جستجوی پیشرفته

محصولات نوشیدنی ساز

فروش محصولات نوشیدنی چون اسپرسوساز قهوه ساز قهوه جوش آبمیوه گیری و ... با انواع برندهای دلونگی ، نوا، بارنی ، ساچی، گاستینو ، سامسونگ ال جی سونی فیلیپس و ... ارسال به سراسر کشور توسط فروشگاه اینترنتی سیف کالا 

اسپرسو ساز 

زیرشاخه ها

  • بر اساس برند

    محصولات قهوه ساز

    فروش محصولات نوشیدنی چون اسپرسوساز قهوه ساز قهوه جوش و ... با انواع برندهای دلونگی ، نوا، بارنی ، ساچی، گاستینو ،هانوور،مایر آلمان،ونیز ، فیلیپس و ... ارسال به سراسر کشور  

  • بر اساس قیمت

    محصولات قهوه ساز بر اساس قیمت

    فروش محصولات نوشیدنی چون اسپرسوساز قهوه ساز قهوه جوش و ... با انواع برندهای دلونگی ، نوا، بارنی ، ساچی، گاستینو ،هانوور،مایر آلمان،ونیز ، فیلیپس و ... ارسال به سراسر کشور  

  • بر اساس فشار بخار

    محصولات قهوه ساز بر اساس فشار بخار

    فروش محصولات نوشیدنی چون اسپرسوساز قهوه ساز قهوه جوش و ... با انواع برندهای دلونگی ، نوا، بارنی ، ساچی، گاستینو ،هانوور،مایر آلمان،ونیز ، فیلیپس و ... ارسال به سراسر کشور  

  • اسپرسو ساز و قهوه ساز

    اسپرسوساز

    پس از اختراع دستگاه اسپرسوساز تحول بزرگی در تهیه قهوه به وجود آمد. اسپرسو، نام نوشیدنی این دستگاه است. این قهوه بر اثر گذراندن آب نزدیک به نقطه جوش از پودر قهوه موجود در سبد پرتافیلتر به دست می آید. این قهوه نسبتا غلیظ، همراه با کرما یا خامه ای زیبا بر سطح آن است.

  • پکیج دستگاه اسپرسوساز

    پکیج کامل دستگاه اسپرسوساز

    فروش پکیج کامل دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز  با انواع برندهای دلونگی ، نوا، بارنی ، ساچی، گاستینو ،هانوور،مایر آلمان،ونیز ، فیلیپس و ... مناسب مصارف خانگی کافه ها و فروشگاههای قهوه 

  • اسپرسوساز و قهوه ساز...

    اسپرسوساز

    پس از اختراع دستگاه اسپرسوساز تحول بزرگی در تهیه قهوه به وجود آمد. اسپرسو، نام نوشیدنی این دستگاه است. این قهوه بر اثر گذراندن آب نزدیک به نقطه جوش از پودر قهوه موجود در سبد پرتافیلتر به دست می آید. این قهوه نسبتا غلیظ، همراه با گرما یا خامه ای زیبا بر سطح آن است.

  • لوازم جانبی قهوه ساز

    لوازم جانبی قهوه ساز و اسپرسوساز

    فروش  لوازم جانبی قهوه ساز و اسپرسوساز خانگی و صنعتی انواع برندهای دلونگی ، نوا، بارنی ، ساچی، گاستینو و ... ارسال به سراسر کشور توسط فروشگاه اینترنتی سیف کالا 

  • محصولات قهوه

    خرید اینترنتی انواع قهوه اسپرسو و قهوه های رست شده ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن 

  • ترازو قهوه
  • اسپرسو ساز و قهوه ساز سانفورد ژاپن مدل SF1399ECM اسپرسو ساز قهوه ساز سانفورد یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است قهوه ساز سانفورد مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم با تولید 15 بار فشار استفاده می‌شود.

