نمایندگی یا وارد کننده دستگاه اسپرسوساز بارنی و مباشی کجاست ؟

برند بارنی و مباشی تولید کننده انواع ملزومات اسپرسوساز و قهوه ساز و سایر لوازمات خانگی بزرگ و کوچک است. تنها نمایندگی واردکننده دستگاه بارنی در آسیا و در ایران نظیر اسپرسوسازها و آسیاب قهوه‌های و سایر ملزومات خانگی از نوع صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی شهرستان گناوه می باشد فروش این دستگاه به سایر نقاط کشور بصورت خرده و عمده صورت می پذیرد .

قهوه ساز بارنی و مباشی یکی از پرطرفدارترین دستگاههای اسپرسوساز در بین تولید کنندگان ماشین قهوه ساز بوده، چرا که علاوه بر کیفیت بسیار بالای قهوه به دست آمده از دو برند دستگاه اسپرسوساز مباشی و بارنی، محصولات این شرکت ها از لخاظ قیمت نیز در رنج مناسبی قرار دارند و امروزه شاهد استفاده بسیاری از کاربران و دوستداران نوشیدنی قهوه، از ماشین قهوه سازهای مباشی و بارنی هستیم.

قهوه سازهای مباشی و بارنی عموما در دو رنج دستگاههای خانگی تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به بازار عرضه گردیده اند و تعمیرات قهوه ساز مباشی و بارنی در ایران توسط فروشنده ها و شرکت های حقوقی که از شهرستان گناوه بصورت عمده خریداری و تامین می کنند اقدام به تعمیر و تامین قطعات می کنند .

تعمیر قهوه ساز مباشی و بارنی یکی از پیچیده ترین تعمیرات لوازم خانگی بوده چرا که با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از قطعات الکترونیکی و مکانیکی پیچیده قهوه ساز باعث گردیده است تا تعمیرات اسپرسوساز مباشی و بارنی نیاز به تعمیرکاری داشته باشد که هم از لحاظ تخصص و تجربه و هم از لحاظ علمی قدرت و توانایی تعمیر قهوه ساز مباشی و بارنی را داشته باشد.

پیشنهاد می گردد تعمیر قهوه ساز مباشی و بارنی را به دست افراد و اشخاص متفرقه نسپرده و حتما از خدمات تعمیرات مجاز اسپرسوساز استفاده نمائید.

سیف کالا در بندر گناوه بعنوان همکاری با تامین کننده انواع دستگاه های مباشی و بارنی قطعات این دستگاهها و عرضه عمده دستگاه های قهوه ساز به اشخاص حقیقی و شرکت ها اقدام نموده است .

برند بارنی و مباشی تولید کننده انواع ملزومات اسپرسوساز و قهوه ساز و سایر لوازمات خانگی بزرگ و کوچک است. تنها نمایندگی واردکننده دستگاه بارنی در آسیا و در ایران نظیر اسپرسوسازها و آسیاب قهوه‌های بارنی و مباشی از نوع صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی  شهرستان گناوه می باشد فروش این دستگاه به سایر نقاط کشور بصورت خرده و عمده صورت می پذیرد .

دقت کنید : بعضی از مشتریان یا شرکت هایی که دستگاه مباشی یا بارنی را از گناوه خریداری و به قصد فروش از طریق فروشگاه یا فروشگاههای مجازی نظیر دیجی کالا ترب ایمالز و ... اقدام به فروش می کنند کارتن این دستگاه را دستکاری و اغلب فنجان و تمپر یا اقلام دیگر اضافه می کنند و بر روی کارتن یک کلمه چاپی به مدل دستگاه اضافه می کنند و با قیمت بسیار گرانتر می فروشند جهت اطمینان از نوع مدل بعنوان مثال بارنی به سایت سیف کالا مراجعه نموده و مدل اصلی را می توانید ببینید همچنین برای دستگاه مباشی می توانید از طریق فروشگاه سیف کالا یا وبسایت کارخانه سازنده http://mebashi.com/ مراجعه و استعلام بگیرید .

خدمات تعمیر و نگهداری این دستگاه در گناوه توسط متخصص این وارد کننده نیز انجام می شود و سایر اشخاصی که در ایران اظهار نمایندگی می کنند فقط صرفا از گناوه خریداری و اقدام به فروش و خدمات با ارائه ثبت شرکت مربوطه می کنند .

دستگاه مباشی توسط هر شخصی که به چین یا دبی مسافرت می کند و اقدام به وارد کردن این دستگاه می کند این دستگاه را می تواند در هر شهر یا استانی بفروشد و هیچ موانعی از اینکه دستگاه در ایران نمایندگی داشته باشد ندارد دستگاه فاقد نمایندگی رسمی می باشد و هر شرکت یا شخص می تواند اقدام به فروش و خدمات دستگاه کند.

برندهای مباشی و بارنی پیشرو در تولید کالاهای باکیفیت ،عالی و با قدرت است. محصولات این برندها را میتوان داخل انواع کافی‌شاپ‌ها ، سوپرمارکت‌ها، خانه‌ها و اماکن مشابه استفاده کرد.

نظرات کاربران
(6)
  • Hasan eghbalzad
    1399-08-07

    باسلام مباشی 2010 بجز رنگ مشکی وکرم رنگ سفید موجود است ضمنا تفا وت قیمت در انتخاب رنگ هست -- با تشکر توضیحا اگر فردا ثبت سفارش کنم چند روزه دستم میرسد -ممنون

    پاسخ مدیر:

    سلام رنگ مشکی قرمز و سفید شیری هر سه رنگ موجود است و از نظر قیمت یکسان هستند 

  • محمد بحیرایی
    1399-09-14

    مباشی 2020گرقتم میگه باید هواگیری بشه چطور هوا گیری کنیم

    نیما
    1399-09-25
  • علیرضا نایبی
    1400-07-08

    با سلام جهت سفارش دستگاه چکار باید کرد و مدت ارسال به تهران چقدر طول میکشد و از چه طریقی ارسال می‌نمایید با تشکر

    پاسخ مدیر:

    سلام 

    خرید آنلاین

    4 الی 10 روز 

    پست پیشتاز

  • بهزاد شیروانی
    1400-08-13

    سلام قهوه ساز بارنی تولید چه کشوری هست

    پاسخ مدیر:

    سلام چین

  • آرمین
    1400-11-23

    سلام.تفاوت کلی بارنی ۳۰۷۰و جیمیلای ۳۶۰۵ نوا۱۲۸ چی هست؟؟؟ این ۳برند نیمه صنعتیشون دقیقا عین هم هست!!!! آیا امکان داره کلا یکجا تولید شده باشه و فقط اسم رو تغییر داده باشن؟؟؟

  • داریوش
    1401-07-12

    سلام قهوه ساز بارنی cm 5700 دارم مخزن ابش شکسته شما نمیدونید از کجا باید تهیه کنم

    پاسخ مدیر:

    سلام از طریق پشتیبانی در ارتباط باشید

دیدگاه خود را بنویسید
*
*