پرفروش ترین‌ ها

  • دستگاه بخور آب سرد قادر است با پراکنده کردن ذرّات آب مقدار زیادی یون‌های منفی را در فضا منتشر کند و برای شما حالت آرامش و راحتی کنار دریا یا حضور در منطقه سرسبز و جنگلی را شبیه سازی می‌کند.

    بیشتر
  • میوه و سبزی خشک کن آنالوگ دسینی مدل 1000 قادر به خشک کردن انواع میوه ها، صیفی جات و گل هاست. ضخامت مناسب به منظور خشک‌ نمودن مواد مصرفی حدود ۵ میلی متر است. 

    بیشتر
  • دستگاه میوه خشک کن Fuma fu-731 مجهز به جریان هوای گرم و حرارت ایده آل برای خشک کردن سریع تر میوه های شما در هر فصلی از سال می باشد بدون آنکه محدودیتی در اجرای این کار به وجود بیاورد. میوه خشک کن Fuma fu-731 مجهز به 5 سینی ویژه برای قرار دادن راحت تر انواع میوه ها مانند سیب/ آناناس/ زخال اخته و حتی انگور و دیگر میوه های مختلف می باشد.

    بیشتر
  • اسپرسوساز و قهوه ساز مباشی مدل ECM2004 اسپرسوساز و قهوه ساز مباشی مدل ECM2004 با فشار بخار 3.5 بار  نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب قهوه ساز مباشی است. قهوه ساز مباشی مدل ECM2004 مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده میشود.در مدل قهوه ساز مباشی نازل بخار قابل چرخش طراحی شده است . اسپرسو ساز...

    بیشتر
  • ساندویچ ساز کنوود KENWOOD دو کاره مدل SM-740 ساندویچ ساز کنوود KENWOOD دو کاره مدل SM-740 قابلیت تهیه انواع ساندویچ ها از قبیل ساندویچ های توست شده ، صفحه گریل برای انواع کباب ها ، توان  1300 وات دارای 4 عدد خانه مربع شکل به صورت دوبل (8 عدد خانه مثلثی) برای تهیه ساندویچ می باشد 

    بیشتر
  • غذا‌سازفیلیپس مدل  HR7778 غذا‌ساز فیلیپس مدل  HR7778، محصولی با ظرفیت و کیفیت ساخت بالا، توان مصرفی مناسب و قابلیت‌ های ویژه است که برای هر آشپزخانه‌، بهترین گزینه به‌ حساب می‌ آید. در نظر داشته باشید فیلیپس شرکتی هلندی است که بیش از یک قرن سابقه‌ دارد.

    بیشتر
  • کتری برقی استیل طرح دسینی DESSINI  کتری برقی استیل طرح دسینی مدل KD990 جز محصولات برقی پر طرفدار هستند، چرا که امکان جوش آمدن فوری آب برای مصارف شخصی و مهمانی ها را فراهم می نماید.  کتری برقی دسینی مدل KD990 دارای بدنه تمام استیل ضد زنگ با دسته،درب و پایه پلاستیک مخصوص می باشد.

    بیشتر
  • کتری برقی طرح تفال TEAFAELL کتری برقی طرح تفال از شکیل ترین و با کیفیت ترین کتری های برقی است. قسمت داخلی این کتری تمام استیل است و روکش بدنه آن ضد سوختگی و حرارت می باشد که جنس آن پلاستیکی بوده و در رنگ بندی های بسیار زیبا موجود است.

    بیشتر
  • دستگاه کره گیر  و دوغ زن خانگی 13 لیتری کره گیر و دوغ زن خانگی موتور تایوانی 13 لیتری ساخت ایران با قدرت توان مصرفی 36 وات بصورت برقی و رومیزی طراحی شده و از کیفیت بالایی برخوردار است، کره گیر و دوغ زن خانگی از جدیدترین تکنولوژی جهانی بهره گیری نموده و مصرف کنندگان می توانند با استفاده از این دستگاه دوغ و کره ای لذیذ از ماست تهیه کنند.

    بیشتر
  • میوه گرمسیری خارک نوع بریمی خارک میوه درخت نخل است که پس از طی مراحلی خرما می شود. اما میوه نخل در این مرحله خارک (kharak) نام دارد. به میوهٔ نرسیده خرما، «خارَک» یا «خرک» یا کنگ (و در زبان عربی، «حبابوک») گفته می‌شود. هزینه کرایه پستی بصورت پسکرایه و هر کیلوگرم تا درب منزل یا محل کار 2500 تومان می باشد .

    بیشتر
  • چای ساز دسینی مدل Dessini 9009 Tea Maker چای ساز دسینی Dessini 9009 Tea Maker با کیفیت بالا و دوام زیاد ظاهری شیک و زیبا به نمای آشپزانه شما می دهد. این چای ساز یک چای ساز افقی است یعنی کتری و قوری در راستای هم قرار دارند.این محصول دارای ظرفیت کتری استیل 2.0 و گنجایش قوری 1 تا 1.5 لیتر می باشد

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینو ساز مباشی مدل 2013 اسپرسوساز مباشی با فشار بخار 15 بار  با قدرت توان مصرفی 960 الی 1140 وات طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است  اسپرسوساز و کاپوچینو ساز مباشی در بازار ایران یکی از قوی ترین و پرطرفدارترین اسپرسوسازهای مصارف خانگی و حتی در...

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف