مزایا و ویژگی های نان پز خانگی

نمایش: 13914
(1 رای)

نان پز و پیتزا پز

پخت نان در منزل علاوه بر یک سرگرمی می تواند به یک عادت خوب تبدیل شود تا اعضای خانواده بتوانند از نان سالم و بهداشتی استفاده کنند. دستگاه نان پز یکی از لوازم پخت و پز جدید است که با برند های مختلف در بازار به فروش رسیده و مورد استفاده قرار می گیرد. نان پزها دارای چندین برنامه ی از پیش تعیین شده هستند که امکان پخت انواع نان را با تنظم مدت زمان و میزان حرارت دلخواه فراهم می کنند. 

بررسی و خرید دستگاه نان پز برقی خانگی بوکسیا

مارک های نان پز

سیف کالا با بررسی همه جانبه ی محصولات، بهترین برندهای دستگاه نان پز را دست چین کرده و با قیمت مناسب عرضه می کند.

برندهای موجود در فروشگاه سیف کالا :

نان پز رومانتیک

نان پز نایر آلمان

نان پز نوا

نان پز همیلتون

نان پز کوسونیک

نان پز بوکسیا

نان پز مولینکس

نان پز کنوود

نان پز فوما

و ...

خرید نان پز

قیمت نان پز با توجه به عواملی مثل جنس بدنه، میزان مصرف و رده ی انرژی، مارک نان پز، گنجایش دستگاه، نوع سیم کشی و ... تعیین می شود.

استفاده از نان پز

برای پخت نان با استفاده از نان پز نیاز به آماده سازی خمیر از قبل دارید. فقط کافیست مواد مورد نیاز جهت پخت نان را آماده و درون دستگاه ریخته و با تنظیم زمان، نان آماده شده را مصرف نمائید.

پذیرش زمان طولانی یکی از ویژگی های مهم دستگاه نان پز است که این امکان را به خریداران می دهد تا ساعت ها قبل مواد را درون دستگاه گذاشته و دستور پخت را برای چندین ساعت بعد تنظیم نمایند.

بررسی و خرید دستگاه نان پز برقی خانگی رمانتیک

بعضی از مارک های نان پز قادر به پخت کیک ها، شیرینی ها و حتی خمیر پیتزا نیز هستند و برای افرادی که از این مواد غذایی استفاده می کنند، خرید نان پز انتخاب مقرون به صرفه ای خواهد بود.

ویژگی های نان پز

نان پزها از بدنه ای عایق برخوردارند تا هنگام بررسی روند پخت نان، افراد دچار آسیب نشوند. محفظه ی نچسب محصول از چسبیدن نان به ظرف جلوگیری می کند تا بافت نان حفظ شده و خرد نشود، ضمن اینکه این محفظه کاملا قابل شست و شو است و در اثر برخورد با آب و مواد شوینده کیفیت خود را از دست نخواهد داد.

سیم های محصول کاملا ایمن طراحی و ساخته شده اند تا از بروز هرگونه حادثه ممانعت کرد و ایمنی و سلامت افراد حفظ شود. گستره ی تنظیمات تعریف شده برای نان پز استاندارد ارائه شده باعث می شوند میزان برشتگی و رنگ نان ها نیز طبق نظر افراد تنظیم شود. ضمن اینکه سیستم هشداردهی اتوماتیک محصول مانع سوختن نان می شود و در صورت کامل شدن فرآیند پخت دستگاه نان پز به صورت خودکار خاموش می شود.

بررسی و خرید دستگاه نان پز برقی خانگی نوا Nova

مزایای نان پز

از جمله مزایای نان پز خانگی می توان به قیمت مناسب، طراحی شیک، وزن و ابعاد کوچک، بدنه ضد آب و ضد ضربه، ظرف پخت ضد باکتری، کارایی و دوام بلند مدت، تنوع طرح و رنگ محصول، سیم کشی ایمن، تنوع منوی پخت نان، کیک و حتی انواع مربا و دسر، امکان گرم کردن نان، بدنه عایق گرما و الکتریسیته و ... اشاره نمود.

خرید نان پز

همراهان عزیز می توانند با بررسی کامل و دقیق محصول و در نظر گرفتن نوع نیاز خود مبادرت به خرید نان پز به صورت اینترنتی نمایند. برای خریداران تخفیفات اراسل رایگان ، نقدی و امکان ارسال محصول به شهر مورد نظر وجود دارد که در وقت و هزینه ی افراد نیز صرفه جویی می شود.

بررسی و خرید نان پز برقی خانکی کنوود

مصرف انرژی نان پز

منبع انرژی استفاده شده توسط دستگاه نان پز نیروی الکتریسیته و برق است. قرار گرفتن برند های ارائه شده در فروشگاه سیف کالا در رده ی انرژی  A و A+ تا حد زیادی در مصرف برق صرفه جویی کرده و برای خریداران نیز صرفه بالایی فراهم می کنند.

کاربرد نان پز

دستگاه نان پز برای پخت انواع نان با تنوع بیش از  15 نوع، پخت کیک ها و شیرینی ها، انواع دسر گرم، کلوچه های خانگی، پخت مربا و کنسرو و هم چنین تهیه انواع شربت کارایی داشته و مورد استفاده قرار می گیرد.

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*