جستجوی پیشرفته
  • نان پز و پیتزاپز دی اس پی DSP تنور نان پز و پیتزا پز برقی دی اس پی DSP سایز صفحه 30 سانتیمتر  وقدرت توان مصرفی 1800 وات یک محصول کاربردی و جدید است که برای مصارف خانگی و محیط داخلی ساخته شده است تا بتوانید به راحتی نان و پیتزا تازه و دلخواه خود را در منزل تهیه فرمایید. این دستگاه برای پخت نان طراحی شده که نوعی نان مسطح می باشد که روی تابه فلزی تخت پخته می...

    بیشتر
  • دانه قهوه کیمبو اکسترا کرم ترکیب فوق العاده از دانه های قهوه است که با دقت از دانه های قهوه عربیکای آمریکای جنوبی و بهترین انواع روبوستا انتخاب شده است.

    بیشتر
  • دانه قهوه کیمبو پرستیژ یک ترکیب کاملا متعادل از دانه های عربیکا محصول آمریکای جنوبی ( ۸۰٪) و بهترین انواع دانه های روبوستا (۲۰٪) است.

    بیشتر
  • قهوه‌ ساز اسپرسو نوعی قهوه ‌ساز روگازی است که با گذراندن آب بسیار داغ و تحت فشار با بخار از میان قهوه آسیاب شده، باعث تولید قهوه می شود. این نوع قوری نخستین بار در سال ۱۹۳۳ توسط لوئیجی دو پونتی و برای شرکت ایتالیایی آلفانسو بیالتی منحصراً به ثبت رسید. صنایع بیالتی این نوع قهوه‌ساز را تحت نام موکا اسپرسو تولید و روانه بازار کرد.

    بیشتر
  • اسپرسوساز پودری مینی پرسو اسپرسوساز پودری مینی پرسو Lowak با فشار بخار 8 بار  به کمک تلمبه دستی و با فشار بسیار اندکی می توانید اسپرسو با کیفیت با کرمای مناسبی را تهیه نماید. ارسال رنگ بصورت رندوم می باشد

    بیشتر
  • اسپرسو ساز جیمیلای مدل Gemilai CM4682 دستگاه اسپرسو ساز جیمیلای مدل Gemilai CM4682 با قدرت توان مصرفی ۱۰۵۰ وات بدنه استیل ضدزنگ و پلاستیکی مقاوم و فشار بخار 20 بار و موتور پمپ ایتالیایی قدرتمند برای استخراج یک اسپرسو تیره و غنی با کرمای عالی است. 

    بیشتر
  • دانه قهوه مولیناری مدل کوالیتا روسو دانه قهوه مولیناری مدل کوالیتا روسو یک بسته‌ی 1 کیلوگرمی شامل ترکیبی از دانه‌های روبوستا و عربیکا می‌باشد. درصد بیشتر این ترکیب را قهوه روبوستا تشکیل می‌دهد. از خصوصیات این مدل می‌توان به غلظت بسیار زیاد همراه با تلخی فراوان اشاره کرد.

    بیشتر
  • سر لاستیکی نازل بخار اسپرسوساز جهت پوشش لاستیکی روی نازل بخار دستگاههای نوا مدل 139،140،146،148،132،131،14 می باشد . نازل بخار اسپرسوساز خانگی نوا جهت تهیه کف شیر کاپوچینو لاته می باشد

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینوساز تلیونکس مدل TEM5100 دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز تلیونیکس مدل TEM5100 با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب است. اسپرسوساز و کاپوچینوساز تلیونیکس مدل TEM5100 با فشار بخار 20 بار و با ظرفیت توان 850 وات مجهز به نشانگر فشار پمپ ،سیستم قطع دستی و نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن...

    بیشتر
  • عصاره گیر یا پرس سرد دسینی مدل 777 آبمیوه گیری پرس سرد یا عصاره‌گیر نوعی دستگاه آبمیوه‌گیری است که در آن به‌جای استفاده از تیغه‌های چرخان از نیروی فشار برای تولید آبمیوه استفاده می‌شود. در این روش با استفاده از فشار، عصاره‌ی میوه‌ها و سبزیجات استخراج می‌شود.

    بیشتر
  • لامپ حشره کش برقی تا چند وقت گذشته از روش های سنتی مانند دود کردن اسپند در محیط منزل استفاده می شده است. اما این کار موقتی بوده و بعد از گذشت ساعاتی دوباره با آن مشکل مواجه می شده ایم. به همین دلیل تولیدکنندگان لوازم منزل محصولی را طراحی و تولید کرده اند که کار را برای ما بسیار راحت کرده است.

    بیشتر
  • ترازوی دیجیتال 40 کیلویی محک ترانس دار  این ترازو بهترین گزینه برای خرید می باشد.این  ترازوی دیجیتال ساده ولی کاربردی میباشد و در صورت استفاده درست و اصولی برای مدت طولانی به شما کار خواهد داد.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف