میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

پاسخ : خیر - امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد و فقط پرداخت بصورت آنلاین و توسط درگاه پرداخت اینترنتی صورت می پذیرد .

کاربران سیف کالا می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید

چه زمانی کالای من را ارسال میکنید و چند روز طول می شکدبه دستم برسد؟

پاسخ : کالای خریداری شده شما دو روز بعد از خرید بسته بندی و تحویل اداره پست می شود و از زمان ثبت در دفاتر پستی 4 الی 10 روز طول می کشد بدستتان برسد .

توجه کنید با توجه به وضعیت بیماری کرونا خودروها و بسته های پستی استریلیزه می شوند و امکان تاخیر تا 14 روز نیز وجود دارد

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما می توانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.
میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های سیف کالا بوده است و سیف کالا در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند تا 7 روز تست مهلت دستگاه را دارند که در صورت نقص فنی دستگاه ، دستگاه مرجوع و مبلغ به حساب مشتری واریز می گردد.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

شما می توانید از طریق فرم درخواست در پروفایل ، صفحه تماس با ما درخواست خود را ثبت نمایید. همچنین جهت راهنمایی از رفع مشکل و آموزش قبل از مرجوعی از طریق تلگرام به آی دی t.me/cifadmin نسبت به رفع مشکل و با ارسال عکس یا ویدیو اقدام کنید که در صورت رفع کالا مرجوع نمی شود در غیر اینصورت کالا مرجوع می کنید.
بسیار بسیار مهم :

کالا را چطور ارسال کنید؟

- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی سیف کالا تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشگاه سیف کالا جداً، خودداری کنید.
دقت شود : برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته ‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

برچسب زدن یا نوشتن بر روی کارتن محصول ممنوع می باشد

- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. ( در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید )

-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@cifkala.ir ایمیل یا بصورت پیامک به ماره تلفن 09176664997 ارسال کنید.

 در صورتی که ساکن استان های همجوار بوشهر هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز را نمی پذیرند، رسید پستی را برای ما ارسال کنید.

چرا سفارشم دو یا چندین مرسوله شده است؟

تعداد مرسوله ایجاد شده بدلیل نوع کالایی است که توسط شما سفارش داده شده است. امکان دارد شما چندین دستگاه اسپرسوساز یا چندین دستگاه آبسردکن تقاضا دهید محصولات بستگی به کارتن های پستی جداگانه بسته بندی و برای هر دستگاه جداگانه کد مرسوله پستی دریافت می شود در ضمن چنین محصولاتی همزمان ارسال نمی شود و بصورت جداگانه در زمان ها مختلف بدست مشتری می رسد.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان سیف کالا هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت می گیرد. لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما می توانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را انجام دهید.

نکته : فروشگاه سیف کالا هیچگونه تعویض کالا را نمی پذیرد و فقط هزینه دستگاه طی 7 روز عودت مبلغ را به حسابتان واریز و مجددا می توانید خرید نمایید .

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد سایت سیف کالا شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
می توانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
.
نظرات کاربران
(2)
  • حمیدرضا حسینی
    1399-12-16

    سیف کالا نسبت به خرید و ارسال جنس بسیار مسولیت پذیر میباشد، دارای پاسخگویی مناسبی است، پیشنهاد میکنم به همه خرید از این فروشگاه اینترنتی را توصیه میکنم،با خیال راحت و آرامش خرید کنید

    پاسخ مدیر:

    سلام ممنون از محبتتان 

  • مرضیه طالبی
    1400-04-13

    سلام .من خرید کردم از سیف کالا بعد 2 ساعت برام پیام امد که خرید شما معلق شد .الان باید چکار کنم لطفا راهنماییم کنید

    پاسخ مدیر:

    سلام فاکتور شما فاقد ادرس بود از طریق پشتیبانی آدرس دقیق بفرستید

    باتشکر

دیدگاه خود را بنویسید
*
*