آشنایی با ویژگی های دستگاه اسپرسوساز مباشی

شرکت مباشی یکی از شرکتهای ژاپنی است که اقدام به تولید و عرضه محصولات باکیفیت در سراسر جهان و بخصوص اروپا و آسیا نموده ، و یکی از شرکتهای بزرگی است که محصولاتی همواره با استانداردهای روز دنیا تولید و عرضه می کند. این محصول در کشور چین مونتاژ و تحت لیسانس ژاپن تولید می شود .
یکی از محصولات جدید شرکت مباشی MEBASHI اسپرسوساز و کاپوچینو ساز مباشی مدل ECM-2005 به ابعاد 288 * 202 * 315 میلی متر است. این اسپرسوساز و کاپوچینوساز دارای طراحی بسیار زیبا ، کیفیت بسیار بالا و ویژگی های منحصر بفردی بوده و یکی از بهترین اسپرسوسازهای موجود در بازار می باشد.
اسپرسوساز و کاپوچینو ساز مباشی ECM-2005 دارای یک صفحه عقربه ای بوده که نشان دهنده آماده بکار شدن دستگاه جهت تهیه اسپرسو و کاپوچینو می باشد. زمانی که عقربه دستگاه اسپرسو ساز به درجه ای که با علامت فنجان مشخص شده رسید جهت تهیه اسپرسو و زمانی که به علامت بخار بر روی صفحه عقربه ای رسید دستگاه جهت تهیه بخار برای کاپوچینو آماده می باشد.
نحوه استفاده دستگاه مباشی مدل ECM-2005
شماره 10 - نشان دهنده آماده شدن برای تهیه اسپرسو می باشد. ( ابتدا باید دکمه بخار شماره 17 زده شود )
شماره 11 - مقدار خروجی بخار را تنظیم می کند.
شماره 12 - چراغ نشان دهنده آماده شدن بخار دستگاه می باشد.
شماره 13 - چراغ  چراغ نشان دهنده آماده بکار دستگاه اسپرسوساز می باشد.
شماره 14 - چراغ نشان دهنده آماده شدن دستگاه برای تهیه اسپرسو می باشد. ( ابتدا باید دکمه شماره 16 جهت تهیه اسپرسو زده شود. )
شماره 15 - دکمه خاموش و روشن شدن دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز می باشد.
تهیه کاپوچینو دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی ECM-2005
جهت تهیه کاپوچینو توسط دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی، پس از روشن نمودن دستگاه و فشار دکمه بخار دستگاه ، بخار در مدت کوتاهی آماده شده و توسط یک لوله بخار در سمت چپ به بیرون هدایت می شود. پس از آماده شدن بخار مقداری شیر در داخل یک لیوان ریخته و لوله بخار در داخل آن قرار می گیرد. سپس بخار را بوسیله دکمه بزرگ سمت راست باز کرده تا شیر به حالت کف درآمده و آن را در لیوانی که میخواهیم اسپرسو را در داخل آن بریزیم ریخته و سپس اسپرسو را بر روی آن ریخته د راین حالت کاپوچینو خواهید داشت. 

خروجی بخار که با علامت فلش مشخص شده و لیوان حاوی شیردر زیر آن جهت تبدیل به کف قرار می گیرد.

اسپرسو و کاپوچینوساز مباشی ECM-2005 دارای یک مخزن جدا شونده آب 1.2 لیتری شفاف بوده که به محض تمام شدن آی می توان آنرا جدا نموده و دوباره پر کرد.
این دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز دارای دو سری محل قرارگیری قهوه آسیاب شده می باشد که یک سری آن یک نفره و سری دیگر جهت تهیه اسپرسو برای دو نفر می باشد.
اسپرسو و کاپوچینوساز مباشی  MEBASHI دارای فشار بخار 15 بار و توان 1100 وات می باشد. فشار بالای بخار 15 بار باعث شده که بخار کاملا در عصاره قهوه نفوذ کرده و اسپرسویی بسیار خوشمزه و با طعم واقعی را فراهم می کند. همچنین این دستگاه دارای سینی ضد چکه بوده که لیوان اسپرسو برروی آن قرار گرفته و پس ار پر شدن براحتی قابل تمیز کردن و شستن می باشد.
اسپرسو و کاپوچینوساز مباشی MEBASHI مدل ECM-2005 در ژاپن طراحی و درچین مونتاژ می شود.
نظرات کاربران
(1)
  • حسین اسدی
    1398-08-10

    با تشکر از توضیحات جامع و کامل شما. کمتر سایتی رو دیدم که اینطوری دقیق توضیح داده باشن. واقعا خسته نباشید.

دیدگاه خود را بنویسید
*
*