محصولات جدید

  • اسپرسوساز ساتلیت مدل SATELLITE BM-140 این دستگاه با فشار بخار 20 بار و قدرت توان مصرفی 1100 وات گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب ساتلیت است. ساتلیت مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

    بیشتر
  • تمپر قهوه حرفه ای سایز 58 میلی‌متر برای دستگاههای اسپرسو ساز صنعتی طراحی و ساخته شده است. کف فلزی تمپر قهوه از جنس استیل  و دسته ی آن از چوب درخت گردو و چنار ساخته ساخته شده است و دارای استحکام بسیار زیاد و جذابیتی فوق العاده است .

    بیشتر
  • اسپرسوساز روبوستا robusta این دستگاه با فشار بخار 15 بار و قدرت توان مصرفی 850 وات گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب روبوستا است. روبوستا مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود. این دستگاه مناسب مصارف خانگی و کافه های کوچک می باشد .

    بیشتر
  • قهوه ساز و اسپرسوساز فوما ژاپن با فشار بخار 20 بار FUMA FU-1520 طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است.اسپرسو ساز فوما با قدرت بخار 20 بار و توان مصرفی 850 وات یک قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود.

    بیشتر
  • قهوه ساز و اسپرسوساز هانوور آلمان HANNOVER HEM003 طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است.اسپرسو ساز هانوور با قدرت بخار 18 بار و توان مصرفی 1800 وات یک قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود.

    بیشتر
  • قهوه ساز دلونگی که ترکیبی است از یک اسپرسو ساز پمپ دار و همچنین قهوه ساز فرانسه با طراحی عالی که هردو قهوه را با بهترین کیفیت برای شما آماده می کند. فشار ۱۵ بار پمپ قسمت اسپرسو و همچنین فیلتر مخصوص آن کیفیت اسپرسو و کرم عالی آن را تضمین می کند. با سیستم کاپوچینو ساز و نازل بخار حرفه ای آن همچون یک باریستا قادر خواهید بود فوم شیر را تهیه نمایید.

    بیشتر
  • آسیاب قهوه گتر « Gater » دارای تیغه های سرامیکی است که قهوه را به خوبی آسیاب می کند. جنس بدنه ی این آسیاب از پلکسی، پلاستیک و دسته‌ی آن از فلز استیل ساخته شده است که ظاهری زیبا به آن می بخشد.

    بیشتر
  • آسیاب قهوه برقی مدل COFFEE MILL 0005 + ویدیو توانایی آسیاب کردن قهوه بصورت یکدست در درجه های مختلف دارای کیفت ساخت بسیار بالاست آسیاب قهوه برقی مدل 0005  برای کافه های کوچک و استفاده ی خانگی طراحی شده است و مجهز به 16 درجه برای تنظیم زبری و نرمی پودر قهوه است.

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی 2003 اسپرسو ساز و کاپوچینو ساز خانگی مباشی با فشار بخار 15 بار  قابل استفاده در منزل و محل کار دارای نازل بخار برای تهیه فوم شیر برای کاپوچینو و ... 

    بیشتر
  • گوشی موبایل سامسونگ Mobile SAMSUNG E1205 در رده گوشی های ساده می باشد در سال 2012 معرفی شد و از یک سیم کارت پشتیبانی می کند. وزن تقریبی این گوشی در حدود 65 گرم می باشد و از صفحه نمایش 1.5 اینچی با تراکم پیکسلی متوسطی برخوردار است. این گوشی از امکانات اولیه موبایل برخوردار می باشد و فاقد دوربین و حافظه داخلی می باشد.

    بیشتر
  • طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است.اسپرسو ساز سینبو با قدرت بخار ۱۵ بار یک قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود.

    بیشتر
  • اسپرسوساز قدرتمند دلمونتی با فشار بخار 15 بار  طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است.اسپرسو ساز دلمونتی با قدرت بخار ۱۵ بار یک قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف