پرفروش ترین‌ ها

  • پیچر شیر 550 میلی لیتری Milk Pitcher 550ml پیچر شیر 550 میلی لیتری دارای مقدار اندازه گیری بر روی بدنه است پیچر به ظرف مخصوص تهیه کف شیر گفته می‌شود که برای استفاده در زیر نازل بخار اسپرسو سازها تعبیه شده است.

    بیشتر
  • آسیاب قهوه برقی نیمه صنعتی مدل 018 آسیاب قهوه برقی نیمه صنعتی مدل 018 توانایی آسیاب کردن قهوه بصورت یکدست در درجه های مختلف دارای کیفت ساخت بسیار بالاست آسیاب قهوه برقی مدل 018  برای کافه ها و مناسب مصارف خانگی طراحی شده است و مجهز به درجه برای تنظیم زبری و نرمی پودر قهوه است.

    بیشتر
  • ماگ فنجان دوتایی قاشق دار سرامیکی استارباکس ماگ فنجان دوتایی قاشق دار  استارباکس جنس این فنجان دوتایی از سرامیک بوده که دارای دو عدد قاشق از می باشد. طراحی خلاقانه این محصول به گونه ای است که نظر هر مخاطب را به خود جلب کرده است.

    بیشتر
  • جنس : استیل محل قرارگیری شعله پلوپز : وسط گرم‌کن : دارد

    بیشتر
  • دانه قهوه روبوستا چری که به صورت مدیوم و دارک رُست شده است دارای طعم ملایم و طعم تلخ مناسب برای انواع قهوه ها مانند قهوه اسپرسو... است.

    بیشتر
  • دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی مدل ME-ECM2015 دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی مدل 2015 با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب است. اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی مدل 2015  با فشار بخار 20 بار و با ظرفیت توان 1100 وات مجهز به نشانگر درجه حرارت، سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف...

    بیشتر
  • اسپرسوساز نیمه صنعتی بارنی Barni CM6866 اسپرسوساز خانگی بارنی مدل Barni CM6866 یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی با فشار بخار 20 بار و قدرت توان مصرفی 1350 وات مناسب مصارف خانگی و یا کافی شاپ ها است قهوه ساز بارنی مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم با تولید 20 بار فشار استفاده می‌شود.

    بیشتر
  • اسپرسوساز نوا 139 NOVA Model اسپرسوساز نوا 139 NOVA با طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است.اسپرسو ساز نوا با قدرت بخار 15 بار یک قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود.

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینو ساز جیپاس GEEPAS GCM6108 اسپرسوساز جیپاس با فشار بخار 15 بار  با قدرت توان مصرفی 960 الی 1140 واتطراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک و قادر است روزانه 20 فنجان اسپرسو تولید کند .  اسپرسوساز و کاپوچینو...

    بیشتر
  • مخزن آب دستگاه اسپرسوساز نوا مخزن آب دستگاه اسپرسوساز نوا یکی از لوازم جانبی مورد استفاده برای اسپرسوسازهای نوا می‌باشد. گنجایش این مخزن آب 1.2 لیتر می‌باشد و فقط مناسب برای دستگاه های اسپرسوساز نوا مدل های 140، 148 و 149 قابل استفاده است.  

    بیشتر
  • فنجان دوتایی قاشق دار سرامیکی فنجان دوتایی قاشق دار جنس این فنجان دوتایی از سرامیک بوده که دارای دو عدد قاشق از جنس پلاستیک می باشد. طراحی خلاقانه این محصول به گونه ای است که نظر هر مخاطب را به خود جلب کرده است. رنگی که برای این فنجان به کاربرده شده رنگ زرد نشانه شادابی است.

    بیشتر
  • اسپرسوساز بارنی  Barni BN-99932 قهوه ساز بارنی Barni یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است قهوه ساز بارنی مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم با تولید 19 بار فشار استفاده می‌شود.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف