جستجوی پیشرفته

اسپرسوساز

پس از اختراع دستگاه اسپرسوساز تحول بزرگی در تهیه قهوه به وجود آمد. اسپرسو، نام نوشیدنی این دستگاه است. این قهوه بر اثر گذراندن آب نزدیک به نقطه جوش از پودر قهوه موجود در سبد پرتافیلتر به دست می آید. این قهوه نسبتا غلیظ، همراه با کرما یا خامه ای زیبا بر سطح آن است.

اسپرسوساز

پس از اختراع دستگاه اسپرسوساز تحول بزرگی در تهیه قهوه به وجود آمد. اسپرسو، نام نوشیدنی این دستگاه است. این قهوه بر اثر گذراندن آب نزدیک به نقطه جوش از پودر قهوه موجود در سبد پرتافیلتر به دست می آید. این قهوه نسبتا غلیظ، همراه با کرما یا خامه ای زیبا بر سطح آن است.

بیشتر

اسپرسو ساز و قهوه ساز 

زیرشاخه ها

  • اسپرسوساز خانگی

    اسپرسو ساز ها امروز یکی محبوب ترین قهوه ساز ها در بین طرفداران قهوه می باشد اسپرسوساز ها در انواع مختلف برقی با انواع برندهای بارنی دلونگی نوا هانوور کورس دلمونتی گاستینو گاستربک که مناسب استفاده برای مصارف خانگی کافی شاپ های کوچک می باشند. 

  • اسپرسو ساز صنعتی

    اسپرسو ساز ها امروز یکی محبوب ترین قهوه ساز ها در بین طرفداران قهوه می باشد اسپرسوساز ها در انواع مختلف برقی با انواع برندهای بارنی دلونگی نوا هانوور کورس دلمونتی گاستینو گاستربک که مناسب استفاده برای مصارف کافی شاپ ها می باشند. 

  • اسپرسوساز نسپرسو

    اسپرسوساز «نسپرسو» دستگاهی ساده و کاربردی با عملکرد تمام‌ اتومات برای تهیه‌ی نوشیدنی‌های متنوع از کپسول‌های خوش‌طعم نسپرسو است. کافی است کاربر پس از گذاشتن لیوان خود زیر خروجی و قراردادن کپسول دلخواهش داخل دستگاه، کمی منتظر باشد تا قهوه با طعم موردنظرش آماده شده و داخل لیوان کوچک سرازیر شود.

  • اسپرسو ساز بارنی مدل CM6863 اسپرسو ساز بارنی مدل CM6863 طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است. اسپرسو ساز بارنی مدل CM6863 دارای پمپ فشار 20 بار ظرفیت (مخزن) 1.5 لیتر و اجزا داخلی و لوله های بخار از فولاد ضد زنگ و قدرت 850W می باشد .

    بیشتر
  • اسپرسوساز و قهوه ساز فوما مدل 1799 با صفحه دیجیتالی اسپرسوساز و قهوه ساز فوما مدل 1799 با فشار بخار 20 بار و قدرت توان مصرفی 850 وات گرمای عالی نشان دهنده قدرت بسیار خوب قهوه ساز فوما است. قهوه ساز فوما مدل 1799 مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع...

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینوساز مایر مدل Espresso Maier MR110 قهوه ساز مایر مدل 110 با فشار بخار 20 بار طراحی عالی يك دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردی برای مصارف خانگی و يا كافه های كوچك است. اسپرسو ساز مایر 110 با قدرت بخار 20 بار يك قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود. اسپرسوساز مایر مناسب مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است .

    بیشتر
  • اسپرسو ساز دلونگی مدل Dedica EC685 اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685 یک اسپرسو ساز باکیفیت محصولی از شرکت ایتالیایی دلونگی می‌ باشد. این اسپرسو ساز با فشار بخار 15 بار و توانی معادل 1350 وات دارد و می‌تواند نیازهای شما را در تهیه‌ی یک اسپرسوی با کیفیت و همچنین کف شیر مطلوب برطرف سازد.

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینوساز مایر مدل Espresso Maier MR120 قهوه ساز مایر مدل 120 با فشار بخار 20 بار طراحی عالی يك دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردی برای مصارف خانگی و يا كافه های كوچك است. اسپرسو ساز مایر 120 با قدرت بخار 20 بار يك قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود. اسپرسوساز مایر مناسب مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است .

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینوساز مایر مدل Espresso Maier MR130 قهوه ساز مایر مدل 130 با فشار بخار 20 بار طراحی عالی يك دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردی برای مصارف خانگی و يا كافه های كوچك است. اسپرسو ساز مایر 130 با قدرت بخار 20 بار يك قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود. اسپرسوساز مایر مناسب مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است .

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینوساز مایر مدل Espresso Maier MR140 قهوه ساز مایر مدل 140 با فشار بخار 20 بار طراحی عالی يك دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردی برای مصارف خانگی و يا كافه های كوچك است. اسپرسو ساز مایر 140 با قدرت بخار 20 بار مجهز به نشانگر درجه حرارت يك قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود. اسپرسوساز مایر مناسب مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است .

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینوساز مایر مدل Espresso Maier MR150 قهوه ساز مایر مدل 150 با فشار بخار 20 بار طراحی عالی يك دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردی برای مصارف خانگی و يا كافه های كوچك است. اسپرسو ساز مایر 150 با قدرت بخار 20 بار يك قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود. اسپرسوساز مایر مناسب مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است .

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینوساز  ندوا مدل 150 دستگاه اسپرسوساز ندوا مدل NCM-150EXPS با فشار بخار 15 بار و با ظرفیت توان 850 وات مجهز به نشانگر فشار پمپ ،سیستم قطع دستی و نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

    بیشتر
  • مشخصات ویژگی ها و امکانات اسپرسوساز نیکایی مدل Espresso Maker NEM1690A اسپرسوساز نیکایی با فشار بخار 15 بار و قدرت توان مصرفی 850 وات طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است. نیکایی 1690 مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

    بیشتر
  • اسپرسوساز Gemilai CRM3601  اسپرسوساز Gemilai CRM3601 دستگاهی حرفه‌ ای و نیمه صنعتی ا فشار بخار 15 بار دارای توان مصرفی 1450 وات این مدل امکانات متنوع و بسیار کاربردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها باشد.

    بیشتر
  • اسپرسو ساز و کاپوچینوساز بارنی مدل CM5403 اسپرسوساز بارنی دستگاهی خانگی با فشار بخار 20 بار دارای توان مصرفی 1100 وات این مدل امکانات متنوع و بسیار کاربردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند گزینه‌ای مناسب نیز برای کافی‌شاپ‌ ها و رستوران‌ ها باشد.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف