پرفروش ترین‌ ها

  • چایساز دسینی مدل Dessini 8008 چایساز مدل 8008 یکی دیگر از چای ساز های جدید شرکت دسینی می باشد این چای ساز دارای توان 2200 می باشد که کتری و قوری این چای ساز به ترتیب دارای ظرفیت 2 لیتر و 1.2لیتر می باشد. 

    بیشتر
  • زودپز پلوپز برقی همه کاره جیپاس Geepas زودپز، پلوپز کاره جیپاس یک نام قدیمی و با اصالت در بین پلوپزهای موجود در بازار می باشد که سالهاست با همان شکل و شمایل قدیمی و بدون تغییر مانده و امروزه بیشتر به عنوان کالای قدیمی و با اصالت شناخته می شود، این پلوپز با کیفیت خوب و کاربرد ساده و آسان برای تمامی خانواده هاست .

    بیشتر
  • ماشین اصلاح موزر LI+PRO915 ماشین اصلاح موزر LI+PRO915 دارای تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ است ماشین اصلاح Li Pro ساخته شده توسط شرکت موزر Moser می‌تواند موهای سر و صورت را کوتاه کند.

    بیشتر
  • اسپرسوساز مباشی مدل mebashi 1007 دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز مدل mebashi 1007 با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب است. اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی مدل 1007  با فشار بخار 19 بار و با ظرفیت توان 1050 وات مجهز به نشانگر درجه حرارت، سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود

    بیشتر
  • آسیاب قهوه نیمه صنعتی n900 آسیاب قهوه n900 در دسته‌ی آسیاب‌های نیمه صنعتی قرار می‌گیرد. این آسیاب قهوه دارای توانی معادل 360 وات است و برای مصارف متوسط و کم مناسب می‌باشد. عملکرد آسیاب قهوه n900 دارای 8 درجه تنطیم بصورت دستی بوده و دارای دوزر ( محفظه‌ی قهوه آسیاب شده ) می‌باشد.

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینوساز مایر مدل Espresso Maier MR110 قهوه ساز مایر مدل 110 با فشار بخار 20 بار طراحی عالی يك دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردی برای مصارف خانگی و يا كافه های كوچك است. اسپرسو ساز مایر 110 با قدرت بخار 20 بار يك قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود. اسپرسوساز مایر مناسب مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است .

    بیشتر
  • دستگاه اسپرسوساز کی لایو مدل EK-CM12D با گرمای عالی نشان دهنده قدرت بسیار خوب است. اسپرسوساز کی لایو مدل EK-CM12D با فشار بخار ۱۵ بار و با ظرفیت توان ۸۵۰ وات مجهز به نشانگر فشار پمپ ،سیستم قطع دستی و نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

    بیشتر
  • نان پز و پیتزاپز دی اس پی DSP تنور نان پز و پیتزا پز برقی دی اس پی DSP سایز صفحه 30 سانتیمتر  وقدرت توان مصرفی 1800 وات یک محصول کاربردی و جدید است که برای مصارف خانگی و محیط داخلی ساخته شده است تا بتوانید به راحتی نان و پیتزا تازه و دلخواه خود را در منزل تهیه فرمایید. این دستگاه برای پخت نان طراحی شده که نوعی نان مسطح می باشد که روی تابه فلزی تخت پخته می...

    بیشتر
  • همزن برقی مباشی مدل ME-HM8003 همزن برقی مباشی مدل ME-HM8003 با قدرت 250 وات عملکرد توربو یکی از لوازمی است که امروزه استفاده های فراوانی در آشپزخانه دارد، تا حدی که می توان گفت که در صورت نداشتن آن تقریبا جای خالی اش در آشپزخانه به شدت حس می شود.

    بیشتر
  • دوچرخه سایز 26 تایر پهن بزرگ BENSHI دوچرخه سایز 26 تایر پهن بزرگ BENSHI بسیار شیک و جوان پسند با پلت فرم جدید که نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کندبه دلیل تایرهای بزرگ ، سواری بسیار نرمی دارد.دارای رینگ آلومینیومی 7 دنده و با ترمز های دیسکی می باشد.

    بیشتر
  • پلوپز 10 نفره تفال مدل RK9018 با طراحی زیبا و ارگونومیک، دستیار آشپزی هوشمند برای پخت و پز غذاهای متنوع و ایده آلی محسوب می شود. 

    بیشتر
  • توان مصرفی 250 وات جنس پره استیل عملکرد توربو دارد

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف