محصولات جدید

  • اسپرسوساز و کاپوچینوساز هانوور مدل hannover 1645 دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز هانوور مدل 1645 با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب است. اسپرسوساز و کاپوچینوساز هانوور مدل 1645  با فشار بخار 15 بار و با ظرفیت توان 1050 وات مجهز به نشانگر درجه حرارت، سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و...

    بیشتر
  • پیچر شیر 550 میلی لیتری Milk Pitcher 550ml پیچر شیر 550 میلی لیتری دارای مقدار اندازه گیری بر روی بدنه است پیچر به ظرف مخصوص تهیه کف شیر گفته می‌شود که برای استفاده در زیر نازل بخار اسپرسو سازها تعبیه شده است.

    بیشتر
  • پیچر شیر 350 میلی لیتری Milk Pitcher 350ml پیچر شیر 350 میلی لیتری دارای مقدار اندازه گیری بر روی بدنه است پیچر به ظرف مخصوص تهیه کف شیر گفته می‌شود که برای استفاده در زیر نازل بخار اسپرسو سازها تعبیه شده است.

    بیشتر
  • قهوه ساز فلر Feller مدل CM 208 قهوه ساز فلر با قدرت توان مصرفی 800 وات دارای مخزن آب 1.2 لیتری از طراحی جالبی برخوردار است. قهوه ساز مدل CM 208 B/W  را به سیستم گرم نگهدار مجهز کرده است .

    بیشتر
  • آسیاب قهوه مخزن دار گتر Gater Coffee Bean Grinder آسیاب دستی Gater شیشه ای مناسب آسیاب دان قهوه برای دوستانی است که می خواهند در زمان دم کردن قهوه ,قهوه شان بصورت تازه آسیاب شود و دارای عطر و تازگی باشد

    بیشتر
  • چایی ساز مایر مدل MR-1944 چای ساز وسیله ای است که برای دم کردن چای و گرم نگه داشتن آن استفاده می شود. چای ساز دارای یک قوری و کتری می باشد، کتری که به وسیله ی المنت داخلی گرم می شود و قوری که بر روی صفحه ی گرم نگهدارنده قرار می گیرد. 

    بیشتر
  • چای ساز پیرکس کنوود مدل KW-3366 چای ساز وسیله ای است که برای دم کردن چای و گرم نگه داشتن آن استفاده می شود. چای ساز دارای یک قوری و کتری می باشد، کتری که به وسیله ی المنت داخلی گرم می شود و قوری که بر روی صفحه ی گرم نگهدارنده قرار می گیرد. 

    بیشتر
  • چای ساز ووگاتی مدل VE-35 چای ساز وسیله ای است که برای دم کردن چای و گرم نگه داشتن آن استفاده می شود. چای ساز دارای یک قوری و کتری می باشد، کتری که به وسیله ی المنت داخلی گرم می شود و قوری که بر روی صفحه ی گرم نگهدارنده قرار می گیرد. 

    بیشتر
  • غذا‌سازفیلیپس مدل  HR7778 غذا‌ساز فیلیپس مدل  HR7778، محصولی با ظرفیت و کیفیت ساخت بالا، توان مصرفی مناسب و قابلیت‌ های ویژه است که برای هر آشپزخانه‌، بهترین گزینه به‌ حساب می‌ آید. در نظر داشته باشید فیلیپس شرکتی هلندی است که بیش از یک قرن سابقه‌ دارد.

    بیشتر
  • سرخ کن فیلیپس مدل Philips Daily Collection HD9216 AirFryer سرخ کن فیلیپس مدل 9216 یک سرخ کن رژیمی ساده هست بدون صفحه دیجیتال و یا لمسی با کیفیت کاری فوق العاده ، برای این سرخ کن فقط کافی است یک اسپری روغن بر روی غذا بگیرید .

    بیشتر
  • سرخ‌ کن فیلیپس مدل HD9238 سرخ‌ کن فیلیپس مدل HD9238 یکی از سرخ کن‌های سری Airfyer شرکت فیلیپس است که زیبایی و کارایی را باهم دارد. این سرخ‌کن با ظاهری مشکی و براق بسیار زیباست و دسته‌ی قرمزرنگ آن این زیبایی را بسیار بیشتر می‌کند.

    بیشتر
  • ساندویچ ساز کنوود KENWOOD دو کاره مدل SM-740 ساندویچ ساز کنوود KENWOOD دو کاره مدل SM-740 قابلیت تهیه انواع ساندویچ ها از قبیل ساندویچ های توست شده ، صفحه گریل برای انواع کباب ها ، توان  1300 وات دارای 4 عدد خانه مربع شکل به صورت دوبل (8 عدد خانه مثلثی) برای تهیه ساندویچ می باشد 

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف