محصولات جدید

  • همزن برقی مباشی مدل ME-SBM1001 با قدرت 600 وات برای میکس کردن انواع غذاها کاربرد بسزایی دارد. در قسمت بالای همزن حرفه ای مباشی ، مخلوط کن از جنس لاکی قابل نصب شدن می باشد.

    بیشتر
  •  اسپرسوساز هانوور آلمان HANNOVER HEM1593 اسپرسوساز هانوور مدل HEM1593 طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است.اسپرسو ساز هانوور با قدرت بخار 15 بار و توان مصرفی 850 وات یک قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود.

    بیشتر
  • قهوه ساز و اسپرسوساز هانوور آلمان HANNOVER HEM1101 طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است.اسپرسو ساز هانوور با قدرت بخار 15 بار و توان مصرفی 850 وات یک قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود.

    بیشتر
  • همزن خمیرزن کنوود مدل KM241 با قدرت 900 وات برای میکس کردن انواع غذاها کاربرد بسزایی دارد. در قسمت بالای همزن حرفه ای کنوود ، مخلوط کن از جنس لاکی قابل نصب شدن می باشد.

    بیشتر
  • سرخ کن فیلیپس مدل HD9218 سرخ کن فیلیپس مدل HD9218 با توان ۱۴۲۵ وات و ظرفیت ۸۰۰ گرمی که دارد، امکان سرخ کردن، بریان و کباب کردن مواد غذایی همچون گوشت، سیب زمینی، مرغ، ماهی و سبزیجات را فراهم می سازد.

    بیشتر
  • آسیاب قهوه نیمه صنعتی آندیمند 022 از آسیاب‌های قهوه اتوماتیک و نیمه صنعتی به حساب می‌آید. این آسیاب با کیفیت ساخت بسیار بالا و امکان انتخاب درجه آسیاب، از گریندرهای حرفه‌ای و مناسب برای استفاده در کافه ها به حساب می‌آید.

    بیشتر
  • آسیاب قهوه نیمه صنعتی آندیمند 021 از آسیاب‌های قهوه اتوماتیک و نیمه صنعتی به حساب می‌آید.این آسیاب با کیفیت ساخت بسیار بالا و امکان انتخاب درجه آسیاب، از گریندرهای حرفه‌ای و مناسب برای استفاده در کافه ها به حساب می‌آید.

    بیشتر
  • تی‌پی لینک TD-W8961N یک مودم‌روتر +ADSL2 است که از 4 عدد پورت شبکه (RJ-45) برای اتصال به‌صورت باسیم، دو عدد آنتن برای اتصال بی‌سیم و یک عدد پورت RJ-11 برای اتصال خط تلفن بهره می‌برد.

    بیشتر
  • دوچرخه اسپورت 26 فوریور Forever دوچرخه اسپورت 26 فوریور Forever بدنه آلومینیوم مناسب استفاده شهری، توریستی و هیبرید Hybrid,Commuter دارای کمک دوشاخ جلو معمولی 21 دنده می باشد . انتخاب رنگ بر اساس کد بندی شده انتخاب کنید . کد 1 - کد 2 - کد 3 - کد 4 نکته : ارسال دوچرخه فقط از طریق تیپاکس می باشد 

    بیشتر
  • دوچرخه اسپورت میگر سایز Migeer 26 دوچرخه اسپورت میگر سایز Migeer 26 تنه آلیاژ فلز آهن مناسب استفاده شهری، توریستی و هیبرید Hybrid,Commuter دارای کمک دوشاخ جلو معمولی لوازم شیمانو تورنی 21 دنده می باشد . در صورت خرید از موجودی سوال تماس بگیرید  با توجه به موجودی زیر 5 دستگاه با توجه به اینکه پک کارخانه می باشد رنگ بصورت رندم ارسال می شود

    بیشتر
  • شیره خرما دارای خواص و مزایای بسیاری است و ارزش غذایی بالایی دارد، البته شیره خرما یک ماده غذایی بسیار مقوی است که به سلامت بدن و درمان برخی بیماری ها نیز کمک فراوانی می کند. فروش به صورت 1000 گرم می باشد که در صورت عدد بیشتر به منزله 2000 گرم به بالا می باشد

    بیشتر
  • جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713 جارو برقی مدل MC-CG713 از جاروبرقی‌های کیسه‌ای شرکت پاناسونیک Panasonic این دستگاه علاوه‌ بر بهره‌مندی از قدرت و کیفیت بالا از امکانات متعددی نیز برخوردار است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قابلیت دمنده اشاره کرد.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف