محصولات جدید

  • قهوه ساکوالا SAQUELLA espresso - 100% ARABICA قهوه ساکوالا مدل 100 درصد عربیکا ترکیبی عالی با بهترین درصد‌ها از دانه‌های قهوه عربیکای کشت شده در مناطق آمریکای مرکزی ، کلمبیا ، گواتمالا و هندوراس است که دارای طعم ملایم و ترشی کم و البته دلپذیر قهوه عربیکاست.

    بیشتر
  • قهوه ساکوالا مدل اسپرسو دیکاف قهوه ساکوالا مدل اسپرسو دیکاف  ( SAQUELLA Espresso Dekaf ) قهوه خوش عطری است با طعم قوی که البته 97% عاری از کافئین است و برای افرادی که به کافئین حساس هستند و یا بیماری خاصی دارند بسیار ایده آل است.  ساکوالا در بسته بندی 250 گرمی و به صورت پودر عرضه می‌شود.

    بیشتر
  • پلوپز RH-289 همیلتون برای پخت پلوهای ۸ نفره می باشد که چندین عملکرد دارد . شما می توانید با داشتن یک پلوپز RH-289 همیلتون چندین عملکرد را داخل آشپزخانه خود استفاده کنید . به جای کلیه دستگاه های  آرام پز ، ماست بند ، گرم کردن مجدد غذا ، کیک پز و … می توان از پلوپز RH-289 همیلتون استفاده کرد 

    بیشتر
  • سبزی خردکن 4 کیلویی دسینی برای مصارف خانگی و هم چنین آشپزخانه ها و اغذیه فروشی ها می باشد. طراحی دستگاه به گونه ای است که از ایمنی بالایی برخوردار می باشد. به این صورت که به دلیل قرار گیری مجموعه موتور دستگاه بر روی درب، موتور هرگز تماسی با آب سبزیجات ندارد. پس از استفاده می توان مخزن را از موتور دستگاه جدا نموده و به سهولت شستشو نمود.

    بیشتر
  • غذاساز فیلیپس Philips مدل HR7628 با توان 650 وات قابلیت های متنوعی را در اختیار قرار می دهد. این دستگاه مجهز به دو سرعت و هم چنین عملکرد پالس است که متناسب با نوع مواد غذایی و نوع عملکرد دستگاه می توان سرعت مناسب را انتخاب نمود. با استفاده از دکمه ی انتخاب گر واقع بر روی بدنه می توان سرعت مناسب را انتخاب نمود. ظرفیت ظرف غذاساز1.5 لیتر می باشد. این ظرف...

    بیشتر
  •  غذاساز FPM270 کنوود دارای بدنه ی زیبا و با کیفیتی است که از طراحی مناسبی نیز برخوردار است . غذا ساز 28 کاره ی کنوود دارای مخزن غذاسازی به ظرفیت 2.1 لیتر است و همچنین مخلوط کن این غذاساز 1.2 لیتر ظرفیت دارد . توان مصرفی 750 وات و جنس شیشه ای نشکن پارچ مخلوط کن از دیگر ویژگی های اسن غذاساز همه فن حریف به شمار می رود که از آن یک دستگاه با کیفیت و با...

    بیشتر
  • آبمیوه گیری 4 کاره بوش مدل BSSJ3880 یکی از جدیدترین مدل های این شرکت است که توانایی انجام 4 کار مختلف از جمله آبمیوه گیری ،خرد کن ،آسیاب کن و مخلوط کن را داراست. آبمیوه گیری 4 کاره بوش پر استفاده در آشپزی که بجای اینکه 4 دستگاه مختلف و 4 هزینه جداگانه پرداخت کنین همه کارها را با این محصول بسیار با کیفیت انجام دهید.

    بیشتر
  • اعصاب سنج یک بازی تمرکزی هیجان انگیز برای تمام سنین است. این دستگاه دارای باطری قلمی،چراغ و آلارم می باشد .کودک در حین بازی باید دسته را طوری دور میله حرکت دهد که دسته هیچ تماسی با میله نداشته باشد. در صورت برخورد دسته با میله،چراغ روشن شده و آلارم صدا می دهد وبازی باید از اول شروع شود.

    بیشتر
  • آبمیوه گیری 4 کاره دیجیتال همیلتون HAMILTON مدل JH-154 با موتور پر قدرت 800 واتی دستگاهی با استفاده آسان و کارایی مناسب جهت مصارف خانگی است که به کمک آن می توانید انواع مختلف میوه را به راحتی آب گرفته یا مواد غذایی مختلف را مخلوط و آسیاب نمایید.

    بیشتر
  • آبمیوه گیری JH-151 همیلتون 4 عملکرد آسیاب کن ، خرد کن ، آبمیوه گیری ، مخلوط کن را در خود جای می دهد . آبمیوه گیری JH-151 همیلتون از جنس استیل ضد زنگ می باشد که این امر تمیز کردن این دستگاه را آسان می نماید . 

    بیشتر
  • آبمیوه گیری 4 کاره همیلتون Hamilton مدل JH-149 با موتور قدرتمند 800 واتی دستگاهی همه فن حریف برای مصارف خانگی است که علاوه بر آبمیوه گیری به عنوان خردکن، مخلوط کن و آسیاب کاربرد دارد.

    بیشتر
  • قایق بادی قایق بادی اینتکس از مواد PVC بسیار با کیفیتی تهیه شده است این محصول برای استفاده در آبهای خروشان و یا آرام ساخته شده است . قایق بادی  INTEX بسیار مناسب برای ماهیگیری و تفریح و سرگرمی برای استفاده در استخر ها و آب های خروشان و آرام می باشد .

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف