محصولات جدید

  • گوشت کوب 4 کاره بوش آلمان BS-1158 گوشت کوب 4 کاره بوش آلمان مونتاژ در کشور چین جز دستگاه‌های ساده ای است که کاربردهای زیادی دارد و نقش مهمی در تهیه غذا دارد. از قابلیت های این گوشت کوب می توان به خردکن ، آسیاب ، گوشتکوب و همزن اشاره کرد که دارای تیغه های فولادی ضد زنگ و ظرف یک لیتری جداگانه است، شما می توانید این وسیله را از فروشگاه سیف کالا و درب منزل...

    بیشتر
  • آبسردکن مدل دسینی مدل 300 آبسردکن ایستاده دسینی مدل 300 با قابلیت تهیه آب سرد و گرم همه انتظارات شما را از یک آبسردکن با کیفیت برآورده میکند . طراحی ظاهری این محصول بسیار زیبا و شکیل است. در قسمت زیر این دستگاه یک یخچال با گنجایش 20 لیتر قرار دارد و بسیار کارآمد خواهد بود. این آبسردکن دارای دو خروجی آب سرد و گرم است .

    بیشتر
  • آبسردکن رومیزی منگچی mengchi آبسردکن رومیزی منگچی mengchi دارای خروجی آب سرد و گرم حرارت آب گرم تا 90 درجه ، سرمای آب تا 10 درجه مخزن آب سرد 3.8 لیتر مخزن آب گرم 1 لیتر جنس مخزن استیل ضد زنگ و قدرت 750 وات می باشد .

    بیشتر
  • مشخصات ویژگی ها و امکانات اسپرسوساز نیمه صنعتی جیمیلای Gemilai اسپرسوساز نیمه صنعتی جیمیلای Gemilai طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه ها است اسپرسوساز نیمه صنعتی جیمیلای Gemilai دارای پمپ فشار 15 بار  و اجزا داخلی و لوله های بخار از فولاد ضد زنگ و قدرت 1450 وات می باشد ....

    بیشتر
  • سرخ کن جیپاس مدل GAF6006 سرخ کن جیپاس مدل GAF6006 با کمترین مصرف روغن قادر به سرخ کردن انواع مواد غذایی از جمله سیب زمینی، سمبوسه، مرغ و… می باشد.

    بیشتر
  • اسنک و ساندویچ ساز هانوور مدل HANNOVER-1011 اسنک و ساندویچ ساز هانوور مدل 1011 بدنه ای مقاوم در مقابل حرارت ویک گیره که به بسته شدن محصول برای پرس کردن اسنک کمک می کند.

    بیشتر
  • ماشین اصلاح پرو جیمی مدل ProGM-657 ماشین اصلاح پرو جیمی مدل ProGM-657 دستگاهی برای اصلاح موهای صورت مجهز به باتری قابل‌ شارژ است. ریش‌ تراش ProGEMEi GM-657 دارای تیغه‌ی تریمر با عرض ۲۵ میلی‌متر، طول اصلاح ۰٫۵ میلی‌متر، باتری قابل‌شارژ ۴ شانه سایزهای ۳-۶-۹-۱۲ بوده و برای اصلاح موهای صورت مناسب است.

    بیشتر
  • اتو مو جیمی مدل GEMEI GM-423 اتو مو جیمی GEMEI GM 423 مورد تایید استاندارد اروپا CE یک اتو موی ایده آل که دارای طراحی ارگونومیکی است طوریکه از کار کردن با آن لذت خواهید برد و مانع خستگی دست هایتان خواهد شد.

    بیشتر
  • اسپرسوساز میکسی MEXXI اسپرسوساز میکسی MEXXI با فشار بخار 15 بار طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردی برای مصارف خانگی و يا كافه های كوچک است. اسپرسو ساز میکسی MEXXI با قدرت بخار 15 بار یک قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود.

    بیشتر
  • سشوار حرفه ای براون مدل braun BR-3264 سشوار حرفه ای براون مدل 3264-BR یکی از مدل های محبوب در بین آرایشگر های حرفه ای برای انجام خشک کردن سریع، حالت دادن به مو و … می باشد. این سشوار حرفه ای دارای بدنه ای از جنس پلاستیک می باشد که مقاوم در برابر حرارت، ضربه، و شکستن بر اثر سقوط از ارتفاع می باشد.

    بیشتر
  • سشوار فیلیپس مدل PH-2119 سشوار فیلیپس از نوع AC سنگین، قدرت و سرعت را با هم آمیخته تا خشک‌کردن و حالت دادن به موها سریع‌تر و راحت‌تر انجام شود. 3 درجه‌ی قابل تنظیم برای سرعت و دمای باد خروجی وجود دارد که می‌توان حالت مناسب را انتخاب کرد.

    بیشتر
  • چای ساز طرح تفال TEAFAELL چای ساز طرح تفال با کیفیت بالا و دوام زیاد ظاهری شیک و زیبا به نمای آشپزانه شما می دهد. این چای ساز یک چای ساز افقی است یعنی کتری و قوری در راستای هم قرار دارند.این محصول دارای ظرفیت کتری استیل 2.0 و گنجایش قوری 1 تا 1.5 لیتر می باشد

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف