محصولات جدید

  • بخاری برقی فن دار جیپاس مدل 9520 بدنه‌ پلاستیکی باکیفیتی دارد و قابلیت فعالیت به‌عنوان فن را نیز دارد و در هوای گرم می‌تواند به‌عنوان پنکه از آن استفاده کرد ویژگی ها قدرت : 1000 وات 220-240 ولت دارای دو مرحله گرمادهی دارای باد سرد ، گرم و بسیار گرم دارای سیستم قطع کن خودکار ال ای دی نشانگر وضعیت دارای دسته برای حمال آسان

    بیشتر
  • اسپرسو ساز و کاپوچینوساز وگا طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است اسپرسو ساز وگا دارای پمپ فشار 20 بار و اجزا داخلی و لوله های بخار از فولاد ضد زنگ و قدرت 1250W می باشد. 

    بیشتر
  • بخاری برقی فن دار رومیزی رنوا چرخشی 45 درجه ای دارای ظاهری زیباست و فضای کمی را اشغال می کند، و به همین جهت قابلیت استفاده از آن روی میز وجود دارد .

    بیشتر
  • بخاری برقی فن دار شرکت آلونسا Alonsa مدل AL-1170 دستگاهی کوچک و کاربردی و کم مصرف است که توسط این شرکت معتبر عرضه ‌شده است. این محصول بدنه‌ پلاستیکی باکیفیتی دارد و قابلیت فعالیت به‌عنوان فن را نیز دارد و در هوای گرم می‌تواند به‌عنوان پنکه از آن استفاده کرد. ابعاد کوچک این بخاری برقی امکان استفاده از آن روی میز را به کاربر می‌دهد.

    بیشتر
  • اسپرسو ساز و کاپوچینوساز ندوا 144 NDVA طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است اسپرسو ساز ندوا مدل 144 دارای پمپ فشار 15 بار  و اجزا داخلی و لوله های بخار از فولاد ضد زنگ و قدرت 1050 وات می باشد .

    بیشتر
  • آبسرد کن رومیزی نوا Nova آبسردکن رومیزی نوا مدل NWD-1028 دارای خروجی آب سرد و گرم حرارت آب گرم تا 90 درجه ، سرمای آب تا 10 درجه مخزن آب سرد 3.8 لیتر مخزن آب گرم 1 لیتر جنس مخزن استیل ضد زنگ و قدرت 800 وات می باشد .

    بیشتر
  • مخزن آب دستگاه اسپرسوساز نوا مخزن آب دستگاه اسپرسوساز نوا یکی از لوازم جانبی مورد استفاده برای اسپرسوسازهای نوا می‌باشد. گنجایش این مخزن آب 1.2 لیتر می‌باشد و فقط مناسب برای دستگاه های اسپرسوساز نوا مدل های 140، 148 و 149 قابل استفاده است.  

    بیشتر
  • دستگاه آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500SS جزء آن دسته از دستگاه های ایده آل برای آن دسته از افرادی ست که به سلامت خود اهمیت بسیار زیادی می دهند و آبمیوه جات را در وعده های غذایی خود قرار می دهند. قیمت آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500SS در سایت به روز می باشد،برای خرید آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500SS میتوانید از طریق سایت اقدام نمایید.

    بیشتر
  • کاپوچینو تقویتیبرند: مصر کافهمحتویات : دارچین، زنجبیل، هل، سبزیجات گل میخکطبع گرم می باشد. تقویت کننده قوای جنسیمحصول کشور مصرمحتویات 8 عدد 25 گرمی 

    بیشتر
  • پلوپز کنوود Kenwood RC 417 یکی از محصولات بسیار با کیفیت شرکت کنوود است. جنس بدنه ی این محصول از استیل و دسته های ان مقاوم در برابر حرارت و نسوز است.درب این محصول برای مشاهده ی درون ان از شیشه میباشد.

    بیشتر
  • پلوپز کنوود Kenwood RC 410 یکی از محصولات بسیار با کیفیت شرکت کنوود است.ظرف برنج این محصول دارای ظرفیت 1.8 لیتری است که گنجایش 10 پیمانه برنج را دارا است.

    بیشتر
  • بخارشوی کارچر Karcher SC3 Steam Cleaner محصولی بسیار پیشرفته، با توان مصرفی و ظرفیت بالاست که از قابلیت‌های ویژه‌ای بهره می‌برد. این بخارشوی که برای شست‌وشوی زمین، شیشه و دیوار مناسب است. قیمت بخارشوی کارچر SC3 در سایت به روز می باشد،برای خرید بخارشوی کارچر SC3 میتوانید از طریق سایت اقدام نمایید.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف