پرفروش ترین‌ ها

  • پاپ کورن ساز یا پفیلا ساز هانوور مدل ۱۰۲۶ دارای توان ۱۲۰۰ وات پس از روشن شدن دستگاه با جابه جایی هوای داغ داخل محفظه ذرت ها را تبدیل به پفیلا می کند. پاپ کورن تهیه شده بزرگ و سبک شده و بر اثر چرخش هوا به برون دستگاه هدایت می گردد.

    بیشتر
  • قهوه لاوازا پودری Qualita Rossa ( دو عددی ) قهوه لاوازا کوالیتا روزا پودری محصولی از شرکت پر آوازه  لاوازا ایتالیا می باشد که در بسته بندی 2 عدد قهوه 250 گرمی به بازار عرضه می شود . این محصول ترکیبی از قهوه های عربیکا و روبوستا آمریکای جنوبی و آفریقا می باشد و دارای نت و ویژگی های عطری و طعمی شکلاتی بوده و روست آن مدیوم (متوسط ) و تلخی آن نیز متوسط می باشد .

    بیشتر
  • همزن برقی سه کاره دسینی Dessini 777 Hand Mixer 1200W اين همزن برقی مدل 777 دارای موتور پرقدرت (با ۸سرعت مختلف در گردش) می باشد همزن Dessini دارای ۴ پره به همراه دو ميله همزن براحتی بر روی بدنه اصلی نصب گرديده و قابل استفاده برای كاربردهای مختلف می باشد.

    بیشتر
  • زیر تمپری جنس نرم سیلیکونی مناسب برای کافی شاپ داران و یا باریستا ها که به آنها این امکان را خواهد داد تا با خیال راحت و بدون اینکه نگران خط و خش افتادن و یا کثیف شدن سطح تمپر خود باشند آن را در جایگاه مناسب خود قرار دهند . 

    بیشتر
  • شیوه نگهداری: در جای خشک و خنک و بهتر است در ظرف درب بسته نگهداری گردد . مناسب برای: اسپرسو ساز برقی _ موکا پات گازی - انواع دستگاههای دم آوری گرم و سرد محصول به صورت دانه و در پاکت بهداشتی ظرفیت 500 گرمیقهوه بصورت لایت و مدیوم موجود است .لایت رست : قهوه‌هایی با رنگ روشن، تقریبا بدون روغن، طعمی ملایم که اسیدیته زیادی نیز دارند. شکافت...

    بیشتر
  • شیوه نگهداری: در جای خشک و خنک و بهتر است در ظرف درب بسته نگهداری گردد . مناسب برای: اسپرسو ساز برقی _ موکا پات گازی - انواع دستگاههای دم آوری گرم و سرد محصول به صورت دانه و در پاکت بهداشتی ظرفیت 500 گرمیقهوه بصورت لایت و مدیوم موجود است .لایت رست : قهوه‌هایی با رنگ روشن، تقریبا بدون روغن، طعمی ملایم که اسیدیته زیادی نیز...

    بیشتر
  • ظرفیت مخزن 380 میلی لیتر جنس بدنه پلاستیک + ABS دارای بند و استفاده به صورت پرتابل و قابل حمل سبک و قابل حمل برای استفاده خارج از منزل ، محل کار ، کمپ ، کوه و … باتری قابل شارژ برای استفاده طولانی ، بدون نیاز به پریز برق تیغه های تیز با چرخش مورب برای مخلوط کردن سریع قطعات میوه قابل شارژ با انواع دستگاه هایی که دارای درگاه USB هستند مانند...

    بیشتر
  • کاربرد 3 پایه موبایل هم به عنوان نگهدارنده موبایل و هم به عنوان نگهدارنده مونوپاد به صورت افقی بر روی زمین می باشد .

    بیشتر
  • اسپرسو ساز حرفه ای مدل 7189 FRIGIDAIRE قهوه اسپرسو ساز حرفه ای مدل 7189 FRIGIDAIRE با بدنه ی زیبای تمام استیل ضد زنگ دارای سینی چکه ای حرکتی است که به راحتی قابل تمیز کردن است . فشار پمپ این دستگاه 15 بار و مناسب مصارف خانگی و کافه های کوچک می باشد .

    بیشتر
  • کتری برقی  استیل سانی Sunny کتری برقی استیل سانی Sunny با توان قدرتی 1800 وات از شکیل ترین و با کیفیت ترین کتری های برقی است. قسمت بیرونی این کتری تمام استیل است 

    بیشتر
  • دستگاه اسپرسوساز نوا مدل Nova 132 دستگاه اسپرسوساز نوا مدل Nova 132 با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب است. اسپرسوساز نوا مدل Nova 132  با فشار بخار 15 بار و با ظرفیت توان 1100 وات مجهز به نشانگر درجه حرارت، سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

    بیشتر
  • آسیاب قهوه برقی کالیتا Kalita C150 توانایی آسیاب کردن قهوه بصورت یکدست با 8 مرحله درجه های مختلف دارای کیفت ساخت بسیار بالا از ویژگی های مهم این آسیاب پودر کردن قهوه به صورت نرم است.با خرید این آسیاب شما دارای یک آسیاب با دوام و کارایی بسیار بالا و بسیار کم صدا هستید .

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف