شرایط و خدمات گارانتی تکنو سرویس

نمایش: 3752
(3 رای)

معرفی تکنو سرویس

شرکت ایمن آذر سرویس، در تاریخ 31 شهریور ماه سال 1388 کار خود را آغاز کرد و با ارائه خدماتی نظیر، نصب و راه اندازی و ارائه ضمانت نامه به مشتریان خدمات ارائه می کند.

شرکت تکنو سرویس با ارائه خدمات برای لوازم خانگی و نماینده خدمات محصولات خانگی : Euro Lux - Euro Top - Zaxon - Zigmor- Elsa - Lifesmile- Fermony - Harmony - Tisan - Bandiny - Sabziran - Super Life- Artin - Zoppine - Majestic - Delta - Zimmer - Merry Flower - Hi Wax - Omac فعالیت میکند و دارنده مجوز فعالیت از اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیر کاران صنایع برودتی و شوینده و مجوز فعالیت از اتحادیه تولید کنندگان و تعمیر کاران وسایل الکترو مکانیکی تهران

ارائه دهنده خدمات به محصولاتی نظیر : 
کولر های گازی:اجنرال - جنرال - توشیبا - ال جی - شارپ - بوش - زیمنس - میتسوبیشی - هیتاچی - پاناسونیک 
انواع سیستم های صوتی:DVD - Blueray - سینما خانگی 
انواع تلویزیون های پانلی(پلاسما - LED - LCD - 3D):سونی - سامسونگ - ال جی - پاناسونیک - شارپ 
انواع لوازم خانگی(لباسشویی - ظرفشویی - یخچال و فریزر - سایدبای ساید - اجاق گاز - ماکرویو):بوش - زیمنس - ال جی - جنرال الکتریک - AEG -سامسونگ - ویرپول - کنوود - دوو - کن مور - ادمیرال - ارسیتون - بکو - ایندزیت - فیلکو - زانوسی - باندینی .

تکنو سرویس ارائه دهنده خدمات پس از فروش و گارانتی کولر، یخچال، لباس شویی، تلوزیون، و... خدمات درجه یک ارائه می کند.


شرایط و خدمات گارانتی تکنو سرویس

ابتدا شرکت کارت گارانتی را در اختیار فروشندگان قرار میدهند، سپس خریداران محصولات را با کارت گارانتی شرکت تکنو سرویس خریداری می کنند.
مشتری به شرکت اعلام میکند که محصولی را با کارت گارانتی شرکت خریداری کرده و شرکت برای ارتباط سرویس کار با مشتری اقدام کرده و سرویس کار با مشتری تماس گرفته و طی 48 ساعت آینده به محل مراجعه کرده و محصول را نصب می نماید. 

خریدار محصول با شرکت تماس گرفته و یا از طریق سیستم ثبت کارت گرانتی که در سایت موجود است اقدام نمایند، و پس از بررسی شرکت کارت گارانتی برای خریدار فعال شده و از روز فعال شدن کارت مدت زمان گارانتی شروع می شود.

در صورتی که محصول خریداری شده دچار مشکلی شود، مشتری موظف است که با شرکت تماس گرفته و اعلام مشکل کند، شرکت پس از بررسی سرویس کار را برای بررسی بیشتر محصول اعزام می کند و سرویس کار پس از بررسی مشکل به شرکت اعلام می کند. شرکت بررسی می کند که مشکلی که برای محصول به وجود آمده جز شرایط گارانتی می باشد و اگر جز شرایط بود شرکت جهت تعمیر یا تعویض قطعه معیوب اقدام می کند.

نکات مهم

در صورتی که کالای خریداری شده با کارت گارانتی شرکت تکنو سرویس توسط افرادی غیر از سرویس کاران مورد تائید ما نصب و را اندازی شود کارت گارانتی شما باطل شده و شرکت تعهدی نسبت به مشکلات بعدی ندارد.

جهت بررسی کارت گارانتی که توسط فروشنده به شما داده می شود با شرکت تماس گرفته و کد گارانتی را به شرکت اعلام کنید و یا از طریق سامانه بررسی کد گارانتی در وبسایت ما کد گارانتی را بررسی کنید که معتبر باشد.

هرگونه نصب، تعمیر و سرویس کالای خریداری شده با کارت گارانتی شرکت تکنو سرویس باید توسط سرویس کاران مورد تائید شرکت انجام شود.


شماره کارت و نام فروشنده در زمان ثبت کارت گارانتی الزامی می باشد.

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*