محصولات جدید

  • بخارشوی کرچر Karcher SC2 Steam Cleaner، محصولی بسیار پیشرفته، با توان مصرفی و ظرفیت بالاست که از قابلیت‌های ویژه‌ای بهره می‌برد. این بخارشوی که برای شست‌وشوی زمین، شیشه و دیوار مناسب است. قیمت بخارشوی کرچر SC2 در سایت به روز می باشد، برای خرید بخارشوی کارشر SC2 میتوانید از طریق سایت اقدام نمایید.

    بیشتر
  • تمپر سایز 51 با وزن 600 گرم سنگینتمپر قهوه ( coffee tamper ) سایز 51 با وزن 600 گرم یک وسیله‌ی کار‌آمد برای آماده کردن یک فنجان قهوه اسپرسو با کرمای مناسب و خوش طعم است.شما باید پس از اندازه‌گیری میزان مناسب پودر قهوه  آن را در فیلتر دستی فشرده کنید تا به یک قرص کاملاً فشرده تبدیل شود.

    بیشتر
  • تمپر قاشق دار سایز 51 پلاستیکی مناسب اندازه گیری و تمپ کردن قهوه این محصول مناسب برای کارکردن دستگاه های اسپرسو ساز خانگی و کافه های بسیار کوچک می باشد.

    بیشتر
  • دانه قهوه روبوستا چری که به صورت مدیوم و دارک رُست شده است دارای طعم ملایم و طعم تلخ مناسب برای انواع قهوه ها مانند قهوه اسپرسو... است.

    بیشتر
  • دانه قهوه عربیکا کلمبیا دانه قهوه عربیکا کلمبیا که به صورت مدیوم رُست شده دارای طعم منحصر به فرد قهوه آمریکای جنوبی است.با نوشیدن یک فنجان از این قهوه متوجه طعم خاص این قهوه که منحصر به قهوه ی کلمبیایی است می شوید.عربیک کلمبیا دارای عطر و بوی بسیار زیاد و کافئین متوسط و ترشی زیاد و خاص است.ازقهوه کلمبیا در بیشترقهوه های دنیا استفاده میشود.

    بیشتر
  • اسپرسوساز سیمبو دستگاه اسپرسوساز سیمبو مدل 2937 با فشار بخار 15 بار و قدرت توان مصرفی 850 وات گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب و مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود. این دستگاه مناسب مصارف خانگی و کافه های کوچک می باشد .

    بیشتر
  • اسپرسو ساز و کاپوچینوساز بیزار مدل 2016 طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است اسپرسو ساز بیزار مدل 2016 دارای پمپ فشار 20 بار و اجزا داخلی و لوله های بخار از فولاد ضد زنگ و قدرت 1250W می باشد.

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینو ساز دسینی تمام لمسی مدل 555 اسپرسوساز دسینی مدل 555 با فشار بخار 15 بار و قدرت توان مصرفی 1350 وات طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک و قادر است روزانه 20 فنجان اسپرسو تولید کند .  اسپرسو مایر دسینی مدل 555 تمام لمسی در بازار ایران یکی از قوی ترین و پرطرفدارترین اسپرسوسازهای مصارف خانگی و...

    بیشتر
  • طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است اسپرسو ساز دسینی مدل 444 دارای پمپ فشار 15 بار و اجزا داخلی و لوله های بخار از فولاد ضد زنگ و قدرت 850 وات می باشد . دستگاه اسپرسوساز دسینی 444 با فشار بخار 15 بار طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی...

    بیشتر
  • اسپیکر بلوتوث WS-887​ جزیی از اسپیکرهای کوچک بازار بوده که علاوه بر وزن مناسب، خروجی صدای باکیفیتی را دارا می‌باشد. ورودی میکروفون، AUX، کارت حافظه و USB از ویژگی‌های بسیار کاربردی این محصول اسپیکر است.

    بیشتر
  • میکروفن Micgeek Q9 واقعا یک میکروفن همه کاره و جالب بوده که می تواند تمام خواسته های شما را برآورده نماید. این محصول در واقع هم میکروفن و هم اسپیکر است که دارای دکمه هایی برای تنظیم بلندی صدا، ولوم، باس ، اکو می باشد تا بهترین نتیجه دلخواه را داشته باشید.سازگاری با گوشی های اندروید و ios  دارای سیستم پخش موزیک با بلوتوث و خواندن با موزیک همزمان  پوشش...

    بیشتر
  • لنز دوربین موبایل با بزرگنمائی 8 الی 18 برابر با قابلیت اتصال به انواع گوشی های موبایل دوربین دار برای تبدیل آنها به یک دوربین قوی و تقویت شده برای مشاهده و عکسبرداری و فیلمبرداری از سوژه ها و افراد و اجسام دوردست این لنز زوم ایده آل برای تماشای مسابقه ، کنسرت ، سفر ، طرفداران مشاهده حیوانات ، خبرنگاران  ،،، جنگل و سایر کارهایی که نیازمند مشاهده اهداف...

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف