حرکت لاک پشتی مرسولات پستی در استان بوشهر

شاید تاکنون برای شما هم پیش آمده مرسوله ای که از طریق پست ارسال شده یا در حال ارسال است با تاخیر بدستتان می رسد در این مطلب در مورد ارسال تاخیر از طریق فروشگاهها در شهرستان گناوه توضیحاتی داده می شود .

در مطالب قبل سقف خرید از بندر گناوه و عبور قانونی آن از شهر توضیحاتی داده شده بدین صورت که خرید و فروش در شهر گناوه توجیه اقتصادی دارد ولی برای مصارف بالا و تجارت در تعداد زیاد و خرید انبوه خارج کردن کالا از شهر گناوه از راه قانونی ممکن نیست. جهت رضایت مسافران، برای هر ماشین سقفی را تعیین کرده اند ( مثلا هر دستگاه یک عدد ) و به آن میزان می توانند اجناس خارجی را از شهر خارج کنند.

همین مورد نیز برای ارسال کالا از طریق اداره پست توسط فروشگاهها یا کسب و کارهای اینترنتی بدین صورت است با توجه به اینکه مصارف کالاهای خارجی فقط در استان مورد استفاده قرار می گیرد ولی اگر این کالا از طریق خودرو یا اداره پست ،تیپاکس ،باربری یا هر ارسال کننده ای صورت پذیرد مورد بازرسی قرار می گیرد که این بازرسی ها تاخیر در ارسال مرسولات بعضا در اداره پست با تاخیر در سیستم ثبت یا بعضا ثبت شده ولی با تاخیر ارسال می شوند که این تاخیرات به ضرر فروشگاهها و بی اعتباری فروشگاه به مشتری می شود .

با توجه به اینکه 80 درصد کالاهای خارجی که توسط فروشگاههای کسب و کار اینترنتی نظیر دیجی کالا ( تامین کنندگان ) ،بامیلو ( تامین کنندگان )،ایسام ( تامین کنندگان ) و سایر فروشگاهها خارج از شهرهای مرزهای کشور بفروش می رسانندموردی در ارسال مرسولات ندارند و اداره پست سختگیری از این بابت برای کسب و کارها ایجاد نمی کند .

تامین کنندگان کسب و کارهای اینترنتی مثل فروشندگان دیجی کالا، کالاها را بصورت غیرقانونی و از طریق روش هایی نظیر ماشین های شوتی به انبارها منتقل می کنند با توجه به اینکه این کالاها در شهرهای دیگر و پایتخت از طریق اداره پست یا سایر ارسال کنندگان ارسال می شوند تاخیر در ارسال یا مشکلات تاخیر نمی شوند و این تاخیرات فقط متوجه شهرهای مرزی محروم می شود .

روند ارسالی مرسولات سیف کالا

با توجه به اینکه مرسولات فروشگاه سیف کالا فقط از طریق دفاتر پستی پیشخوان دولت ثبت و ارسال می شوند دفاتر با اعتباری ریالی که از مرکز پست استان دریافت می کنند مجاز به ارسال با اعتبار هستند و زمانی که این اعتبار تمام می شود قادر به ثبت در سیستم نیستند و باعث تاخیر در ارسال می شوند .

دقت داشته باشید تاخیر های احتمالی که بعضا از جانب شرکت های پستی برای تحویل محصولات رخ می دهد در حوزه اختیارات فروشگاه نمی باشد و درصورت وجود تاخیر در رسیدن بسته ها هیچ مسئولیتی متوجه فروشگاه سیف کالا نخواهد بود؛ اما طبق قوانین فروشگاه  در صورت نرسیدن محصول، و در صورت ثبت نشدن کالا در سیستم پست وجه آن به مشتری بازگشت داده خواهد شد.

در تمام طول این فرایند پشتیبانی ما از شنبه تا پنجشنبه ، 8 تا 20 شب و جمعه 8 صبح الی 15 عصر آماده پاسخگویی به شما هستیم و آماده پاسخگویی سوالات و پیگیری سفارشات شما تا زمان رسیدن مرسوله به دستتان، می باشد.

نظرات کاربران
(1)
  • حمیدرضا سلیمانی
    1398-12-13

    درود بر شما
    من با توجه به خریدهای دوستان به فروشگاه شما اعتماد و علاقه دارم ولی خریدی که از شما داشتم با تأخیر زیادی کند رهگیری دریافت کرد و در مسیر پستی قرار گرفت.
    این رویه ممکنه کمتر بودن قیمت شما را تحت تأثیر قرار بده

دیدگاه خود را بنویسید
*
*