با عرض سلام خدمت شما مشتریان گرامی فروشگاه سیف کالا ، به دلیل برخی اختلالات درگاه پرداخت بانک ملت به پرداخت حدود 5 روز با اختلال مواجه شدهایم ، که هم اکنون مشکل مذکور در حال پیگیری است.

لازم به ذکر است که در مدت زمان بروز مشکل ، کاربران گرامی میتوانند از راه های جایگزین درنظر گرفته شده جهت پرداخت ، اعم از درگاه پرداخت واسط زرین پال ، یا ثبت فیش بانکی ، یا کارت به کارت مبلغ به حساب ما ، اقدام به خریداری نمایند.

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*