    بیشتر
  • اسپرسو ساز و قهوه ساز فوما ژاپن FUMA اسپرسو ساز FUMA FU-1510 با فشار بخار 5بار و قدرت 800 وات ، رنگ مشکی و پوششی از جنس شیشه ،پلاستیک و استیل بادوام، انواع قهوه ها  و اسپرسو Espresso و کاپوچینو Cappuccino را در زمانی اندک برای شما تهیه می کند.

    بیشتر
  • اسپرسو ساز حرفه ای مدل 7189 FRIGIDAIRE قهوه اسپرسو ساز حرفه ای مدل 7189 FRIGIDAIRE با بدنه ی زیبای تمام استیل ضد زنگ دارای سینی چکه ای حرکتی است که به راحتی قابل تمیز کردن است . فشار پمپ این دستگاه 15 بار و مناسب مصارف خانگی و کافه های کوچک می باشد .

    بیشتر
  • دستگاه قهوه ساز و فرانسه ساز ونیز VENIZ 2030 قهوه ساز و فرانسه ساز ونیز مدل 2030 مناسب استفاده در منزل و محل کار و کافه های کوچک می باشد و قهوه ساز و فرانسه ساز ونیز مدل 2030 امکان گرم نگهدارنده قهوه را دارا می باشد . ظرفیت مخزن این نوع فرانسه ساز 600 سی سی است .

    بیشتر
  • دستگاه قهوه ساز قهوه فرانسه ونیز VENIZ 2040 قهوه ساز و فرانسه ساز ونیز مدل 2040 مناسب استفاده در منزل و محل کار و کافه های کوچک می باشد و قهوه ساز و فرانسه ساز ونیز مدل 2040 امکان گرم نگهدارنده قهوه را دارا می باشد . ظرفیت مخزن این نوع فرانسه ساز 1000 سی سی است .

    بیشتر
  • اسپرسوساز بیالتی موکونا Bialetti Mokona اسپرسو ساز بیالتی موکونا Bialetti Mokona با طراحی منحصر به فرد یکی از بهترین دستگاه های خانگی به شمار می‌رود. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که شما می‌توانید از پودر یا پد قهوه و یا کپسول‌های آماده قهوه بیالتی در آن استفاده کنید.

    بیشتر
  • فرانسه ساز و آسیاب بلک اندکر مدل Black&Decker PRCM500این قهوه ساز هوشمند دارای یک تایمر دیجیتال 24 ساعته است به طور کامل قابل برنامه ریزی برای قهوه در زمان مورد نظر است. صفحه گرمایی این دستگاه قهوه را گرم نگه می دارد. از ویژگی این دستگاه عطر و طعم را حفظ می کند .

    بیشتر
  • اسپرسوساز نوا مدل 146 این دستگاه با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب نوا 146 است. نوا 146 مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده میشود.

    بیشتر
  • تمپر قاشق دار سایز 51 پلاستیکی مناسب اندازه گیری و تمپ کردن قهوه .این محصول مناسب برای کارکردن دستگاه های اسپرسو ساز خانگی و کافه های بسیار کوچک می باشد.

    بیشتر
  • اسپر ساز و قهوه جوش مایر Espresso Maier MR435 این دستگاه با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب مایر آلمان مدل 436 است. مایر مدل 436 با فشار بخار 20 بار و قدرت توان مصرفی 1350 وات مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده میشود.

    بیشتر
  • اسپرسوساز و قهوه ساز قدرتمند کورس مدل COURS 1692 این دستگاه با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب است. کورس مدل COURS 1692 با فشار بخار 15 با و با ظرفیت توان 1100 وات مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده میشود. مصرف این اسپرسوساز برای مصارف خانگی مناسب است . این دستگاه...

    بیشتر
  • اسپرسوساز و قهوه ساز قدرتمند کورس مدل COURS 1693 این دستگاه با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب است. کورس مدل COURS 1693 با فشار بخار 15 با و با ظرفیت توان 1100 وات مجهز به نشانگر دما،سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده میشود. مصرف این اسپرسوساز برای مصارف خانگی مناسب است 

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف