پرفروش ترین‌ ها

  • نقد و بررسی جاروبرقی پاناسونیک مدل mc-cg715 جاروبرقی پاناسونیک مدل 715 علاوه بر قدرت و زیبایی در طراحی از امکانات متعددی نیز برخوردار است که از مهم‌ ترین آن‌ ها می‌توان به قابلیت دمنده اشاره کرد. 

    بیشتر
  • تنور برقی خانگی ساچی مدل NL-RM-1855 دستگاهی جالب و کارآمد برای کسانی است که به دنبال تهیه‌ غذاهای متنوع هستند. این تنور درواقع یک سطح داغ محدب سایز 40 سانتیمتر است که می‌توان خمیر را روی آن پهن کرد تا نان تهیه شود.

    بیشتر
  • گوشت کوب برقی نوا مدل NHB-106FP3 این توانایی را به شما می‌ دهد که گوناگونی بیشتری به منوی غذایی خود بدهید و با سهولت و سرعت فرایند آماده ‌سازی مواد اولیه‌ غذا و دسر، تجربه‌ و لحظات آشپزی شیرین‌ تری داشته باشید.

    بیشتر
  • میوه خشک کن نوا مدل NFS-9009FD از جمله میوه خشک کن های برقی هستند اگر اهل سالم‌ خوری هستید و معمولا با تنقلاتی مثل چیپس و میوه ته دلتان می‌گیرد تهیه و نوش جان کنید.

    بیشتر
  • دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی مدل 2019 با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب است. اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی مدل 2019  با فشار بخار 15 بار و با ظرفیت توان 1100 وات مجهز به نشانگر درجه حرارت، سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

    بیشتر
  • دانه قهوه مولیناری مدل کوالیتا روسو دانه قهوه مولیناری مدل کوالیتا روسو یک بسته‌ی 1 کیلوگرمی شامل ترکیبی از دانه‌های روبوستا و عربیکا می‌باشد. درصد بیشتر این ترکیب را قهوه روبوستا تشکیل می‌دهد. از خصوصیات این مدل می‌توان به غلظت بسیار زیاد همراه با تلخی فراوان اشاره کرد.

    بیشتر
  • ماسک پارچه ای نانو مشکی و سفید بدون کشسان در قسمت گوش مناسب کودکان ماسک پارچه ای نانو قابل شستشو کیفیت دار که می‌تواند از انتقال ویروس‌ها و ذرات ریز آلاینده به بدن افراد جلوگیری کند. زمان ماندگاری استفاده از ماسک : 3 ماه مناسب کودکان سنین 4 الی 8 ساله رنگ مشکی 

    بیشتر
  • دوچرخه اسپورت میگر سایز Migeer 26 دوچرخه اسپورت میگر سایز Migeer 26 تنه آلیاژ فلز آهن مناسب استفاده شهری، توریستی و هیبرید Hybrid,Commuter دارای کمک دوشاخ جلو معمولی لوازم شیمانو تورنی 21 دنده می باشد . در صورت خرید از موجودی سوال تماس بگیرید  با توجه به موجودی زیر 5 دستگاه با توجه به اینکه پک کارخانه می باشد رنگ بصورت رندم ارسال می شود

    بیشتر
  • آسیاب دستی قهوه چوبی  این آسیاب قهوه دارای تیغه های فلزی است که قهوه را به خوبی آسیاب می کند. جنس بدنه ی این آسیاب از چوب ساخته شده است که ظاهری زیبا به آن می بخشد. این آسیاب در چندین درجه به صورت دستی قابل تنظیم است.هنگامی که شما قهوه را با آسیاب دستی آسیاب می کنید عطر قهوه در فضا پخش شده و حس شادابی به شما می بخشد.

    بیشتر
  • پلوپز 10 نفره تفال مدل RK8121 پلوپز RK8121 تفال یکی از محصولات با کیفیت عرضه شده به بازار است. ازمولتی کوکر 860 وات تفال با 45 عملکرد که دارا است میتوان به عنوان کامل ترین پلوپز نام برد.

    بیشتر
  • تبلت دانش آموزی ای تاچ مدل A13تعداد سیم کارت : یک سیم کارت حافظه داخلی : 16 گیگابایت رم : 1 گیگابایت رزولوشن دوربین : 5.0 مگاپیکسل شبکه های ارتباطی :2G,3G,4G

    بیشتر
  • اسپرسوساز دلونگی Delonghi مدل EC9 دستگاهی با کیفیت است و بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است. توان آن 800 وات و خروجی بخار آن 3.5 بار است. این دستگاه امکان تهیه اسپرسو، کاپوچینو و کف ‌شیر را دارد. در سمت چپ دستگاه یک دکمه برای روشن و خاموش کردن آن وجود دارد و دستگاه دارای دو نازل خروجی قهوه و سینی چکه‌گیر است؛ سینی چکه‌گیر قطرات قهوه‌ای...

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف