محصولات جدید

  • دستگاه اسپرسوساز دلونگی مدل EC850M دستگاهی بسیار کاربردی و مدرن برای تهیه انواع قهوه با حفظ کیفیت است. این مدل با بهره گیری فشار بخار 15 طراحی شرکت معتبر دلونگی مشتریان این شرکت و خریداران این محصول را کاملا راضی نگه می دارد. این مدل می تواند،

    بیشتر
  • پلوپز تفال مدل RK7088 یک محصول بسیار پیشرفته، با توان مصرفی و ظرفیت زیاد است که کارایی‌ های فراوانی دارد. این پلوپز، دارای ظرفیت 5 لیتر (10 پیمانه)، توان مصرفی 750 وات می باشد. که به همراه یک صفحه ‌نمایش LCD، طراحی و ساخته ‌شده است. همچنین جنس بدنه‌ی این محصول پلاستیک و ظرف آن سرامیک است.

    بیشتر
  • پلوپز 10 نفره تفال مدل RK8121 پلوپز RK8121 تفال یکی از محصولات با کیفیت عرضه شده به بازار است. ازمولتی کوکر 860 وات تفال با 45 عملکرد که دارا است میتوان به عنوان کامل ترین پلوپز نام برد.

    بیشتر
  • همزن کاسه دار دسینی مدل DS-505 محصولی خوش ساخت و منحصر به فرد با طراحی ارگونومیک است که با توان 250 وات تولید و عرضه شده. کاربری این مدل بسیار آسان بوده و از قابلیت تنظیم سرعت در سه حالت به همراه عملکرد توربو نیز بهره می برد.

    بیشتر
  • مخزن آب دستگاه اسپرسوساز نوا مدل 146 مخزن آب دستگاه اسپرسوساز نوا یکی از لوازم جانبی مورد استفاده برای اسپرسوسازهای نوا می‌باشد. گنجایش این مخزن آب 1.2 لیتر می ‌باشد و فقط مناسب برای دستگاه های اسپرسوساز نوا مدل NCM-146 قابل استفاده است.  

    بیشتر
  • پرتافیلتر اسپرسوساز نوا مدل NCM-146 پرتافیلتر اسپرسوساز نوا متناسب استفاده در قهوه ساز نوا مدل NCM-146 است. این پرتافیلترها کیفیتی دقیقا مشابه با پرتافیلتر اصلی دستگاه دارد .

    بیشتر
  • پرتافیلتر اسپرسوساز نوا مدل NCM-139 پرتا فیلتر اسپرسوساز نوا متناسب استفاده در قهوه ساز نوا مدل NCM-139 است. این پرتا فیلترها کیفیتی دقیقا مشابه با پرتا فیلتر اصلی دستگاه دارد .

    بیشتر
  • پرتافیلتر اسپرسوساز مباشی پرتافیلتر اسپرسوساز مباشی متناسب استفاده در قهوه سازهای مباشی مدل 2009 ،2010،2013،2015 است. این پرتافیلترها کیفیتی دقیقا مشابه با پرتافیلتر اصلی دستگاه دارد .

    بیشتر
  • آسیاب دستی قهوه چوبی  این آسیاب قهوه دارای تیغه های فلزی است که قهوه را به خوبی آسیاب می کند. جنس بدنه ی این آسیاب از چوب ساخته شده است که ظاهری زیبا به آن می بخشد. این آسیاب در چندین درجه به صورت دستی قابل تنظیم است.هنگامی که شما قهوه را با آسیاب دستی آسیاب می کنید عطر قهوه در فضا پخش شده و حس شادابی به شما می بخشد.

    بیشتر
  • دوچرخه سایز 26 تایر پهن بزرگ BENSHI دوچرخه سایز 26 تایر پهن بزرگ BENSHI بسیار شیک و جوان پسند با پلت فرم جدید که نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کندبه دلیل تایرهای بزرگ ، سواری بسیار نرمی دارد.دارای رینگ آلومینیومی 7 دنده و با ترمز های دیسکی می باشد.

    بیشتر
  • دوچرخه اسپورت مایگر سایز Migeer 29 دوچرخه اسپورت مایگر سایز Migeer 29 تنه آلیاژ فلز مناسب استفاده شهری، توریستی و هیبرید Hybrid,Commuter دارای کمک دوشاخ جلو معمولی لوازم شیمانو تورنی 21 دنده می باشد . رنگ موجودی : در قسمت توضیحات در سبد خرید نوع رنگ بنویسید در صورتی که نوع رنگ ذکر نشود بصورت رندم ارسال می شود . طوسی آبی طوسی نارنجی طوسی سبز طوسی قهوه ای

    بیشتر
  • همزن برقی مباشی مدل ME-SBM1105 با قدرت 1200 وات و 6 تنظیم سرعت برای میکس کردن انواع غذاها کاربرد بسزایی دارد. در قسمت بالای همزن حرفه ای مباشی ، مخلوط کن از جنس لاکی قابل نصب شدن می باشد.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف