساس قیمت

    فروش محصولات نوشیدنی چون اسپرسوساز قهوه ساز قهوه جوش و ... با انواع برندهای دلونگی ، نوا، بارنی ، ساچی، گاستینو ،هانوور،مایر آلمان،ونیز ، فیلیپس و ... ارسال به سراسر کشور  

  • بر اساس فشار بخار

    محصولات قهوه ساز بر اساس فشار بخار

    فروش محصولات نوشیدنی چون اسپرسوساز قهوه ساز قهوه جوش و ... با انواع برندهای دلونگی ، نوا، بارنی ، ساچی، گاستینو ،هانوور،مایر آلمان،ونیز ، فیلیپس و ... ارسال به سراسر کشور  

  • اسپرسو ساز و قهوه ساز

    اسپرسوساز

    پس از اختراع دستگاه اسپرسوساز تحول بزرگی در تهیه قهوه به وجود آمد. اسپرسو، نام نوشیدنی این دستگاه است. این قهوه بر اثر گذراندن آب نزدیک به نقطه جوش از پودر قهوه موجود در سبد پرتافیلتر به دست می آید. این قهوه نسبتا غلیظ، همراه با کرما یا خامه ای زیبا بر سطح آن است.

  • پکیج دستگاه اسپرسوساز

    پکیج کامل دستگاه اسپرسوساز

    فروش پکیج کامل دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز  با انواع برندهای دلونگی ، نوا، بارنی ، ساچی، گاستینو ،هانوور،مایر آلمان،ونیز ، فیلیپس و ... مناسب مصارف خانگی کافه ها و فروشگاههای قهوه 

  • اسپرسوساز و قهوه ساز...

    اسپرسوساز

    پس از اختراع دستگاه اسپرسوساز تحول بزرگی در تهیه قهوه به وجود آمد. اسپرسو، نام نوشیدنی این دستگاه است. این قهوه بر اثر گذراندن آب نزدیک به نقطه جوش از پودر قهوه موجود در سبد پرتافیلتر به دست می آید. این قهوه نسبتا غلیظ، همراه با گرما یا خامه ای زیبا بر سطح آن است.

  • لوازم جانبی قهوه ساز

    لوازم جانبی قهوه ساز و اسپرسوساز

    فروش  لوازم جانبی قهوه ساز و اسپرسوساز خانگی و صنعتی انواع برندهای دلونگی ، نوا، بارنی ، ساچی، گاستینو و ... ارسال به سراسر کشور توسط فروشگاه اینترنتی سیف کالا 

  • محصولات قهوه

    خرید اینترنتی انواع قهوه اسپرسو و قهوه های رست شده ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن 

  • ترازو قهوه
  • اسپرسوساز و کاپوچینوساز مایر مدل Espresso Maier MR150 قهوه ساز مایر مدل 150 با فشار بخار 20 بار طراحی عالی يك دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردی برای مصارف خانگی و يا كافه های كوچك است. اسپرسو ساز مایر 150 با قدرت بخار 20 بار يك قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود. اسپرسوساز مایر مناسب مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است .

    بیشتر
  • تمپر قهوه حرفه ای طرح چوب سایز 51 میلی‌ متر تمپر قهوه حرفه ای دسته پلاستیکی طرح چوب سایز 51 میلی‌ متر برای دستگاههای اسپرسو ساز خانگی طراحی و ساخته شده است.

    بیشتر
  • بسته 25 عددی تمپر و پیمانه قهوه سایز 51 تمپر و پیمانه قهوه سایز 51 میلی متر محصولی مناسب برای تِمپ انواع قهوه در پرتافیلتر های 51 میلی متری می باشد. جنس این محصول از پلاستیک فشرده است و دارای استحکام و ایستایی قابل توجهی است که این امر باعث می شود تا ابزار مناسبی برای تمپ کردن و فشردن سطح قهوه باشد.

    بیشتر
  • تمپر و پیمانه قهوه سایز 51 تمپر و پیمانه قهوه سایز 51 میلی متر محصولی مناسب برای تِمپ انواع قهوه در پرتافیلتر های 51 میلی متری می باشد. جنس این محصول از پلاستیک فشرده است و دارای استحکام و ایستایی قابل توجهی است که این امر باعث می شود تا ابزار مناسبی برای تمپ کردن و فشردن سطح قهوه باشد.

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینوساز  ندوا مدل 150 دستگاه اسپرسوساز ندوا مدل NCM-150EXPS با فشار بخار 15 بار و با ظرفیت توان 850 وات مجهز به نشانگر فشار پمپ ،سیستم قطع دستی و نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

    بیشتر
  • مشخصات ویژگی ها و امکانات اسپرسوساز نیکایی مدل Espresso Maker NEM1690A اسپرسوساز نیکایی با فشار بخار 15 بار و قدرت توان مصرفی 850 وات طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است. نیکایی 1690 مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

    بیشتر
  • ماگ همزن و مخلوط کن قهوه و شیر Self Stirring Mug ماگ همزن Self Stirring Mug شیشه ای یک وسیله عالی برای تهیه نوشیدنی های مختلف از جمله کاپوچینو ، کافی میکس ، شربت و… است این محصول با بدنه شفاف شیشه ای نشکن و درب پلاستیکی محکم و کیپ شونده یکی از محبوب ترین ماگ های موجود در بازار است. رنگ بندی شاد و متنوع این محصول ،امن بودن و استفاده آسان از آن از مزیت های...

    بیشتر
  • قهوه لاوازا پودری Qualita Rossa ( دو عددی ) قهوه لاوازا کوالیتا روزا پودری محصولی از شرکت پر آوازه  لاوازا ایتالیا می باشد که در بسته بندی 2 عدد قهوه 250 گرمی به بازار عرضه می شود . این محصول ترکیبی از قهوه های عربیکا و روبوستا آمریکای جنوبی و آفریقا می باشد و دارای نت و ویژگی های عطری و طعمی شکلاتی بوده و روست آن مدیوم (متوسط ) و تلخی آن نیز متوسط می باشد .

    بیشتر
  • اسپرسوساز Gemilai CRM3601  اسپرسوساز Gemilai CRM3601 دستگاهی حرفه‌ ای و نیمه صنعتی ا فشار بخار 15 بار دارای توان مصرفی 1450 وات این مدل امکانات متنوع و بسیار کاربردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها باشد.

    بیشتر
  • اسپرسو ساز و کاپوچینوساز بارنی مدل CM5403 اسپرسوساز بارنی دستگاهی خانگی با فشار بخار 20 بار دارای توان مصرفی 1100 وات این مدل امکانات متنوع و بسیار کاربردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند گزینه‌ای مناسب نیز برای کافی‌شاپ‌ ها و رستوران‌ ها باشد.

    بیشتر
  • دستگاه اسپرسوساز ندوا مدل NCM-150EXPS با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب است. اسپرسوساز ندوا مدل NCM-150EXPS با فشار بخار ۱۵ بار و با ظرفیت توان ۸۵۰ وات مجهز به نشانگر فشار پمپ ،سیستم قطع دستی و نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

    بیشتر
  • دستگاه اسپرسوساز کی لایو مدل EK-CM12D با گرمای عالی نشان دهنده قدرت بسیار خوب است. اسپرسوساز کی لایو مدل EK-CM12D با فشار بخار ۱۵ بار و با ظرفیت توان ۸۵۰ وات مجهز به نشانگر فشار پمپ ،سیستم قطع دستی و نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف