فرماندار گناوه  گفت: یکی از مسایل مهم و نگران کننده در شهرستان گناوه، شیوع گسترده ویروس کرونا و ورود پیک پنجم این بیماری است که برای کنترل و مقابله جدی با آن رعایت  پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم بسیار حایز اهمیت و ضروری است که مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

غلامرضا مهرجو افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان به پایین تر سطح و زیر ۳۶ درصد در سطح اماکن عمومی و معابر رسیده است و این روند بر افزایش شیوع ویروس کرونا و تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان بسیار اثر داشته است.

وی گفت: روند شیوع ویروس کرونا شیب تندی به خود گرفته است  و بیمارستان با افزایش بیماران کرونایی مواجه شده است که  جهت جلوگیری از این روند و حفظ سلامتی مردم ، پس از هماهنگی با ستاد کرونا استان بوشهر تصمیم به تعطیلی ادارات و دیگر مشاغل گرفتیم تا  وضعیت شهرستان از حالت حاد قرمز خارج شود.

فرماندارگناوه ادامه داد: براین اساس باتوجه به شرایط فوق حاد کرونایی شهرستان، تمامی دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی، بانک‌ها، فعالیت‌های تجاری و بازرگانی و دیگر مشاغل به جز گروه‌های ضروری با هماهنگی ستاد استان از روز چهارشنبه ۶ مرداد تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی اظهارداشت: مبادی ورودی و خروجی شهر نیز تا اطلاع ثانوی اعمال محدودیت خواهد شد و در این ارتباط ورود و خروج خودروهای بومی و غیربومی ممنوع است که در صورت رعایت نکردن برخورد و جریمه خواهند شد.

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*