اسپرسوساز با فشار بخار 20 بار چی بخرم

نمایش: 31386
(0 رای)

قهوه، نوشیدنی ای با ارزش غذایی بالا است که علاقمندان فراوانی در سراسر جهان دارد. در ایران نیز روز به روز به علاقه مندان این نوشیدنی خوش عطر و طعم اضافه می شود.

تا جایی که داشتن یک دستگاه قهوه ساز و یا اسپرسو ساز هر فرد علاقمند به قهوه را وسوسه می کند. اما در بازار گسترده ی قهوه ساز ها، خرید یک دستگاه اسپرسوساز به صرفه و البته با کیفیت نیاز به دانستن نکات مهم و تخصصی دارد.

اگر به فکر خرید یک دستگاه اسپرسو ساز با فشار بخار 20 بار برای منزل ، محل کار و یا کسب و کار کوچک خود افتاده اید، بهتر است قبل از خرید اسپرسوساز با فشار بخار 20 بار به نکات زیر توجه کنید.

راهنمای خرید اسپرسوساز با فشار بخار 20 بار

اسپرسوساز خانگی بارنی مدل Barni CM6866

خرید اسپرسوساز بارنی مدل 6866 کلیک کنید

اسپرسوساز خانگی بارنی Barni CM6866 با فشار بخار 20 بار و قدرت 1350 وات از انواع دستگاه های قهوه ساز خانگی برای تهیه نوشیدنی اسپرسو می باشد. پیشنهاد یک دستگاه اسپرسو ساز حرفه ای و کارآمد، به عوامل و موارد متعددی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها مربوط به آماده نمودن یک اسپرسو ویژه با طعم اختصاصی می باشد و قیمت هم از جمله فاکتورهایی خواهد بود که در گام های بعدی مورد توجه قرار می گیرد.

اسپرسوساز بارنی مدل CM6851

خرید اسپرسوساز بارنی مدل CM6851 کلیک کنید

اسپرسوساز و کاپوچینوساز بارنی  با فشار بخار 20 بار و با ظرفیت توان 1350 وات مجهز به نشانگر درجه حرارت، سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

اسپرسوساز و کاپوچینوساز الکترا مدل 2018

خرید اسپرسوساز الکترا مدل 2018 کلیک کنید

الکترا از انواع دستگاه های قهوه ساز خانگی برای تهیه نوشیدنی اسپرسو می باشد. پیشنهاد یک دستگاه اسپرسو ساز حرفه ای و کارآمد و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است اسپرسو ساز الکترا مدل 2018 دارای پمپ فشار 20 بار و اجزا داخلی و لوله های بخار از فولاد ضد زنگ و قدرت 1250W می باشد، یکی از مهم ترین آن ها مربوط به آماده نمودن یک اسپرسو ویژه با طعم اختصاصی می باشد

اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2010

خرید اسپرسوساز مباشی مدل 2010 کلیک کنید

اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی مدل 2010  با فشار بخار 20 بار و با ظرفیت توان 1100 وات مجهز به نشانگر درجه حرارت، سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی مدل 2009

خرید اسپرسوساز مباشی مدل 2009 کلیک کنید

اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی مدل 2009 با فشار بخار 20 بار و با ظرفیت توان 1100 وات مجهز به نشانگر درجه حرارت، سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی مجهز به نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و سایر نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.در مدل مباشی نازل بخار قابل چرخش طراحی شده است .

اسپرسوساز مباشی مدل 2009  آبِ جوش را با فشار خیلی زیاد از بین دانه‌های قهوهٔ آسیاب شده ریز می‌گذراند. قهوه اسپرسو غلیظ‌تر از قهوه‌های دیگر بوده را خارج می کند و نوش جان کنید.

اسپرسوساز فوما ژاپن با فشار بخار 20 بار FUMA FU-1520

اسپرسوساز فوما ژاپن با فشار بخار 20 بار FUMA FU-1520

اسپرسو ساز فوما با قدرت بخار 20 بار و توان مصرفی 850 وات یک قهوه ساز و اسپرسو ساز کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک قوی محسوب می شود. اسپرسو خارج شده از این دستگاه با گرمای عالی نشان از قدرت بسیار خوب فوما است. اسپرسو ساز فوما مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده میشود.اسپرسو ساز فوما دارای دو فیلتر قهوه تک و دوبل است که شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اسپرسوساز فوما مدل FU-1799

اسپرسوساز فوما مدل 1799

اسپرسوساز و قهوه ساز فوما مدل 1799 با فشار بخار 20 بار و قدرت توان مصرفی 850 وات گرمای عالی نشان دهنده قدرت بسیار خوب قهوه ساز فوما است. قهوه ساز فوما مدل 1799 مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده میشود.در مدل قهوه ساز فوما نازل بخار قابل چرخش طراحی شده است 

قهوه ساز فوما مدل 1799 مجهز صفحه دیجیتالی و همچنین مجهز به صفحه ی گرم نگهداره ی فنجان است که به شما کمک می‌کند تعداد بیشتری فنجان قهوه را پیش گرم کنید و از نوشیدن یک فنجان اسپرسو خوب لذت ببرید.

انواع اسپرسوساز مایر مدل های 110,120,130,140,150

قهوه ساز مایر با فشار بخار 20 بار طراحی عالی يك دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردی برای مصارف خانگی و يا كافه های كوچك است. اسپرسو ساز مایر با قدرت بخار 20 بار قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود.

اسپرسوساز مایر مناسب مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است .

ادامه دارد ....

در بازار گسترده قهوه ، برند های کوچک و بزرگ در حال رقابت با یکدیگرند. اگر در خانه و یا محل کار احتیاج به یک اسپرسوی خوش عطر و طعم پیدا کنید راه های زیادی برای تهیه آن پیش روی شما قرار دارد. انتخاب دستگاه مورد نظر شما علاوه بر سلیقه و ذائقه شما نیاز به دانسته هایی متفاوت دارد که سعی شد در این مقاله به صورت مختصر و کاربردی به آن اشاره شود. بنابراین امیدواریم با یک خرید خوب، لذت نوشیدن یک اسپرسوی بی نظیر را تجربه کنید.

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*