محصولات جدید

  • همزن کاسه دار جیپاس مدل GEEPAS 6102 میکسر یا همزن کاسه دار جیپاس مدل GEEPAS 6102 یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی شرکت جیپاس است که در دسته‌ همزن‌ های کاسه‌دار قرار می‌گیرد. کاسه‌ این دستگاه، 4.2 لیتر گنجایش دارد قدرت دستگاه 350 وات و از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است .توان : 350 وات جنس بدنه : پلاستیک جنس کاسه : استیل ضد زنگ نوع همزن : کاسه دار چرخشی...

    بیشتر
  • گوشت کوب سه کاره فوما مدل FU-617 گوشت کوب سه کاره فوما مدل FU-617 توانایی انجام سه کار مختلف خرد کردن، همزن و گوشت کوب تیغه های این گوشت کوب از جنس فولاد ضد زنگ بوده به همین خاطر از هر نظر کم نمیاره و کارای که این گوشت کوب داره از صرف هزینه های گزاف جلوگیری کرده و همچنین در اشپزخانه فضای کم تری نسبت به هم نوعان خود اشغال می کند

    بیشتر
  • چرخ گوشت دسینی مدل Dessini 404 Meat Mincer چرخ گوشت دسینی مدل ۴۰۴ با برند ایتالیای دسینی مونتاژ در کشور چین است که از ویژگی های زیادی برخوردار بوده و یک محصول مفید برای مصارف خانگی است. قدرت بالای این دستگاه چرخ کردن مقدار زیادی گوشت را در زمانی کم ممکن می سازد.

    بیشتر
  • ماشین اصلاح مدل AT890 ماشین اصلاح مدل AT890 دارای تیغه‌‌های دولبه و سر متحرک است و تیغه‌های متحرک و قابل‌ انعطاف آن باعث می‌شود در تماس با پوست صورت، مخصوصاً نواحی انحنا دار مثل گردن و چانه مشکلی نداشته باشید و از پوست شما در برابر بریدگی و خراش محافظت می‌کند.

    بیشتر
  • ماشین اصلاح موزر LI+PRO915 ماشین اصلاح موزر LI+PRO915 دارای تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ است ماشین اصلاح Li Pro ساخته شده توسط شرکت موزر Moser می‌تواند موهای سر و صورت را کوتاه کند.

    بیشتر
  • زودپز پلوپز برقی همه کاره جیپاس Geepas زودپز، پلوپز کاره جیپاس یک نام قدیمی و با اصالت در بین پلوپزهای موجود در بازار می باشد که سالهاست با همان شکل و شمایل قدیمی و بدون تغییر مانده و امروزه بیشتر به عنوان کالای قدیمی و با اصالت شناخته می شود، این پلوپز با کیفیت خوب و کاربرد ساده و آسان برای تمامی خانواده هاست .

    بیشتر
  • دستگاه کره گیر  و دوغ زن خانگی 13 لیتری کره گیر و دوغ زن خانگی موتور تایوانی 13 لیتری ساخت ایران با قدرت توان مصرفی 36 وات بصورت برقی و رومیزی طراحی شده و از کیفیت بالایی برخوردار است، کره گیر و دوغ زن خانگی از جدیدترین تکنولوژی جهانی بهره گیری نموده و مصرف کنندگان می توانند با استفاده از این دستگاه دوغ و کره ای لذیذ از ماست تهیه کنند.

    بیشتر
  • دستگاه کره گیر و دوغ زن خانگی 5 لیتری کره گیر و دوغ زن خانگی 5 لیتری موتور تایوانی ساخت ایران بصورت برقی و رومیزی طراحی شده و از کیفیت بالایی برخوردار است، کره گیر و دوغ زن خانگی از جدیدترین تکنولوژی جهانی بهره گیری نموده و مصرف کنندگان می توانند با استفاده از این دستگاه دوغ و کره ای لذیذ از ماست تهیه کنند.

    بیشتر
  • دستگاه کره گیر  و دوغ زن خانگی 7 لیتری کره گیر و دوغ زن خانگی 7 لیتری موتور تایوانی ساخت ایران بصورت برقی و رومیزی طراحی شده و از کیفیت بالایی برخوردار است، کره گیر و دوغ زن خانگی از جدیدترین تکنولوژی جهانی بهره گیری نموده و مصرف کنندگان می توانند با استفاده از این دستگاه دوغ و کره ای لذیذ از ماست تهیه کنند.

    بیشتر
  • چایساز دسینی مدل Dessini 8008 چایساز مدل 8008 یکی دیگر از چای ساز های جدید شرکت دسینی می باشد این چای ساز دارای توان 2200 می باشد که کتری و قوری این چای ساز به ترتیب دارای ظرفیت 2 لیتر و 1.2لیتر می باشد. 

    بیشتر
  •  اسپرسوساز دلونگی Delonghi مدل BCO320 قهوه ساز دلونگی با توان 1700 وات و حجم ظرف قهوه فرانسه ی 1/4 لیتر با فشار مخزن 3.5 بار ، قابلیت تهیه ی انواع متنوعی از قهوه ها را دارد که از جمله می توان به قهوه فرانسه، قهوه اسپرسو و کاپوچینو اشاره کرد. 

    بیشتر
  • پلو پز دسینی مدل Dessini 3003 Electric دسینی برند معروف و معتبر ایتالیایی مونتاژ در چین در تولید محصولات آشپزخانه زبان زد است. پلوپز ۱۳ کاره صفحه نمایش LED حلقه سیلیکون قابل جابه جایی برای جلوگیری از باکتری دارای صفحه برای بخار پز عملکرد حافظه قطع برق تا ۲۴ ساعت ۱۰ مکانیزم امنیتی سیستم امنیتی از دستگاه در مقابل با افزایش دما محافظت می کند.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف