میکرودرم چیست و چه تاثیراتی بر پوست دارد؟

میکرودرم ابریژن روشی برای پاکسازی و جوانسازی پوست است. این روش درمانی غیرشیمیایی و غیر تهاجمی است و بدون نیاز به عمل باز صورت می‌گیرد. در میکرو درم از اسپری میکروکریستال جهت از بین بردن لایه ی خارجی سلول های خشک و مرده استفاده می کند تا پوستی جوان تر و شاداب تر حاصل شود. میکرودرم ابریژن به تولید لایه های جدید پوستی زیرین با میزان بالاتری از کلاژن و الاستین کمک می کند و ظاهر پوست تان را بهبود می بخشد.

بررسی و خرید میکرودرم بای بابلیس نانو مدل 2700

میکرودرم ابریژن بسیار آرام تر و سطحی تر از روش درمانی درم ابریژن عمل می کند. درم ابریژن یا همان  لایه برداری پوست روش درمانی عمیق تری است که جهت رفع خطوط عمقی صورت، آسیب های جدی ناشی از نور خورشید و جای زخم ها استفاده می شود، همچنین یکی دیگر از پاک سازی صورت استفاده از زوج جوانسازی پوست صورت با لیزر RF می باشد. اما تمرکز ما در این مقاله بر میکرودرم آبریژن خواهد بود.

بررسی  و خرید میکرودرم فیلیپس مدل HP-1867

دستگاه میکرودرم چیست؟

دستگاه میکرودرم کریستالی از کمپرسور یا متراکم کننده‌ای تشکیل می‌شود که هوا را از طریق یک سری دستی به داخل می‌کشد. با قرار گرفتن سر دستگاه روی پوست، حالت خلأ ایجاد می‌شود. کریستال‌های اکسید آلومینیوم، که با نام کرندوم که سخت‌ترین ماده معدنی پس از الماس است نیز شناخته می‌شود، روی سطح پوست پاشیده می‌شود تا سلول‌های مرده سطحی را از پوست جدا کند و منافذ باز پوست را بهبود بخشد. سپس سلول‌های مرده و کریستال‌ها به‌سرعت به درون دیگر لوله تعبیه‌شده در سر دستگاه مکیده و وارد کیسه ضایعات می‌شوند.

فواید میکرودرم صورت چیست؟

۱-بهبود لکه‌های ایجاد شده بخاطر سن و نقطه های سیاه پوست، روشن شدن پوست، و بهبود پوست‌های تیره شده (زیر بغل و کشاله ران)
۲-لایه برداری و پاکسازی پوست صورت که باعث ایجاد ظاهر شاداب تر برای آن می‌شود
۳-کاهش چین و چروک‌های زیر پوست صورت مثل چین‌های ظریف دور چشم
۴-کاهش سوراخ‌های ریز یا همان منافذ باز و بهتر کردن و کوچک‌تر کردن آن‌ها
۵-اثر عمقی تر میکرودرم ابریژن، افزایش غلظت کلاژن پوست است. این ماده اصلی ترین ماده ی موثر در شادابی و جوانی پوست صورت است.

معایب پاکسازی پوست (با میکرو درم ابریژن) چیست؟

اگر بخواهیم د مورد معایب و مضرات یک فعالیت زیبایی سخن بگوییم شرط آن این است که آن خدمت و یا آن فعالیت توسط یک فرد متخصص و حرفه ای انجام شود نه تکنسین های بی تجربه چرا که اکثر کاستی هایی که پس از عمل زیبایی دچار آن می شویم شالوده ی اشتباهات و خطاهای فردی است که آن خدمت را انجام می دهد توجه داشته باشید که دستگاه میکرودرم ابریژن تمام گواهینامه ها و مجوز های مربوطه را از سازمان ها و مراجع ذی صلاح اخذ کرده و هیچگونه عوارض جانبی ندارد

موراد منع استفاده از میکرودرم پوست صورت

میکرودرم برای برخی از افراد با برخی مشکلات پوستی، به هیچ عنوان مناسب نیست. اگر روی صورت خود طبخال یا زیگیل دارید ابتدا باید آن را بردارید. همچنین افرادی که از بیماری پوستی پسوریازیس رنج می‌برند یا افرادی که در ۲ ماه اخیر جراحی صورت انجام داده‌اند یا در حین انجان رادیوتراپی گردن هستند، نمی‌توانند از این روش پاکسازی پوست استفاده کنند.

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*